Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö pappeja, jotka

Vierailija
31.03.2006 |

olisivat homoja tai lesboja??

Haluaisitko vaikka vihkivän sinua.

Mulle on ihan sama olisko homo vai ei. ap

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki olemme syntisiä. Siinä kohtaa Jeesus astuu kuvioihin. Mutta miten tämä liittyy papin ammattiin? Papin tulisi myös elämällään viestittää Raamatun arvoja ja on aika outoa, jos samalla lukee Raamatusta että homous on synti ja kotona sitten on miehen kanssa. Onhan tämä tietenkin vähän kuin ympyrää kiertäisi, koska kaikki papitkin on vaan syntisiä...Vastasin vain esitettyyn kysymykseen ja en haluaisi että homo- tai lesbo vihkisi tai kastaisi lapsiani.

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homoseksuaalisia pappeja pilvin pimein. Henkilökohtaisesti tiedän useampiakin. Eivät tietenkään julista koko maailmalle suuntautumistaan.

Mitä itse kysymykseen tulee - totta kai hyväksyn. Kaikin mokomin sopisi vihkijäksikin. Minun on huomattavasti vaikeampaa ymmärtää ihmisiä, jotka suhtautuvat Raamatun sanaan kirjaimellisesti ja olettavat, että aivan toisenlaisessa yhteiskunnassa ja elinoloissa jaetut määräykset - kaikkein yleisimpiä, rakkauden kaksoiskäskyn tapaisia ohjeita lukuun ottamatta - voisivat mitenkään sitoa ihmisiä kaikkina aikakausina. Jokikinen teksti - niitä Paavalin kirjeitä myöten - on ihmisen kirjoittama ja ihmisten kokoelmaan valitsema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei myöskään naispappeja.

Vierailija
4/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista. Pyydän aina hänet jos tarviin johkin.

Vierailija
5/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus sanotte ettette ymmärrä minua, mutta vastatkaa edes kysymykseeni. t:se sama joka aikaisemminkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme