Minkä repun hankitte syksyn aloittavalle tytölle?
Itse ajattelin ihan perus markettireppua kun siinä on kuitenkin leveät hihnat. (tosisn kuin adidaksen tai konkkenin repuissa)
Kommentit (6)
Yleispätevän, kauan kestävän, neutraalin värisen, joka säilyy käytössä monta vuotta.
Tyttöni aloittaa lukion ja valitsee itse reppunsa tai laukkunsa. Kokoa sillä pitää olla, läppärin ja kirjakasan on mahduttava. "Konkkeni" ei taida käydä.
En minä hanki lapselleni reppua. Lapsi saa ihan itse valita. Vai onko kyseessä ekaluokkalainen, joka ei vielä ymmärrä muodista tai trendeistä? Esim. viidesluokkalaiselle et kyllä enää voi mitään markettireppua ostaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä hanki lapselleni reppua. Lapsi saa ihan itse valita. Vai onko kyseessä ekaluokkalainen, joka ei vielä ymmärrä muodista tai trendeistä? Esim. viidesluokkalaiselle et kyllä enää voi mitään markettireppua ostaa.
Niitä samoja Dakinen yms reppuja myydään myös marketeissa.
Mikä ihmeen vika on marketista ostetuilla repuilla yms? En kyllä käsitä. Samaa tavaraa kuin missä muualla tahansa. Vai onko se niin hienoa että tää on ostettu Stokkalta jne vaiklka on just sama tavara kuin marketista? On kyllä noloa jos jokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä samoja Dakinen yms reppuja myydään myös marketeissa.
Mikä ihmeen vika on marketista ostetuilla repuilla yms? En kyllä käsitä. Samaa tavaraa kuin missä muualla tahansa. Vai onko se niin hienoa että tää on ostettu Stokkalta jne vaiklka on just sama tavara kuin marketista? On kyllä noloa jos jokin.
No nyt kun sanot, niin myönnän virheeni. Sanasta "markettireppu" tulee vain ensimmäisenä mieleen pinkki muovinen prinsessareppu.
Ticketin ja Legon reput on meillä olleet tykättyjä, ovat oikeasti hyviä kantaa ja istuvat hyvin selkään. Vähän arvokkaampia kuin markettireput mutta menee hyvin kaksi vuotta ja sitten tarvitaankin jo isompaa reppua.