Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haistatteli ja töni

Vierailija
12.07.2017 |

Tämä on varmasti pohja ja nyt viimeistään pitäisi erota. Vai onko kukaan enää tällaisesta onnistunut korjaamaan tilannetta? Siis muuten kuin eroamalla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päästänyt astumaan?

Vierailija
22/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa yhdessä, jos asioiden selvittäminen ja puhuminen ei tuon tyypin kanssa onnistu? Ja yritys kärjistyy väkivaltaan?

Kyllä minä sinuna nyt näkisin metsän puilta ja alkaisin tehdä järjestelyjä. Yksinkertaisesti ilmoitat aamulla, että tämä teidän tarina oli nyt tässä, ei ole mieltä jatkaa enää. 

Niin, sellasia asioita kannattaa tosiaan miettiä riittääkö rakkaus silloinkin jos toinen sairastuu masennukseen tai johonkin muuhun epämieluisaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkeä tuossa.

Vierailija
24/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatsä mieheltä pataan :D

Vierailija
25/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko nenilles :D

Vierailija
26/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä eroa tuollaisesta kultakimpaleesta, anna sen muuttua tönimisestä ja haistattelusta lievään väkivaltaan ja sitten vielä siitä rajuun fyysiseen ja henkiseen väkivaltaan, anna sen siitä kehittyä vielä murhaksi.

Vierailija
27/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haistatteli ja töni? Ihan muuten vaanko? Mitä sinä teit? Ei silti, että mikään oikeuttaisi tönimään.

Halusin selvittää asioita. Mies sanoi että lähtee ulos, suuttuneena. Sanoin, että hän ei voi lähteä noin vain, meidän on puhuttava. Sitten hän töni. Ei hän tietenkään yksin riidellyt, mutta minä en jaksa enää elää ihmisen kanssa, joka ei halua käydä rauhallista, loogista keskustelua, eikä näe vaivaa ollakseen iloinen ja elinvoimaisen oloinen.

Kun itse saan hieman voimaa ja alan energisesti tehdä asioita jousta nautin, on raskasta, kun toinen on tympeä tai tiuskiva.

Ap

Tämä kuulostaa ettet itsekään viaton ole. 

Jos toinen ei sillä hetkellä pysty puhumaan, miksi sinun pitää juuri silloin selvittää asioita. Olisit antanut miehen rauhoittua ensin. 

Et sinä voi määritellä, millainen miehen pitää olla. Kerrot itse, että saat hieman voimaa olla energinen, eli yleensä et ole. 

Vierailija
28/28 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille 10022

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä