Ikäero
Oon 20vuotias N ja kiinnostus yhtä meilkein 40vuotiasta M kohtaan ihmetyttää.. melkein 20 vuotta kuulostaa jotenkin hurjalta ikäerolta mutta onko loppujen lopuksi niinkään väliä ikäerolla.. mitä on muut mieltä? 🤔
Kommentit (7)
Ei pitkää suhdetta vaan niinkun laitoin tän kategoriaan seksi... niiniin.. 😀 tuntuu vaan että miksi näin ku voisi niitä omaikäsiäkin mutta jotenki vetoaa kun näyttänyt tämä henkilö kiinnostusta mua kohtaan.. onko se sitten se vanhemman miehen karisma vai mikä mua vaivaa? 🙈
Vanhempi mies joutuu tekemään todella töitä pitääkseen sinut tyytyväisenä. Se miettii joka kerta, että jos ei miellytä sinua seksissä, se ilo loppuu. Joten olet niskan päällä ja saat kaiken mitä haluat. Kokemusta on jo vuosia. N33, mies 48.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkää suhdetta vaan niinkun laitoin tän kategoriaan seksi... niiniin.. 😀 tuntuu vaan että miksi näin ku voisi niitä omaikäsiäkin mutta jotenki vetoaa kun näyttänyt tämä henkilö kiinnostusta mua kohtaan.. onko se sitten se vanhemman miehen karisma vai mikä mua vaivaa? 🙈
No siinä tapauksessa nauti.
Ei sinua mikään vaivaa tai jos vaivaa, kokeilemalla saat ehkä vaivaa lievitettyä. Mikä onkaan parempaa kuin seksi kun todella tuntee vetoa toiseen.
jos suhteesta tulee pitkäikäinen, niin pitää ottaa huomioon että mies kuolee ennen sinua. kun olet 50, niin silloin mies on 70. joituisit etsimään uuden miehen ennen kuin olet kuusikymppinen.
Unohda, saat vaan traumoja! 10v päästä kun olet aikuinen asia on eri. Tottakai se imartelee kun joku osoittaa huomiota, nauti siitä, mutta unohda kaikki muu!
Nykyään miehet kuolee krskimäärin 77- vuotiaina ja paljon panevat 10 vuotta vanhempana. Mieti, haluatko viriiliä miestä vielä kun olet itse 67, limakalvot ohuina ja kuivina. Ja miesten krski-ikä kasvaa nopeammin kuin naisten. Saat siitä ikuisen riesan.
Missä mielessä olet kiinnostunut?
Jos haluat pitkää suhdetta ja. perhettä perustaa, ehkä kannattaa koittaa unohtaa, ja etsiä miestä hieman pienemmällä ikäerolla.