Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen luota löytyi koru joka ei ole minun.

Vierailija
12.07.2017 |

Luuli että on minun, siksi oli jättänyt näkösälle. Kun sanoin ettei ole, ja tajusi että epäilen häntä pettämisestä, sanoi että tottakai on, en vaan muista.

Hän on muuttanut vähän aikaa sitten, ja on koko ajan sanonut että hänen luona ei ole käynyt ketään muita kuin hänen aikuiset lapset, ja kerran huoltomies. Ei kuulemma ole tyttärenkään koru.

Vaihtoehdot? Miten todennäköistä on että siellä on joku käynyt hänen tietämättä, ja miten?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näin. Olen aina ollut niin luottavainen, ja uskonut aiemmilta miesystäviltä kaikenkarvaisia selityksiä, vasta jälkeen päin olen saanut tietää kaikenlaista. Niin ajattelin nyt kysyä mielipiteitä, ennen kuin suin päin alan uskoa jo ihan mahdottomia selityksiä.

Mies luuli että koru on minun, hän ei erota tuollaisia toisistaan, ja siksi jätti näkyville. Mutta jos olisi ollut huonoilla teillä, niin olisihan varmuuden vuoksi heittänyt roskiin.

Ehkä on tippunut joltain taskusta tai kassista.

Ap

Nyt arvon veljet tarkkana! Jos ootte olleet vieraissa ja tällaisia yllätyksiä löytyy kämpältänne niin kannattaa vaan röyhkeesti sanoa että koru on epäilevän naisen ja leikkiä totisena viatonta. Pääsee näemmä kaikein helpoimmalla. Ja naiset uskoooohhh ...

Silmät kirkkaina vaan selitätte, ettei se voi olla kenenkään muun, kun mä rakastan vain sua kulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi