Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24v, 170cm ja 71kg nainen. Ruumiinrakenne normaali vai pyöreähkö?

Vierailija
12.07.2017 |

Liikuntaa harrastan kerran pari viikossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas tai rotevarakenteinen voi olla normaali, mutta pieniluinen voi olla hyvinkin pyöreä.

Vierailija
2/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen tuosta voi tietää, itse oisin noilla kiloilla luuranko :p (tosin penkistä nousee 140kg)

Ja eräs tuttu on tosiaan melko muhku samoilla mitoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kg ylimääräistä. Päättelemään siitä sitten

Vierailija
4/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko lihasta vai muuta:)

Kaverini saman mittainen ja rasva prossa 10 eli aika pieni naiselle.

Vierailija
5/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkään just ton verran, olen saman pituinen. Ihan ok, normaalin kokoinen koin olevani, mutta kuitenkin hieman jenkkakahvaa ja se ärsytti. Sit aloin tietoisesti tiputtamaan painoa ja treenaamaan, nyt painan 63kg ja koen olevani hoikka, enkä halua laihtua enää yhtään. BMI normaali, jos oma fiilis on ok, niin oo vaan tyytyväinen!

Vierailija
6/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan luuston rakenne vaikuttaa myös, tästä se taas nähdään ettei jatkuvasti jankutettu BMI kerro mitään ulkoisesta olemuksesta. Ap on täysin normaalipainoinen. Jotenkin toivoisi että täällä puhuttaisiin muustakin kuin naisten painosta ja ulkonäöstä.

Vierailija
7/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen.

Vierailija
8/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska jatkaa. Koska keskustelu on liian ulkonäkökeskeistä, syntyy epävarmuutta omasta olemuksesta ja näitä kysymyksiä omasta painosta. Tältä palstalta ei kyllä neuvoja kannata kysyä.

Vierailija
9/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tältä palstalta ei kannata noista painoasioista keskustella. Palstan mukaan kaikki, joiden bmi on yli 20 on jo läskejä, eikä ole normaalia nähnytkään. (itse olin bmi 20, ja näytin anorektikolta, treenatessa noussut bmi 23 ja näytän paremmalta kuin koskaan ;) )

Sanoisin, että AP on täysin normaali, vaikka se toki aina riippuu ihmisen ruumiinrakenteesta.

10/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan lihaksistosta riippuu, mutta lähes poikkeuksetta tuolla yhdistelmällä on aikamoinen sotanorsu, koska noille mitoille tarvittavat lihakset löytyy harvoilta naisilta. Mutta pelkästään noiden perusteella on kuitenkin mahdoton sanoa. Pelkillä luilla ei noilla mitoilla olla lähelläkään normaalia. Kannattaa vähän lisätä liikuntaa. Tuo paino on jo epäterveellistä. Puheidesi perusteella kuitenkin ajattelet asiaa ulkonäön kannalta, joten kannattaa tiputtaa n. 10 kg ja mieluummin liikunnalla, niin alat olla aika hyvässä tilassa.

Vierailija
11/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen. Meidän on vaikea sanoa mitään ulkonäöstäsi ilman kuvaasi. Eiköhän peili kerro sinulle, miltä näytät :)

Vierailija
12/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä

Vierailija
13/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170/75 ja jäntevä, vyötärö on 69 cm ja vatsalihakset näkyy. Ihmiset arvioivat painoni järestään 10 kg alakanttiin, joten oisko se sitten tämänpituisen ei-lihaksikkaan ihmisen ihannepaino?

Riippuu paljon myös siitä, mitä liikuntaa harrastat. Voimaharjoittelu vapailla painoilla, kuntosali jossa muotihärveleitä, lenkkeily vai mikä?

Mittoja jos annat niin ne kertoo enemmän. Pelkästä painosta ja pituudesta voi päätellä luotettavasti vaan ei-liikunnallisen ihmisen koon ja ei aina sitäkään.

Vierailija
14/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sen tuosta voi tietää, itse oisin noilla kiloilla luuranko :p (tosin penkistä nousee 140kg)

Ja eräs tuttu on tosiaan melko muhku samoilla mitoilla.

Mikä on pituutesi ja painosi? Ja olitko siis nainen?

Vierailija
15/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri noissa mitoissa. Vyötärönympärykseni on 67 senttiä eli olen kapeauumainen. Millään mittarilla en voi kyllä pyöreä olla, toki tissit on isohkot ja jos se tekee kapeauumaisesta naisesta pyöreän niin ok sitten. 

Vierailija
16/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitä painon perusteella voi ruumiinrakenteen päätellä? Normaalipaino BMI:n mukaan. Jos ei harrasta liikuntaa on todennäköisesti vähän pyöreähkö ja pehmeä.

Vierailija
17/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paino tuolla pituudella olisi n. 60kg. Paitsi jos lihaksesi on selkesti treenatut. 70kg ei tietenkään tarkoita että olisi mitenkään läski.

Vierailija
18/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa harrastan kerran pari viikossa.

Entä mitä teet työksesi? Tuleeko mitä arkiliikuntaa, ja mitä tuo "liikunnan harrastaminen on"?

Jos olet lihaksikas, voit olla normaali, mutta muuten pyöreähkö.

Vierailija
19/19 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181/72 ja minulla on pömppövatsa. Muuten sanoisin normaali/hoikka. Suurimman osan elämästäni olen painanut n 65 kg ja kun painoa tuli lisää kaikki meni vatsan seutuville. Mutta sinun ulkonäkösi riippuu tosiaan rakenteestasi ja onko lihasta/läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan