Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus on ihanaa pitkän suhteen jälkeen. Muita samassa tilanteessa olevia naisia?

Vierailija
12.07.2017 |

Pitkä avioliitto loppui lähes 10v sitten. Oli tässä muutaman vuoden hyvä suhde sen jälkeen, mutta nyt 2v sinkkuna. Joku epäonnistunut viritelmä oli, väärät ihmiset väärillä vaikuttimilla. Nyt on mahtavaa vain olla, nauttia kesäsateestakin, odottaa lomaa, kulkea yksin eri ruokapaikoissa ja nähtävyyksillä. Vapauden arvon näkee ihan toisenlaisena nyt ja tästä pidän kiinni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa mies toisi itsenäisen naisen elämään? Sehän tietää vain rajoituksia tavalla tai toisella. Muutenkaan en enää halua opetella kenenkään uusia tapoja tai miettiä omaa elämistäni.

Vierailija
2/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä parisuhteesta mieheni kanssa, mutta himottaisi tinderiä testata :D en harrasta yhdenillan juttuja tai mitään, mutta olisi hauska testata miten itse siellä pärjäisi, ja saisi matchejä.. nyt joutuu tyytymään kavereiden tindereihin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naisen elämässä vain kivireki. Miksi ostaa koko grilliä, jos haluaa silloin tällöin herkkumakkaraa?

Vierailija
4/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen sinkkuelämästä.. siitä ettei kukaan toisi koko ajan ilmoille miten väärin teen asioita tai miten minun tyylini ja tapani ovat niin surkeita. Se tunne että koti olisi kuin toinen työpaikka, päättyisi.

Itse pysyisin kyllä kaukana miehistä vähän aikaa. Ajatuskin jostain treffailusta tuo oksun kurkkuun :D viimeksikin meni ihan omat suunnitelmat pilalle kun piti haksahtaa parisuhteeseen.

5/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kyllä parisuhteesta mieheni kanssa, mutta himottaisi tinderiä testata :D en harrasta yhdenillan juttuja tai mitään, mutta olisi hauska testata miten itse siellä pärjäisi, ja saisi matchejä.. nyt joutuu tyytymään kavereiden tindereihin :)

Tosi moni mies pistää tykkäyksen about jokaiselle profiilille. Se on ehkä vähän väärä paikka katsoa pärjäämisiään. Itse tykkään n. 20%:sta, joka sekin on vielä tosi väljä seula, jos pysyvempää kumppania etsisin. Sitten jos joskus on tosi kiimassa, niin voi mennä rumatkin ja saa mun tykkäyksen perinteisenä fiftysixtinä. Siinä vaiheessa ei ole juuri väliä mikälaisessa vartalossa se kolo on kiinni. En ole kyllä sortunut kuin kerran sellaiseen, jonka jälkeen kadutti ja paljon. Se oli se eka Tinder-kerta, kun vain halusin testata koko konseptia ja ei jaksanut jutella juurikaan. Nukuin kyllä yön naisen luona kohteliaisuudesta ja yritin muutenkin olla mukava, mutta aamulla oli kova kiire pois :)

Vierailija
6/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lisäarvoa mies toisi itsenäisen naisen elämään? Sehän tietää vain rajoituksia tavalla tai toisella. Muutenkaan en enää halua opetella kenenkään uusia tapoja tai miettiä omaa elämistäni.

Mitä mahtavat olla nuo rajoitukset? Itselleni tulee mieleen vain, että seksiä en enää muiden miesten kanssa harrasta, siitä tuo oma kumppani ei taitaisi tykätä. Kun on kuitenkin riittävästi kokemusta sekä parisuhde- että yhden yön jutuista, niin eipä tuo rajoitukselta tunnu, ihan hyvin riittää tuo yksi ja sama kumppani vaikka loppuelämäksi.

Vierailija
7/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naisen elämässä vain kivireki. Miksi ostaa koko grilliä, jos haluaa silloin tällöin herkkumakkaraa?

Nainen on miehen elämässä vain kivireki. Miksi ostaa lehmää, jos silloin tällöin haluaa vain lasin maitoa

M jo 5 v sinkkuna. Eikoskaan enää suhteeseen. Panen kun panettaa ja se on siinä:)

Vierailija
8/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään seksihurjasteluja enkä näin sinkkuna niitä harrastakaan. En vaan koe että parisuhde ikinä antaisi enemmän kuin se ottaa. Minulla vaan on rehellisesti sanottuna hauskempaa ystävieni seurassa kuin yhdenkään miehen. Ystävien kanssa pidetään hauskaa ja heiltä saa tukea ja kuunteluseuraa tarvittaessa. Miehiltä ei luonnollisesti oikein saa saman tason terapiapalveluita eikä parisuhteessa toisen rooli oikein olekaan olla mikään psykologi. Suhteet on lähinnä sellaisia käytännön kämppisjärjestelyitä missä jaetaan kulut ja sovitaan yhteiselon säännöistä. :/ Ei se seksi nyt vaan kyllä motivoi tarpeeksi parisuhteeseen alkamiseen. Ja etenkin aikuisiällä on aina korkeampi kynnys alkaa miettiä vaikka asumisjärjestelyitä ja muita käytännön asioita. Tappaa seksin ja intohimon kun hommat monimutkaistuu ja rahasta ja kotitöistä tulee lähes aina erimielisyyksiä mikä lisää kitkaa entisestään.

On vaan ihanaa kun on oma koti, oma lupa ja rauha. Tiedän mihin kaukosäätimen jätin ja saan rauhassa kaivaa napaa ja nenää sohvalla ja katsella hömppää tuoksukynttilöiden valossa. En siis vihaa miehiä, en vaan koe parisuhteita omaksi jutukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi