Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legendaarinen Huvila&Huussi jakso Livillä nyt: siirtopuutarhamökin pilaaminen

Vierailija
11.07.2017 |

Ainoa mitä halutaan säilyttää on pionit. Lopussa niitä ei näy ja piha on sliipattu ja kaikki ihana rehevyys pois.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kohde mikä tahansa, niin Partylite-kynttiöitä on AINA. Kaikissa suomalaisissa sisustusohjelmissa. Hyvää lopputulosta ei ilmeisesti voi saada aikaan ilman niitä :) 

Vierailija
182/185 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kohde mikä tahansa, niin Partylite-kynttiöitä on AINA. Kaikissa suomalaisissa sisustusohjelmissa. Hyvää lopputulosta ei ilmeisesti voi saada aikaan ilman niitä :) 

Ja näköjään myös puutarhaohjelmissa kun oli tuotelistassa. Niillä on varmaan joku vakiosopimus kaikkien Suomen suunnittelijoiden kanssa, että mitään kohdetta ei jätetä ilman kynttilöitä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa facen puutarharyhmissäkin ollaan ihmetelty suurilla joukoilla että mikä siinä on kun Suomessa ei osata tehdä kunnollista puutarhaohjelmaa.

Suomessa ohjelmissa keskitytyään liikaa kaikenmaailman kivetyksiin, ei minua kiinnosta kenenkään pihan kivien laatu ja miten ne ladotaan, niitä voi halutessaan kuka vaan laitattaa miten vaan, on kuin sisustusohjelmassa keskityttäisiin johonkin cyprokkilevyihin.

Sitten toinen vika on se että aina pitää olla sitä ruuanlaittoa, ruokaohjelmia on ihan piisalle muutenkin, ei kaikki puutarhoista tykkäävät halua kasvattaa kauheaa määrää avomaankurkkuja ja kukkakaalia ja sitten kokata niitä pihalla kesäkeittiössä.

Miksi ei voi olla pääasiassa kukkiin keskittyviä ohjelmia, näytettäisiin hienoja pihoja, niin että kokonaisuus näkyy, mutta myös näytettäisiin läheltä kukkia niin että ne ehtii nähdä, nimi, ostopaikat ja hinnat tietysti pitäisi mainita, muuten vaan vituttaa kun näkee jotain mitä haluaisi itselle ja lähiliikkeissä on aina ne samat tylsät. 

Myöskään niiden pihan omistajiin ei tarvitsisi keskittyä, ei tarvi kertoilla sen ihmisen elämänkertaa ja miten hän nyt on itse kaikki lammetkin kaivanut vuosikymmenten aikana ja kiviaidan kivet kaivanut pellosta 40 hehtaarin alueelta. Minua kiinnostaisi ne hienot kukat, niitä minä katson muitten puutarhoissa.

Tämä. Ruotsissa, Tanskassa jne. tehdään tosi hyviä puutarhaohjelmia! Esim. tanskalainen "puutarhassa tuoksuu ruoka"-ohjelma oli aivan ihana. 

Vierailija
184/185 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt siellä alueella katsomassa miltä tämä nykyään näyttää? :-D

Vierailija
185/185 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käynyt siellä alueella katsomassa miltä tämä nykyään näyttää? :-D

Tekisi mieli käydä. Yritin eilen bussin ikkunasta katsella, mutta vehreältä se siirtolapuutarha-alue näytti. Yhtään parturoitua länttiä ei näkynyt ainakaan kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi