Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää puhelinta!

luurijumala
11.07.2017 |

Aikeissa hankkia uusi luuri, hinnalla ei niinkään väliä (järjen kanssa, en nyt kuitenkaan tonnia ole puhelimesta maksamassa...) mutta androidi pitää olla ja haluisin hyvän kameran. En oikeestaan käytä puhelinta muuhun kuin musiikinkuunteluun ja tekstaamiseen ni ei pidä mikään ydinakku olla kun en puhelinta koko ajan ole räpläämässä. Kameraa en omista niin siksi olis kiva että puhelimen kamera olis mahdollisimman hyvä jos sillä sattuu kuvia ottamaan. Onko joku merkki selkeästi ylitse muiden?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä nyt ainakaan i-phonea,tai nokiaa osta.Samsungin puhelimet ovat suosittuja,mutta ne kalleimmat versiot niistäkin ovat huonoja.

Vierailija
2/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I phone 7 tai 7+👍 Aivan huippu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 9

Vierailija
4/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor. Tutkaile asiaa niin huomaat miksi. Itsellä ollut miltei jokaista merkkiä mutta tämä on ollut paras.

Vierailija
5/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toopet. Jos ap haluaa Androidin niin eiköhän se ole aika turha ehdotella iPhonea?

Vierailija
6/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackphone.

Vierailija
7/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honorit on toimineet mulla hyvin ja kuvat on ihan hyvälaatuisia. Nykyinen on edullinen Honor Lite 7.

Vierailija
8/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy J5

Vierailija
9/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän hintaluokasta....

Jos saa olla kallis, niin sitten esim. Samsung Galaxy S8 (joka valittiin hetki sitten parhaimmaksi älypuhelimeksi maailmassa), kamera on erittäin hyvä

Jos vähän edullisempi, niin esim. Oneplus 5, tässä myös hyvä kamera

Vierailija
10/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Honor 6X, maksoi 300 euroa ja myyjä suositteli Honor 8 tilalla, sillä tässä mun puhelimessa on selvästi vahvempi runko kuin tuossa Honor 8, jossa melkein kaikki pinnat ovat lasia. Muistia on vaikka kuinka paljon ja muistikorttilla pystyy sitä vielä laajentamaan. Näytön koko on kiitettävän suuri. Kamerat kanssa ihan huippuja, sillä sekä edessä että takana on tuplakamerat. 

Vierailija
11/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei P10:ssä on todella hyvä kamera.

Vierailija
12/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung Galaxy J5

Mulla itseasiassa nykynen puhelin on just toi J5, eikä siinä erityisen hyvä kamera ole vai oonko sit oikeesti tosi huono kuvaaja? :D Ulkona saa tosi nätit kuvat mut heti kun on vähänkin hämärämpää tai sisällä ni kaikista kuvista tulee suttusia. Onko tosta joku päivitetty versio nykyään markkinoilla, omani on kuitenkin useamman vuoden vanhja jo. Muuten ei niinkään mitään valittamista, paitsi tila loppuu mukamas kesken vaikka on kortti sisällä ja sinne laitan kaiken minkä pystyy.

Ja niin ku jo mainittiinkin, rakkaat, niin ei mitään omenaa ku androidia siinä ei oo. Toi Honor vaikuttaa kiinnostavalta, pitää googlailla.

AP

Vierailija
13/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is it kirjoitti:

Honor. Tutkaile asiaa niin huomaat miksi. Itsellä ollut miltei jokaista merkkiä mutta tämä on ollut paras.

Aamen! Ainakin kasilla voi kaiken lisäksi laittaa bokehia kuviin.

Vierailija
14/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

One plus 5.

Vierailija
15/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honorille ääni täältäkin. 7 lite mulla käytössä enkä oo löytäny mitään vikoja.

Vierailija
16/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://uk.pcmag.com/smartphones/14876/guide/the-best-camera-phones-of-2…

Suhteessa hintaan Oneplus 5 on aika kova, myös toki Honor 8.

Vierailija
17/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneplus 5:n hintaluokka on 500 euroa eli on vähän tuota Honor 8:a kalliimpi.

Vierailija
18/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista! Tällä hetkellä kyllä tykästyin tuohon Honor 8 65Gt versioon, hintakin on mielestäni vieläpä suht edullinen nykypäivän hintoihin verrattuna. En ollut koko merkistä aikaisemmin kuullukaan, mutta siksi mä täällä näitä kyselenkin kun en tiedä nykypäivän puhelimista mitää kun ei oo aikaisemmin ollut halua ostaa perus kapulaa parempaa.

JA jos onkin paska luuri niin laskun lähetän teille. ;)

Kiitos!

Vierailija
19/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taasen J5:ssa on hyvä kamera :D Mieskin kehui kun näki minkälaisia kuvia sillä saa. Mulle kamera on tärkeä puhelimessa, tykkään kuvata eläimiä ja luontoa. 

Mutta tokihan tuo ei mikään huippukamera ole, tuohon hintaan ei sellaista saa edes. Mutta on tuo sellainen enemmän kuin peruskamera mielestäni, kuvat on tarkat ja kirkkaat. 

Ennen mulla oli joku LG:n puhelin, en tarkkaan mallia enään muista. Siinä oli vielä mahtavampi kamera, hintaakin oli 500€ silloin sillä kännyllä. Paska kun se meni mulla joskus rikki kun tippui taskusta korkealta suoraan asfaltille.

Vierailija
20/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taasen J5:ssa on hyvä kamera :D Mieskin kehui kun näki minkälaisia kuvia sillä saa. Mulle kamera on tärkeä puhelimessa, tykkään kuvata eläimiä ja luontoa. 

Mutta tokihan tuo ei mikään huippukamera ole, tuohon hintaan ei sellaista saa edes. Mutta on tuo sellainen enemmän kuin peruskamera mielestäni, kuvat on tarkat ja kirkkaat. 

Ennen mulla oli joku LG:n puhelin, en tarkkaan mallia enään muista. Siinä oli vielä mahtavampi kamera, hintaakin oli 500€ silloin sillä kännyllä. Paska kun se meni mulla joskus rikki kun tippui taskusta korkealta suoraan asfaltille.

Joo se on kyllä totta että edulliseksi puhelimeksi on tosi hyvä ja kameralla saakin tosiaan ulkona ollessa kauniita kuvia (ja suosittelen kyllä peruspuhelimeksi)! Ite oon vaan just sellanen mökkimamma joka kuvaa poikaystävästä hassuja kuvia sisällä pimeessä meidän kotikomerossa et sekin voi olla että maksan mä mitä vaan puhelimesta ni kuvat on silti rumia. :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän