Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää lause "Juokse, ja lujaa" parisuhdekeskusteluissa

Vierailija
11.07.2017 |

Niin överidramaattinen lausahdus, ihan kuin jokainen parisuhdeongelma johtuisi siitä, että mies on narsisti tms. Pahin näkemäni variaatio oli "Juokse tyttö, juokse, äläkä taakse katso."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse käytän tuota ilmaisua yhdestä suhteestani, nimenomaan siitä suhteesta, jossa tajusin viimein, että saan jättää luonnehäiriöisen eikä minun tarvitse yrittää ymmärtää häntä loputtomiin oman elämäni kustannuksella. 

Vierailija
2/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseella tarkoitetaan että kannattaa lähteä ennen kuin kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta opittua: aina jos miehestä paljastuu pienikin outous, on naisen paettava henkensä edestä.

Vierailija
4/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luin ton lauseen tänään, siitä ketjusta, missä joku mies ei pitänyt LIDL iä varteenotettavana vaatekauppana. Niinpä niin, sairas ja vaarallinenhan tuollaisen täytyy olla.!?

Vierailija
5/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta opittua: aina jos miehestä paljastuu pienikin outous, on naisen paettava henkensä edestä.

Nämä palstamiesten outoudet ovat kyllä jo sitä kokoluokkaa, että itse ainakin juoksisin ja lujaa :D Ihan uskomaton on joillain sietokyky miehen suhteen. Lähdetään nyt siitä, että luettu olisi tosi.

Ja totta puhuen olen joutunut itsekin juoksemaan, ja henkeni kaupalla. Mutta en jäänyt neuvoja kyselemään, enkä hautajaisiani odottelemaan.

Vierailija
6/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhta raivostuttava: jata se sika. Nauratti joskus mutta ei enaa kun joka ketjuun tunkettu mukahauskasti. Ja Joo joku varmaan laittaa nokkelana tahankin molemmat fraasit. Reps kops *repesin myos typeria

Vierailija
7/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kannattaa juosta kauas sinusta sillä kuulostat siltä että haluat heidän jäävän kärsimään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi