Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evoluutiopsykologi: Kaikki miehet haluavat 22-vuotiaita naisia + naisen markkina-arvo tipahtaa ikääntyessä ja varsinkin lastensaannin jälkeen

Vierailija
11.07.2017 |

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

"Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita"

Niin naiset! Tässä sitä täyttä faktaa nyt on.

Tässä tulee myös se esille, että naiset suosivat jännämiehiä.

"Jos rentuksi määritellään sellainen mies, joka juoksee muiden naisten perässä, ryyppää ja rellestää, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka ovat komean näköisiä – ja kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. Kun mies on tarpeeksi komean näköinen, katsoo hän renttua käyttäytymistä enemmän sormien läpi."

Ja tässä taas sitä, että lastensaannin jälkeen naisen markkina-arvo tippuu.

" Kun vanhetaan, nirsous alkaa vähentyä. Varsinkin jos tulee lapsia, naisen markkina-arvo tippuu niiden seurauksena ja sen jälkeen kelpuutetaan vielä vähän heikompi kumppani. Se on tämä kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrää, kuka voi olla nirsompi ja kuka ei"

Niin naiset! Siinä oli faktaa jo toisen kerran.

Pitkästä aikaa lööpeissä oli siis totuudenmukainen uutisjuttu.

Kommentit (373)

Vierailija
141/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset veti rekkalastillisen hiekkaa pimppiin täysin itsestään selvästä asiasta. Miestä kiihottaa seksuaalisesti eniten kaikista hedelmällisimmät naiset. Mistään suhdepreferensseistä ei ollut kyse. Voihan naisvihat.

Sitä en ymmärrä että miksi asia uutisoidaan aina tästä näkökulmasta. Miksi ei ikinä uutisoida että parikymppiset naiset pitää keski-ikäisiä ukkoja ällöttävinä ihan samalla periaatteella, hedelmällisyys ei ole enää parasta luokkaa. Mutta tätä tämä aina on että mies on se maailman napa jonka mukaan asioita tarkastellaan, samalla kun mies itse valittaa miten syrjitty on. Kuitenkin ihan samasta hedelmällisyysnäkökulnasta kyse.

Jos miesten haluja perustellaan hedelmällisyydellä niin silloin nuori synnyttänyt nainen pitäisi olla kaikkein halutuin. Tämä on todistetusti kykenevä lisääntymään ja huolehtimaan jälkeläisistä. Eli se markkina-arvo nousee kun synnyttää nuorena tai muutenhan tämä teoria ei toimi lainkaan.

Vierailija
142/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisenä nuorena naisena voin oikeastaan sanoa, että mitä pikemminkin, sen parempi. Tällä hetkellä tilanteeni on se, etten voi hymyillä julkisilla paikoilla, kävellä yksin tai olla tuntemattomille miehille kovin kohtelias, koska saan heti seksiehdotuksia ja stalkkereita, kokemusta on. Hämmentävän monet miehet luulevat, että koska tykkään meikata ja laittautua, se on suora kutsu henkilökohtaisesti juuri heille. Voin vain kuvitella, minkälaista häirintää kokevat sellaiset nätit naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi. Koulussa pitäisi opettaa pojille, ettei nainen ole automaattisesti kiinnostunut, jos hän on kaunis ja kohtelias. Jos hymyilen ja sanon "kiitos," kun pidät ovea auki, älä ala seurata minua. Lisäksi parisuhdestatukseni ei kuulu kenellekään, eikä minun tarvitse perustella sitä tuntemattomille.

Ei minua kiinnosta, vaikka "kaikki miehet" eivät haluaisikaan minua joskus tulevaisuudessa, melkein odotan sitä toisinaan. Elämässä on huomattavan paljon kiinnostavampia asioita kuin se, haluavatko tuntemattomat kanssani seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että nämä tutkimukset luetaan väärin. Kyse on siitä, ketä pidetään viehättävimpänä. Kyllä minäkin naisena olen sitä mieltä, että nuoret miehet ovat komeimpia. Tottakai miesten kiinteät pakarat, leveät hartiat ja päässä olevat hiukset viehättävät (Vinkki vanhemmille miehille: kyllä se treeni vanhan miehenkin peppuun auttaa. Liian paljon näkee tyhjänä lököttäviä housunpersauksia.) Osa miehistä näyttää lukevan asian niin, että nuoret naiset viehättyvät vanhoista miehistä. Sitten ihmetellään, kun ei flaksi käy. Kun naisille tarpeeksi monta kertaa toistaa, etteivät he kelpaa, naiset valitsevat ystävien kanssa olemisen, lapsiin ja lapsenlapsiin keskittymisen ja harrastukset. Eli kuka tässä pelissä lopulta jää ilman toivomaansa kumppania: vanhaa tai nuorta.

En avannut linkkiä koska noiden lehden kirjoittajat vääntävät sanoja ja tuloksia mahdollisimman mediaseksikkääksi välittämättä siitä että silloin teksti on valetta. Jos saisi tutkimukseen linkin voisin käydä lukemassa.

Vierailija
144/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, minä 50-vuotias nainen haluan elää elämäni yksin, seksiä ja rakkautta olen saanut jo paljon tämän elämän aikana ja nyt mulle riittää urheilu, kulttuuri, työ, kirjat ja lapseni. Miehet saa mun puolesta haluta ihan mitä vaan, mua ne ei enää saa :)

No eihän ne edes halua. 

Happamia, sanoi kettu pihlajamarjoista. En ois ottanutkaan, menen sienestämään. 

Vierailija
145/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on oikeasti ihan fiksuja.

Toki nuori nainen on seksuaalisesti kiihottavin samoin nuori mies naisten mielestä.

Mutta mieskin kaipaa suhteelta muutakin kuin seks7iä viimeistään silloin kun pahin pupuvaihe tasoittuu.

Ja siksi tosielämässä suurimmalle osalle miehistä hyvin kelpaa omaa ikäluokkaa oleva nainen.

Onko antaa jotain todisteita tuolle väitteelle? Ainakaan OkCupidin data ei tue sitä.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/10/1410381550258_wps_8_Dating_Gr…

Koska naiset ovat realistisesti liikenteessä. Seksiä harrastaisin tottakai mieluummin nuoremman miehen kanssa.

"The age of the men who look best to her"

Ei ole kyse mistään realismista, vaan tuon perusteella lähempänä omaa ikää olevat yksinkertaisesti näyttävät paremmilta naisen mielestä. Onko sulla siis antaa mitään todisteita omalle väittelllesi, vai oliko kyse vain mielensä pahoittaneen naisen höpinästä?

Ohis, mutta kyllä asia on niin, että oli sitten kyse miehistä tai naisista, niin suurin osa heistä katselee mieluiten nuorta ja komeaa/kaunista ihmistä. Se kenen kanssa parisuhde halutaan perustaa, on sitten toinen juttu.

Ei tuo jankuttamalla totuudeksi muutu, vaikka niin kovin siihen haluaisitkin uskoa. Jo kolmannen kerran pyydän esittämään näyttöä tuon väitteen tueksi. Laitoin jo OKC:n dataan perustuvan tilaston, joten ainakin jotain konkreettista näyttöä löytyy sen puolesta, että meiehet preferoivat nuoria, mutta naiset eivät niinkään.

Vierailija
146/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että miehet olisi jotain jo oppineet itsestään, mutta ehei sellaista tapahdu, taas mennään ja kaikissa muissa on jälleen kerran vika. Ainoastaan miehen omat virheet ovat luonnollisia, biologisia syitä,  joista sitten tosin kehittyy oikeuksia raiskailla muita ja muuta yhtä mukavaa. Aina kun mies alkaa selittää maailman tilaa, on hän itse yhä suurin piirtein Jumalan kuva, nainen taas kaiken pahan alku ja juuri, Eeva, Pandora yms. joka miehen luomien oppien mukaan pitää alistaa mahdollisimman nuorena miehen vallan alle. Miehen luomien oppien mukaan myös Oikea Nainen on aina riemumielin pannut pappaa ja ollut alamainen miehelle, se kun on miehen mielestä häntä itseään miellyttävin ja sitä kautta luonnollinen järjestys, jota on kautta aikain pönkitetty uskonnon avulla, nyt tietty myös luonnontieteen keinoin.

Aina vaan naurettavammaksi menee. Tuossakin ap:n kopsaamassa pätkässä tuodaan moraalinen näkökulma jälleen kerran naisten valintojen riesaksi, aivan kuin naiset kerjäisivät turpaansa juoksemalla kauniin mutta renttumaissen pojan perässä, miksei laitettu esimerkiksi vanhaa pappaa, jonka nuori thaimorsian ryöstää tai hylkää miehen omaisuuden huvettua? Liian masentavaa miehille? Ei sovi tieteen näkökulmaan yhtä hyvin kuin  Sauli ja Jenni? Mies on aina kun on ollut mahdollista syyttänyt kaikesta naista ja laistanut omasta vastuustaan ja vierittänyt syyt valinnoistaan naisten niskaan. Jälleen kerran tätä samaa skeidaa.

Täytyy kuitenkin muistaa, että Vauva-palstan naisia halveksivat misogynistiset miehet eivät edusta mitään "normaalia" mieheyttä. Minulla on kolme veljeä, olen ollut pitkään naimisissa ja työskentelen miesvaltaisella (joskin korkeasti koulutetulla) alalla, enkä ennen tälle palstalle edes tajunnut, että lassukoiden kaltaisia ihmisiä oikeasti on olemassa. 

Jatkan mielelläni elämistä normaalien, hyväkäytöksisten ja humaanien ihmisten ympäröimässä "kuplassani".

Ai naisia halveksutaan? Jospa lukisit vaikka kommentit.

Vierailija
147/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset veti rekkalastillisen hiekkaa pimppiin täysin itsestään selvästä asiasta. Miestä kiihottaa seksuaalisesti eniten kaikista hedelmällisimmät naiset. Mistään suhdepreferensseistä ei ollut kyse. Voihan naisvihat.

Sitä en ymmärrä että miksi asia uutisoidaan aina tästä näkökulmasta. Miksi ei ikinä uutisoida että parikymppiset naiset pitää keski-ikäisiä ukkoja ällöttävinä ihan samalla periaatteella, hedelmällisyys ei ole enää parasta luokkaa. Mutta tätä tämä aina on että mies on se maailman napa jonka mukaan asioita tarkastellaan, samalla kun mies itse valittaa miten syrjitty on. Kuitenkin ihan samasta hedelmällisyysnäkökulnasta kyse.

Jos miesten haluja perustellaan hedelmällisyydellä niin silloin nuori synnyttänyt nainen pitäisi olla kaikkein halutuin. Tämä on todistetusti kykenevä lisääntymään ja huolehtimaan jälkeläisistä. Eli se markkina-arvo nousee kun synnyttää nuorena tai muutenhan tämä teoria ei toimi lainkaan.

Teoria toimii. Synnytystä ei näe päälle päin, joten se ei vaikuta samalla tavalla kuin nuoruus ja terveys. Ajattele asiaa luolamiesaikojen perspektiivistä, jolloin lapsikuolleisuus on hurjaa. Ei meis silloin voinut päältä päin nähdä naisen aiempia synnytyksiä.

Vierailija
148/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset syyllistää miehet. Kyttäävät mihin oma mies katsoo ja vakavissaan odottavat että mies rähjäisi kauniille naisille joita tulee vastaan.Naisten mielestä miehen pitäisi kantaa kylttiä että on varattu.

On tämä niin sairasta käytöstä.

On, jos tuollaista käytöstä tosiaan on. Mutta taidat nyt projisoida omaa parisuhdettasi meihin muihin, koska normaalia tai yleistä tuollainen ei todellakaan ole.

Ihanko totta. Sinunko seurassasi mies voi vapaasti katsoa ympärilleen ja voi vapaasti pyörittää päätään mihin haluaa ilman vihjailuja että mihin erityisesti oli katse kiinnitettynä?

kiitos, kiitos, KIITOS!!!!!!!!!!!! 

Vierailija
149/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, minä 50-vuotias nainen haluan elää elämäni yksin, seksiä ja rakkautta olen saanut jo paljon tämän elämän aikana ja nyt mulle riittää urheilu, kulttuuri, työ, kirjat ja lapseni. Miehet saa mun puolesta haluta ihan mitä vaan, mua ne ei enää saa :)

No eihän ne edes halua. 

Happamia, sanoi kettu pihlajamarjoista. En ois ottanutkaan, menen sienestämään. 

Tulit juuri hienosti tiivistäneeksi ulimiesten/misogynistien koko maailmankuvan. 

Vierailija
150/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset syyllistää miehet. Kyttäävät mihin oma mies katsoo ja vakavissaan odottavat että mies rähjäisi kauniille naisille joita tulee vastaan.Naisten mielestä miehen pitäisi kantaa kylttiä että on varattu.

On tämä niin sairasta käytöstä.

On, jos tuollaista käytöstä tosiaan on. Mutta taidat nyt projisoida omaa parisuhdettasi meihin muihin, koska normaalia tai yleistä tuollainen ei todellakaan ole.

Ihanko totta. Sinunko seurassasi mies voi vapaasti katsoa ympärilleen ja voi vapaasti pyörittää päätään mihin haluaa ilman vihjailuja että mihin erityisesti oli katse kiinnitettynä?

kiitos, kiitos, KIITOS!!!!!!!!!!!! 

En ole koskaan vihjaillut tai huomauttanut miehen katsomisista. Eikä hän minun. Sama on pätenyt aikaisempiin parisuhteisiini ja olenkin ollut siinä uskossa, että se on ihan normaalia.

Vierailija
151/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkin on aika hyvä tarjonta juurikin 20-22 vuotiaista naisista. 

Vierailija
152/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia otin ulkomaalaisen miehen. Hänen kulttuurissaan perhettä ja äitiyttä arvostetaan. Mieheni on myös hyvännäköinen, oikeasti tasa-arvoinen, korkeasti koulutettu, sivistynyt ja kiltti. Tiedän että Suomesta en todellakaan saisi yhtä hyvää miestä.---Pitää olla hullu jos haluaa hankkia lapsia Suomessa, suomalaisen miehen kanssa. Adiós! Ei tule ikävä. N22

Sama juttu, olen asunut useita vuosia ulkomailla, suhteessa 10 vuotta nuoremman ulkomaaalaistaustaisen miehen kanssa. En IKINÄ enää ottaisi suomalaista miestä, itsestäänselvästi viettäisin aikani yksin jos sellaiseen valintaan joskus joutuisin. En näe tämän kylläkään tapahtuvan, aion asua ulkomailla vastakin ja todellakin, Euroopan miesmarkkinoilla on todella laaja kirjo mistä valita - menestyneitä, komeita ja kansainvälisiä, itsenäisiä miehiä. Vastaavasti, itsestään huolta pitävällä ja koulutetulla 30+ suomalaisnaisella todellakin riittää vientiä jos tätä haluaa.

Vierailija
153/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on oikeasti ihan fiksuja.

Toki nuori nainen on seksuaalisesti kiihottavin samoin nuori mies naisten mielestä.

Mutta mieskin kaipaa suhteelta muutakin kuin seks7iä viimeistään silloin kun pahin pupuvaihe tasoittuu.

Ja siksi tosielämässä suurimmalle osalle miehistä hyvin kelpaa omaa ikäluokkaa oleva nainen.

Onko antaa jotain todisteita tuolle väitteelle? Ainakaan OkCupidin data ei tue sitä.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/10/1410381550258_wps_8_Dating_Gr…

Koska naiset ovat realistisesti liikenteessä. Seksiä harrastaisin tottakai mieluummin nuoremman miehen kanssa.

"The age of the men who look best to her"

Ei ole kyse mistään realismista, vaan tuon perusteella lähempänä omaa ikää olevat yksinkertaisesti näyttävät paremmilta naisen mielestä. Onko sulla siis antaa mitään todisteita omalle väittelllesi, vai oliko kyse vain mielensä pahoittaneen naisen höpinästä?

Jos nainen toteaa jonkin asian, heti sanotaan, että on kyse vain mielensä pahoittamisesta. Tiedän millaisia miehiä minä ja muut kaverini vilkuilemme. Mutta emme lähentele tai kouri heitä. Puhumme usein siitä, miten kamalan näköisiä miehistä tulee iän myötä. Me puhumme siitä keskenämme, emme miesten kuullen, koska emme halua pahoittaa kenenkään mieltä.

Omista mieltymyksistäsi voit toki todeta mitä tahansa, mutta jos pyrit yleistämään niiden perusteella vastoin (edes jonkinlaista) dataa, niin kyllä minulle tulee mieleen, että olet pahoittanut mielesi ja siksi yrität kieltää sen, että naiset eivät kokisi suunnilleen oman ikäisiään parhaan näköisinä.  Ja tuo humble brag siitä, että ette tuo asiaan esiin, koska ette halua pahoittaa mieliä, vain vahvistaa mielipidettäni.

Vierailija
154/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiopsykologia on siitä hauska tieteenala että mitään tutkimusta ei voida todistaa todeksi. Kukaan ei ole päässyt seuraamaan kivikautisten ihmisten elämää ja dokumentoimaan faktoja ihmisten elämästä. Eli ihan tarpeeton tieteenala.

Kyllä voidaan koska jo nyt tiedetään paljon muinaisten ihmisten pariutumisesta. Esimerkiksi se, että miehistä hieman yli 50% ei ole päässyt jatkamaan sukuaan ollenkaan aikojen saatossa. On myös ollut aikakausi, jolloin vain 1 mies/uros 48 naista kohti pääsi jatkamaan sukuaan ja hänen geeninsä jatkoivat eteenpäin.

Vierailija
155/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoria toimii. Synnytystä ei näe päälle päin, joten se ei vaikuta samalla tavalla kuin nuoruus ja terveys. Ajattele asiaa luolamiesaikojen perspektiivistä, jolloin lapsikuolleisuus on hurjaa. Ei meis silloin voinut päältä päin nähdä naisen aiempia synnytyksiä.

Otsikossa väitetään että synnytys laskee arvoa. Se sotii tuota hedelmällisyysteoriaa vastaan.

Vierailija
156/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia otin ulkomaalaisen miehen. Hänen kulttuurissaan perhettä ja äitiyttä arvostetaan. Mieheni on myös hyvännäköinen, oikeasti tasa-arvoinen, korkeasti koulutettu, sivistynyt ja kiltti. Tiedän että Suomesta en todellakaan saisi yhtä hyvää miestä.---Pitää olla hullu jos haluaa hankkia lapsia Suomessa, suomalaisen miehen kanssa. Adiós! Ei tule ikävä. N22

Sama juttu, olen asunut useita vuosia ulkomailla, suhteessa 10 vuotta nuoremman ulkomaaalaistaustaisen miehen kanssa. En IKINÄ enää ottaisi suomalaista miestä, itsestäänselvästi viettäisin aikani yksin jos sellaiseen valintaan joskus joutuisin. En näe tämän kylläkään tapahtuvan, aion asua ulkomailla vastakin ja todellakin, Euroopan miesmarkkinoilla on todella laaja kirjo mistä valita - menestyneitä, komeita ja kansainvälisiä, itsenäisiä miehiä. Vastaavasti, itsestään huolta pitävällä ja koulutetulla 30+ suomalaisnaisella todellakin riittää vientiä jos tätä haluaa.

Suomalaisen miehen tyttärenä, siskona, äitinä ja elämänkumppanina minua surettaa lukea tällaisia yleistyksiä. Itselleni suomalainen mies on ollut paras ja tasa-arvoisin elämänkumppani enkä koe mitään tarvetta lähteä vartavasten etsimään ulkomaalaista jatkossakaan, jos nykyinen suhde päättyisi.

Vierailija
157/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä itsestään selvää, että nuoremmat sileäihoiset ja kiinteät ovat keskimäärin seksuaalisesti viehättävämpiä ja puoleensavetäämpiä ja aiheuttavat enemmän seksuaalisia reaktioita ja halua, sekä naiset että miehet. Mutta  rakkaudessa ja parisuhteessa vaan on kyse niin paljon muustakin.

Vierailija
158/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta meitä naisia lohduttaa sentään se, että olemme 22-vuotiaina kaikkien maailman miesten mielenkiinnon ja ihailun kohteena. Miesten markkina-arvo kun romahtaa suurimmaksi osaksi heidän syntymänsä hetkellä. Joillakin se vähän nousee, jos ovat komeita ja onnistuvat rikastumaan. Ylivoimaisella enemmistöllä miehiä ei ole koskaan mitään muuta arvoa kuin toimia kuhnureina ja hyvä niin, sen todistaa tämäkin juttu. 

Vierailija
159/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että evoluutiopsykologia on aika höpöhöpötiedettä? Se perustuu pitkälti teorioihin, jota ei voida mitenkään empiirisesti todentaa, ja kehäpäätelmiin.

Luitko edes? Miehet nimenomaan laitettiin tutkimuslaitteisiin kiinni ja elimistö antoi isoimman reaktion 22-vuotiaita katsellessa. Tämä ei ole mikään höpöhöpötapa tehdä tutkimusta.

Vierailija
160/373 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiopsykologia on siitä hauska tieteenala että mitään tutkimusta ei voida todistaa todeksi. Kukaan ei ole päässyt seuraamaan kivikautisten ihmisten elämää ja dokumentoimaan faktoja ihmisten elämästä. Eli ihan tarpeeton tieteenala.

Kyllä voidaan koska jo nyt tiedetään paljon muinaisten ihmisten pariutumisesta. Esimerkiksi se, että miehistä hieman yli 50% ei ole päässyt jatkamaan sukuaan ollenkaan aikojen saatossa. On myös ollut aikakausi, jolloin vain 1 mies/uros 48 naista kohti pääsi jatkamaan sukuaan ja hänen geeninsä jatkoivat eteenpäin.

Eli Miehillä ei ollut varaa olla ronkeli, ei silloin, eikä nyt, jos mielii omia jälkeläisiä saada. Eikös tuo viittaa siihen, että naiset ovat valinneet ja preferoineet jotain kaunista ja reipasta poikaa? Vanhan ukon sperma on huonompaa, eikä vanhus edes jaksa naida siihen tahtiin mitä nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan