Evoluutiopsykologi: Kaikki miehet haluavat 22-vuotiaita naisia + naisen markkina-arvo tipahtaa ikääntyessä ja varsinkin lastensaannin jälkeen
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html
"Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita"
Niin naiset! Tässä sitä täyttä faktaa nyt on.
Tässä tulee myös se esille, että naiset suosivat jännämiehiä.
"Jos rentuksi määritellään sellainen mies, joka juoksee muiden naisten perässä, ryyppää ja rellestää, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että naiset pitävät sellaisista miehistä, jotka ovat komean näköisiä – ja kun on komean näköinen, voi juosta ja käyttäytyä rentusti. Jos mies on vähemmän komean näköinen ja käyttäytyy huonosti, niin hän saa kenkää naiselta. Kun mies on tarpeeksi komean näköinen, katsoo hän renttua käyttäytymistä enemmän sormien läpi."
Ja tässä taas sitä, että lastensaannin jälkeen naisen markkina-arvo tippuu.
" Kun vanhetaan, nirsous alkaa vähentyä. Varsinkin jos tulee lapsia, naisen markkina-arvo tippuu niiden seurauksena ja sen jälkeen kelpuutetaan vielä vähän heikompi kumppani. Se on tämä kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrää, kuka voi olla nirsompi ja kuka ei"
Niin naiset! Siinä oli faktaa jo toisen kerran.
Pitkästä aikaa lööpeissä oli siis totuudenmukainen uutisjuttu.
Kommentit (373)
Ai, itse olen aina tykännyt vanhempien miesten ulkonäöstä kuin nuorempien. Mutta silti en halua että kukaan mies koskisi minuun. Ja olen aina tykännyt niistä jotka EIVÄT tupakoi, käytä alkoholia, huumeita, nuuskaa jne... Ne hyvät ihmiset ovat parempaa seuraa.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotin jo aiemman viestin, mutta osa jäi sanomatta. Tuotakin ihmettelen että parikymppiset miehet muka saavat helpommin seksiä nelikymppisiltä naisilta kuin oman ikäisiltä. Silloin kun olin 20v me naiset olimme lähes yhtä kiimaisia kuin samanikäiset miehet, villejä ja seikkailunhaluisia, ei kyllä varmasti ollut heillä ongelmaa saada ikäisiltään naisilta seksiä. Toisin kun taas moni nelikymppinen nainen ei kyllä lähde parikymppisen pojan matkaan, pitävät liian nuorina, monilla saattaa olla oma poika sen ikäinen.
Yleensä en väitä asiantuntijoille vastaan, mutta näistä väittämistä todella moni oli kyllä omituinen.Kyllä se on totta, ainakin tällaisen ätmi-miehen näkökulmasta. Minulla ei ollut parikymppisenä MITÄÄN mahdollisuutta saada seksiä omanikäisiltä tytöiltä. Heillä oli kaikilla vanhemmat poikaystävät. Mutta sitten kun muutin opiskelujen takia isompaan kaupunkiin, baareista alkoi saada itseäni vanhempaa seksiseuraa 35 - 50-vuotiailta naisilta. Sellaiselle menetin poikuutenikin. Parikymppisiltä naisilta alkoi irrota vasta sitten kun olin ylittänyt 25-vuotta, ja aika harvinaista herkkua sekin oli. Nyt olen nelikymppinen ja vain 50 - 70-vuotiaat naiset kiinnostuvat minusta. Se ällöttää, kun itse haluaisin yhä niitä parikymppisiä, jotka jäivät nuorena melkein tyystin kokematta.
Mikä on ätmi mies? Okei, onpa jännä, koska me kyllä kakskymppisinä tyttöinä pantiin vaikka kuinka paljon ikäistemme kundien kanssa. Toki jos olet ollut joku todella nörtti etkä ole esim. baareissa käynyt, asia voi olla eri, sellaisia kundeja en pahemmin tuntenut tai ainakaan tiennyt heidän seksielämästä.
-Aiempi
Oletko ollut parikymppinen 2000-luvulla vai 1900-luvulla? Se vaikuttaa aika paljon tuossa. Toisaalta olen kuullut, että joskus kasarilla oli ihan tavallista, että yläasteikäiset tytöt seurustelivat kolmikymppisten miesten kanssa. Nämä sitten kyydittivät heitä teini-Corolloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ei tuollaista 20 vee aivotonta bimboa katso kukaan mies
eikös jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, vaikutusvaltaisella ikämiehellä ole juuri tuollainen
Luettelisitko muutaman sellaisen suomalaisen tieteen, taiteen tai liike-elämän huippunimen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tänään taas "miehet kokevat vain äärimmäisen pienen osan naisista haluttavina"-ketju. Huomenna sitten ulinaa siitä miten kilttimies ei kelpaa _kenellekään naiselle_.
Ulimiesten ajatustenjuoksuun perehtyneenä voin kertoa ei-niin-yllättävän faktan tästä:
Ulisijoille olennaisinta on keskittyminen siihen, että he eivät kelpaa kenellekään. Kukaan ei heitä halua. Ketään he eivät kiinnosta jne jne. Tämä johtaakin sitten siihen paradoksaaliseen tilanteeseen, että jos joku ei-haluttava (heidän etukäteen päättämiensä kriteerien mukaan) nainen sattuisi osoittamaan kiinnostusta heitä kohtaan, he saattaisivat - parhaassa tapauksessa - harrastaa joitakin kertoja seksiä tällaisen naisen kanssa, ja sen jälken ghostata tämän naisen, koska heidän hentoakin hennompi ja herkempi egonsa sai todellisen voimaboostin - he kelpasivat naiselle. Tosin todennäköisempää on, että jos he edes älyävät naisen kiinnostuksenosoituksen heitä kohtaan, he jättävät kuitenkin tilaisuuden käyttämättä joko tyhmyyttään, kömpelyyttään tai siitä syystä, että nainen ei ole heidän mielestään edes "oikea nainen", eli auttamattoman ei-haluttava heidän kriteeriensä mukaisesti.
Eli samat miehet saattavat joko tietoisesti tai tiedostamattaan hylkiä heitä kohtaan kiinnostusta esittäneitä naisia (tai sitten kohtelevat heitä kertakäyttöisesti) ja palaavat siihen samaan ulinaansa, jota he ovat jo vuosikausia harjoittaneet.
Kuitenkin juuri ne samat ulisijat saattavat todeta, että heitä kohtaan mahdollisesti tosielämässä jonkinasteista kiinnostusta osoittaneet naiset ovat jotakin ihan muuta, kuin ne "oikeat naiset", joita he ovat omasta mielestään oikeutettuja haluamaan.
Eräs ulisijatuttavani, joka (harvinaista kyllä) kouluttautui naisvaltaiselle alalle totesi kysyttäessä ihan pokkana, että hänen opiskelukavereistaan ne, joille hän kelpaisi/jotka hänestä saattaisivat olla kiinnostuneita, eivät kelpaa hänelle.
onko mussa sitten jotain vikaa kun oon aina pitänyt vanhemmista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, vaikutusvaltaisella ikämiehellä ole juuri tuollainen
Ei Bill Gatesilla tai yhdelläkään tietämälläni ison konsernin johtajalla ole. Miksei ole? Ainoa, jonka tiedän on Danny.
Kirjoititko viestisi kyrpeli seisoen ?
mun mielestä kaikki ihmiset saa tykätä ihan minkä ikäsestä tahansa paitsi tietty niin nuorista tykkäävät joilla alkaa olemaan moraalisia ja logistisia ongelmia
Vaikea ymmärtää tätä jankutusta. Jokainen saa pitää ihanminkäikäisistä tahansa, mutta silti tosiasia on ,että kun ihmiset valitsee vapaasti kumppaninsa he ottavat kumppanikseen suurinpiirtein saman ikäisen . Pariskunnan mies on keskimäärin 3,5 vuotta naista vanhempi. Isojen ikäerojen suhteet ovat oikeasti harvinaisia. Ja tämä on luonnollista kukapa nuori nainen jotain vanhaa kääpää ottaisi vapaaehtoisesti.
Sehän on ihan sama, mitä kaikki miehet haluaa, kun nainenhan sen miehen valitsee.
Ei sitä parikymppistä naista kiinnosta keski-ikäinen äijä vaan oman ikäiset raavaat nuoretmiehet.n
Ja myös sen miehen "markkina-arvo" laskee ajan kanssa. Ei tuota minunkaan ukkoa varmaan huolisi enää kukaan ja vähiten parikymppinen tyttö. Mutta avioliitossa ei markkina-arvoja lasketa, vaan se kumppani on valittu elämän mittaiselle matkalle, ihan se ja sama, mikä sen "markkina-arvo" on.
Harva vanha ukko edes kestäisi nuoren naisen kyydissä, eikä edes ymmärtäsi nuorten elämää, mutta kai sitä haaveilla saa :D
Mulla on jotenkin tullut sellainen kuva vanhoista miehistä jotka haluavat nuorempia että etsivät vain mahdollisimman helppoa kumppania. Eivät halua samanikäistä koska samanikäinen saattaisi jo olla itsenäisempi ja sanavalmiimpi. Itse vedän outoja miehiä puoleeni kun näytän ikäistäni nuoremmalta.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin tullut sellainen kuva vanhoista miehistä jotka haluavat nuorempia että etsivät vain mahdollisimman helppoa kumppania. Eivät halua samanikäistä koska samanikäinen saattaisi jo olla itsenäisempi ja sanavalmiimpi. Itse vedän outoja miehiä puoleeni kun näytän ikäistäni nuoremmalta.
N26
niin se taitaakin olla. hauskasti itse haluan juuri päinvastaista.
Tottakai miehet suosivat enemmän nuorempaa kuin vanhaa. Kuten hoikkia enemmän kuin lihavia. Kauniita enemmän kuin rumia. Eiköhän kuitenkin vanhempi kaunotar mene nuoren ruman edelle
Markkina-arvo 🤣🤣🤣😂🤣 Pitäkää tunkkinne 🤣🤣
Niin ja se piti vielä sanoa että itsekin "vanhempana naisena" himoitsen esim. Twilightin Edward Cullenia joka kerta kun sen katson, mutta tosielämässä en katsele teinipoikia. Myös monissa jenkkien teinileffoissa on viehättäviä teinipoikia. Kuvat ja videot on eri asia kuin todellinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Bill Gatesilla tai yhdelläkään tietämälläni ison konsernin johtajalla ole. Miksei ole? Ainoa, jonka tiedän on Danny.
Monet vanhemmat miehet eivät vaihda samanikäistä vaimoaan nuorempaan. Mutta sen olen huomannut (aika paljon seuraan ulkolaisia juorulehtiä ym) että ikinä ei vanhemmat hollywoodin miestähdet, muusikot jne ota itselleen yli 40-vuotiasta naista. Nelikymppiset suosivat alle kolmikymppisiä ja 50+ miehet noin 30-40-vuotiaita. Enkä pelleile, mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet vanhemmat miehet eivät vaihda samanikäistä vaimoaan nuorempaan. Mutta sen olen huomannut (aika paljon seuraan ulkolaisia juorulehtiä ym) että ikinä ei vanhemmat hollywoodin miestähdet, muusikot jne ota itselleen yli 40-vuotiasta naista. Nelikymppiset suosivat alle kolmikymppisiä ja 50+ miehet noin 30-40-vuotiaita. Enkä pelleile, mutta näin on.
Siis jos ovat eronneita ja etsivät uutta kumppania, niin se on aina reilusti nuorempi. Jos on omanikäinen vaimo vanhemmalla miehellä, niin on hän ollut vaimonsa kanssa nuoresta saakka yhdessä.
Kyllä mulle kelpaa 89-vuotias miljonääri hengityskoneessa.
T.21v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän syystä Gates erosi?
Minulla on 18-vuotias tytär ja kokoomuslaiset miesystävät ei ole tervetulleita meidän perheeseen. Leikkaavat naisilta ansiosidonnaisen. Eivät arvosta naista.