Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että en saa soittaa, vaan pitää lähettää tekstiviesti??? Mitä helvettiä?

Vierailija
11.07.2017 |

Voi olla kuulemma pahassa paikassa, niin pitää lähettää tekstari. Eilen oli pitkällä ajomatkalla ja soitin silloin, ei vastannut ja myöhemmin tuli kuittia että en saa soittaa. Luulin että koskee vain sitä kun on auton ratissa. Tänään se on nyt taas täällä kotikaupungissa ollut normaalisti, enkä tiennyt että ei saa soittaa vaan tiuskaisi että älä soita vaan lähetä tekstiviesti.

MITÄ VITTUA???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kolmas pyörä?

Vierailija
2/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia ihmisiä, jotka haluavat mielummin jutella viestein kuin puhelimessa. Itsekin välillä tai aika usein tekisi mieli laittaa, että hei laita viestiä jos on jotain, mutta en "uskalla", sillä miehet varmaan luulisit minun pelaavan jotain heidän selkänsä takana tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tyhmyydellä ei vaikuttaisi olevan mitään rajaa :D

Vierailija
4/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua tulla häirityksi kesken hyvän panon.

Vierailija
5/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni ja aloimme seurustella, antoi mieheni töissä ohjeen, että minulle on kerrottava missä on ja milloin tavoittaa. Ohjeet myös ilmoittaa heti jos olin soittanut. Tämä siis ennen kännyköitä, matkapuhelimena vain autopuhelin.

Me ollaankin edelleen yhdessä. Te ette taida olla.

Unohda, tyyppi ei ota sinua tosissaan. Jos mies on kiinnostunut, sille saa soittaa.

Vierailija
6/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 sysipaska

Vierailija
7/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan opetella soittamaan.