Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun exä vie uuden naisensa samalla matkalle kuin oli meidän "parisuhdematka". Mitä siitä pitäisi ajatella?

Vierailija
11.07.2017 |

Erosin vuosi sitten viisi vuotta kestäneestä suhteesta. Molemmat ollaan juuri täytetty 30 eli ei mitään teinejä enää. Meillä on vielä yhteisiä Face-kavereita, vaikka ei olla enää keskenämme kavereita siellä, ja kuukausi sitten yhteinen kaveri oli tykännyt exän julkisesta päivityksestä, joka sitten tuli minun uutisvirtaan kaverin tykkäämisen takia. Kyseessä oli matkaa koskeva päivitys, ja rupesin sitten katsomaan matkakohdetta, että oudon tutulta näyttää... Olimme suhteemme aikana pitkään haaveilleet yhdessä sellaisesta kiertomatkasta Ruotsissa (molemmille merkityksellinen maa erään harrastuksen takia), ja sitten pitkän haaveilun jälkeen toteutettiin se matka. Minä olin "pääsuunnittelija", ja suunnittelin tarkan ajoreitin ja yöpymispaikat ym. Ja olikin kiva matka, parisuhteemme huippuhetkiä.

No exä oli sitten näköjään vienyt nykyisen naisensa samanlaiselle kiertomatkalle Ruotsiin, pysähtyen juuri samoissa paikoissa, yöpyen jopa samoissa mökkikylissä. Eräskin yöpymispaikka on sellainen, että ei sinne eksy ellei vartavasten mene. Täysin identtinen reitti kuin se minun laatima, ja jokaisesta pysähdyspaikasta joku päivitys Faceen, yöpymispaikkoijen tarkat nimet mainittuina. Toteutti sitten uusinnan tuosta meidän parisuhdematkasta uuden naisen kanssa. WTF???? Säälittää se nainen. Se ei varmaan arvaa, että minä olin alunperin tuon reittisuunnitelman takana.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Pääset itsekin vähemmällä.

Vierailija
2/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että eksä oli mielikuvitukseton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säälittää se nainen"... just joo, antaisit mitä vaan että olisit taas itse tuo nainen. Rivien välistä helppo lukea :)

Vierailija
4/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Pääset itsekin vähemmällä.

Niin annankin olla. En minä siihen mitenkään aio puuttua tai sanoa kenellekään mitään. Tänne vain kirjoitin, kun olin niin yllättynyt asiasta. Mietin tässä, että millaisen mielikuvituksettoman hölmön kanssa olen ollut ja onko minut viety jollekin aiemman parisuhteen matkan uusinnalle. Ap.

Vierailija
5/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on ilmeisesti tykästynyt kohteeseen.

Vierailija
6/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän sinä vaivaat päätäsi tuollaisella. Taidat kyllä itse olla säälittävämpi kuin tuo nyksä.

Vierailija
7/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista teillä siellä sitten kolmestaan oli? Niinhän sinä otsikossa totesit, ja enempää en lue.

Vierailija
8/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Säälittää se nainen"... just joo, antaisit mitä vaan että olisit taas itse tuo nainen. Rivien välistä helppo lukea :)

En haluaisi takaisin siihen suhteeseen. Se matka oli hyvä matka, mutta muuten mies kohteli minua huonosti siinä suhteessa. On anellut takaisin useamman kerran sen jälkeen kun jätin hänet, mutta en ole palannut takaisin, koska en halua siihen takaisin. Jos jotain rivien välistä kannattaisi lukea niin se, että minua on jäänyt vaivaamaan moni ikävä asia siinä suhteessa. Ap.

Vierailija
9/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se koville ottaa kuulla kuinka ei olekaan ainutlaatuinen. Käännähän se klyyvaris toiseen suuntaan ja unohda exä.

Vierailija
10/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti onkin tykästynyt niihin paikkoihin, koska kivoja paikkoja ne olivatkin, mutta kyseessä siis oli kiertomatka, ei vain yksi kohde. Ja jokainen kiertomatkan stoppi näyttää olleen sama kuin meillä aikoinaan, jokainen viikon matkan eri yöpymispaikka näkyy olleen sama kuin meillä aikoinaan. Mielestäni se on eri asia, kuin jos menisi uudelleen vaikka Pariisiin koska tykkäsi Pariisista. Ap. 

Vierailija
11/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo periaatteessa mitenkään outoa ole, hyväksi todettu reitti ja matka, jonka halusi näyttää uudelle kumppanilleen myös.

Mä kerran tapailin miestä, joka kutsu mua samalla lempinimellään kuin eksäänsä. Se oli outoa. (Lempinimi oli väännös eksän nimestä, mutta ilmeisesti vakiintunut jo hänelle hellittelynimenä).

Vierailija
12/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä tuolla on. Ja kyllä se nyxä varmaan tietää, että sinä olit viime reissulla mukana.

Vituttaako kun menetit hyvän miehen kun pitää täällä itkeä??? Pidä seuraavasta parempaa huolta.

T. Eroa suunnitteleva aviomies

Vierailija
13/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies, ajattelee että kun on ns. valmis kohde ja reitti niin mikäs siinä, samaa käyttää uudenkin naisen kanssa :D

Vähän vastaava oli mun exän kanssa, oltiin käyty Roomassa ja kun tuli ero,  niin meni vuosi ja tämä herra oli Roomassa vielä ihan täysin samassa hotellissakin uuden naisensa kanssa. Ihana reissu <3 oli kuulemma ollut.

Itse ajattelin että voi miten mielikuvituksetonta ja putkiaivoista. Mutta get over it,  ap!  Niin mäkin tein :D

Vierailija
14/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta näin lomakaudella on vähän samaa ollut liikkeellä muuallakin. Oma miesystäväni ehdotti matkaa juuri samaan kohteeseen, jossa eksänsä kanssa olivat muutama vuosi sitten (mies ei tiedä minun tietävän, sillä ei ole kertonut eikä tietoa ollut mistään somesta löydettävissä). Ja ystäväni mies teki samoin ystävälleni, ehdotti matkaa paikkaan, jossa yllätys yllätys, oli ollut edellisen naisystävänsä kanssa.

Mitä tästä voi päätellä?

a) miehillä on huono mielikuvitus

b) tuo alkuperäinen matka oli kaikkien aikojen matka, niin onnistunut että samaan paikkaan on päästävä uudelleen

c) mies kaipaa eksäänsä, jonka kanssa matkan alun perin teki

d) mies haluaa esiintyä tottuneena matkailijana mitä ei oikeasti ole, siksi on valittava tuttu kohde

Sekin mahdollisuus vielä on, että jos kohde on halpa, niin ei rahat yksinkertaisesti riitä muuhun. Minun ja ystäväni tapauksessa niin ei ole.

Vierailija
15/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti onkin tykästynyt niihin paikkoihin, koska kivoja paikkoja ne olivatkin, mutta kyseessä siis oli kiertomatka, ei vain yksi kohde. Ja jokainen kiertomatkan stoppi näyttää olleen sama kuin meillä aikoinaan, jokainen viikon matkan eri yöpymispaikka näkyy olleen sama kuin meillä aikoinaan. Mielestäni se on eri asia, kuin jos menisi uudelleen vaikka Pariisiin koska tykkäsi Pariisista. Ap. 

No sanotaan sitten että oli tykästynyt kohteisiin eikä halunnut etsiä uusia vaihtoehtoja. Joku tykkää mielellään matkustaa niihin hyviksi havaittuihin kohteisiin joku haluaa etsiä uutta. Jos exä ja sinä kuulutte eri ryhmiin niin ehkä ihan hyväkin että ette enää ole yhdessä.

Vierailija
16/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väliä tuolla on. Ja kyllä se nyxä varmaan tietää, että sinä olit viime reissulla mukana.

Vituttaako kun menetit hyvän miehen kun pitää täällä itkeä??? Pidä seuraavasta parempaa huolta.

T. Eroa suunnitteleva aviomies

En menettänyt hyvää miestä, vaan jätin miehen, jolla oli alkoholiongelma ja väkivaltaisuusongelma. Se meidän matka oli hyvä, suhde ei niinkään. En minä halua takaisin siihen suhteeseen. 

Ja kun nyt kysyit, niin nykyisestä miehestäni pidän ihan hyvää huolta, ei ongelmia se suhteen. Ap.

Vierailija
17/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos et ajattelis mitään :^)

Vierailija
18/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun ex tekee samoja asioita nyxän kanssa mitä minä halusin. Tyyliin halusin mennä tiettynä juhlanpyhänä tiettyyn paikkaan, nyt hän menee sinne nyxän kanssa. Ja olin puhunut tietystä erikoisesta matkakohteesta, jonne meni nykyisen kanssa. Minulle asiasta on jäänyt sellainen tunne, että hän yrittää jatkaa elämäänsä kuten minunkin kanssa.

Vierailija
19/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni teki samalla tavalla, itse asiassa päivälleen kaksi vuotta myöhemmin kuin meidän reissumme oli. Kieltämättä vähän nauratti ja ihmetytti kaverin mielikuvituksettomuus, mutta enpä enempää asialla päätäni vaivannut.

Vierailija
20/75 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen mies, ajattelee että kun on ns. valmis kohde ja reitti niin mikäs siinä, samaa käyttää uudenkin naisen kanssa :D

Vähän vastaava oli mun exän kanssa, oltiin käyty Roomassa ja kun tuli ero,  niin meni vuosi ja tämä herra oli Roomassa vielä ihan täysin samassa hotellissakin uuden naisensa kanssa. Ihana reissu <3 oli kuulemma ollut.

Itse ajattelin että voi miten mielikuvituksetonta ja putkiaivoista. Mutta get over it,  ap!  Niin mäkin tein :D

Juuri tuollaista tarkoitan. Roomassa on satoja hotelleja, niin miksi mennä uuden naisen kanssa juuri siihen samaan hotelliin kuin missä oli exän kanssa?? Samaten kiertomatkaa Ruotsissa tulee vastaan satoja mökkikyliä ja hotelleja, joissa voisi yöpyä, miksi valita jokaiselle yölle juuri samat mökkikylät kuin edellisen naisen kanssa? En ihmettelisi Ruotsin kiertomatkaa sinänsä, vaan ihmettelen, että jokainen yö on pitänyt matkan varrella ottaa se sama majoitus kuin me aikoinaan. Silloin aikoinaan me pysähdyttiin erään pikkukaupunkin pikkukahvilassa kahvilla (täysin sattuman varaisesti valikoitunut paikka, jossa ei ollut mitään erityistä eikä siellä ollut edes erityisen hyvät pullat, kunhan osui matkan varrelle). No nämä oli poikenneet siellä samassa kahvilassa kahvilla ja tehneet siitä somepäivityksen. Ap.