Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot kynsilakkoihin

Vierailija
11.07.2017 |

Mulla on ekaa kertaa elämässäni pitkät kynnet. Lapsesta saakka oon pureskellut kynnet pilalle mutta viimeinkin pääsin siitä kamalasta tavasta eroon. Nyt oon ostellut innoissani värikkäitä lakkoja mutta aina saa pettyä! Lakat kuivuu tautisen hitaasti, jää tahmaisiksi tai rapistuu parissa päivässä. Voitteko suositella hyvää merkkiä??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Tosin olen kokeillut vain mavalaa ja lumenea.

Vierailija
2/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make up store, mulla kestää hyvin yksi kerros pelkästään. Tosin uudistivat pullon ja mielestäni neliskanttinen korkki on hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene ja Mavala eivät ole kovin hyviä merkkejä minun kokemukseni mukaan. Essie ja O.P.I ovat parempia, toki vähän kalliimpia mutta joskus niistäkin on tarjouksia. Essie levittyy paljon tasaisemmin kuin Lumene.

Vierailija
4/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään kynsilakkaa nimeltä Sensinity, kaikin värein ja turvallinen käyttää kun on jotain myrkytön, hajusteeton, tai vastaavaa. Mutta aivan loistava kynsilakka ja väriskaala kattava. 

Kun käytät kerran et haluu  muuta ja hinta on sama kuin mavalassa sun muissa.

Vierailija
5/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essie on mun lemppari. Käytän aina alus- ja päällyslakkaa sekä kaksi kerrosta värilakkaa, näin kestää noin 10 pv hyvänä. Maltillinen lakkaus kannattaa, annan kuivua ennen seuraavaa kerrosta jopa tunteja kun olen kotona ja teen siis välissä joskus kevyitä kotihommia tai nukun yöunet ennen päällyslakkaa.

Vierailija
6/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Gel Effect! Kuivuu nopeasti ja kaksi kerrosta, niin saa ihanat kynnet. Mulla on ollu liki 10 vuotta geelikynnet ja omat kynnet surkeat. Kyllästyin geelikynsiin ja ajattelin pitää taukoa. Kokeilin sattumalta tuota lakkaa ja nyt ei oo kyllä geelikynsien laitto ees suunnitelmissa!

Vierailija
7/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa myydään kynsilakkaa nimeltä Sensinity, kaikin värein ja turvallinen käyttää kun on jotain myrkytön, hajusteeton, tai vastaavaa. Mutta aivan loistava kynsilakka ja väriskaala kattava. 

Kun käytät kerran et haluu  muuta ja hinta on sama kuin mavalassa sun muissa.

Hyvä vinkki, jota aion kokeilla vaikken ap olekaan. Tiedoksesi kuitenkin, ettei kaikille ole sama lakka parasta, riippuu myös kynsilaadusta ja siitä miten kuluttavaa elämää kynsien kannalta elää.

Vierailija
8/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nails Inc on suosikkimerkkini, on vielä parempi kuin OPI ja Essie. Levittyvät tasaisesti, kuivuvat nopeasti ja lopputulos on erittäin kiiltävä. Kestävät myös lähemmäs viikon hyvinä kynsillä ainakin minulla. Värivalikoima erittäin laaja. Suomesta ei taida saada mutta netin kautta pystyy tilaamaan.

Vierailija
9/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alkukesästä Tokmannista Essence-kynsilakkaa ja aluslakkaa myös. Yllättävän hyviä, eikä maksanut kuin pari euroa kpl. Lumenen geelilakat ovat myös olleet hyviä.

Vierailija
10/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Mild&Wildiä. Maksaa n. 3 euroa ja on mielestäni yksi parhaista halpislakoista.

Vierailija
11/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta hyvään aluslakkaan ja pikakuivattajaan/päällyslakkaan. Itse saan joka ikisestä lakasta hyvännäköisen kun laitan aluslakkaa kerroksen tai pari (Opi Nail Envy joka on kylläkin kynnenvahvistaja, mutta ajaa saman asian. On muuten hyvä ja toimiva!) sitten laitan värilakkaa riippuen lakan peittävyydestä 1-3 kerrosta. Annan kuivua hyvin joka kerroksen jälkeen. Sitten vaan reilu kerros pikakuivattajaa. (itellä Seche Viten joka on erittäin hyvä) Näin tekemällä ei ole oikeastaan väliä mitä sinne aluslakan ja päällyslakan väliin laittaa, silti pysyy ja on kaunis. :)

Vierailija
12/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Mild&Wildiä. Maksaa n. 3 euroa ja on mielestäni yksi parhaista halpislakoista.

Wild & Mild on kyllä hyvä vaikkakin halpa ja kauniita värejä!

Vierailija
13/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumene Gel Effect! Kuivuu nopeasti ja kaksi kerrosta, niin saa ihanat kynnet. Mulla on ollu liki 10 vuotta geelikynnet ja omat kynnet surkeat. Kyllästyin geelikynsiin ja ajattelin pitää taukoa. Kokeilin sattumalta tuota lakkaa ja nyt ei oo kyllä geelikynsien laitto ees suunnitelmissa!

Komppaan tätä, on hyvä! Yhdelläkin kerroksella saa kivan kuultavan suoran pinnan, kuivuu nopeesti eikä mee sellaseks mönjäks.

Tein joskus virheen ja ostin jostain helvetin cubukselta niitten kynsilakkoja ku oli niin ihania värejä ja luoja ku on paksaa tavaraa. Ei ne kuivu ja jo pelkästään märkänä sutiin tulee klimppi mönjästä paskaa. Hävettää oikeen typerä heräteostos.

Vierailija
14/32 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa pikakuivattavaa kynsilakkaa, mavalalla ainakin on ja kynsilakka kuivuu nopeasti. Toinen konsti on valella kynnet jääkylmällä vedellä lakkauksen jälkeen, tämäkin saattaa auttaa.

Vierailija
15/32 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi siirtymään kynsilakoista tarroihin. Googlatkaa esim. saksalainen merkki Miss Sophie.

Olen käyttänyt jo pidemmän aikaa, ja olen tyytyväinen laatuun, väreihin ja pysyvyyteen. Helpompia käyttää kuin lakka koska ei kuivumisaikaa eikä sotkua, ja onhan se ihan luksusta että saa kotona näyttävät kynnet jotka tarvii laittaa n. 7-10 päivän välein.

Vierailija
16/32 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ketjun aiheeseen minulla ei ole sanottavaa. Mutta minusta naisten hienoiksi laitetut kynnet ovat kauniita. Oli sitten lakatut tai ei, tykkään katsella niitä. Olisi kivaa katsella täälläkin palstailijoiden lakattuja kynsiä, mutta se ei taida olla mahdollista.

Vierailija
17/32 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakat on vihoviimeisiä ympäristömyrkkyjä. Hyvä käsivoide riittää pitämään kädet ja kynnet katseenkestävinä.

Vierailija
18/32 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsilakat on vihoviimeisiä ympäristömyrkkyjä. Hyvä käsivoide riittää pitämään kädet ja kynnet katseenkestävinä.

Luonnollisissa ja lakkaamattomissa kynsissä on toki oma viehätyksensä. Mutta ei sekään väärin ole, jos joku haluaa hieman väriä kynsiinsä.

Vierailija
19/32 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n kynsilakat ovat olleet hyviä. Joudun uusintalakkaamaan kynnet joka tapauksessa reilun viikon välein, kun kynnet kasvavat sen verran vauhdilla, niin tuon pidempään ei tarvitse pysyäkään.

Ja lakkaan kynsiä lähinnä syksyisin, kun kerään sieniä. En käytä veistä kuin tatteihin, muuten napsautan varret poikki kynsillä. Kynnet värjääntyvät ällöiksi, joten käytän kynsilakkaa ihan kosmeettisista syistä.

Vierailija
20/32 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monia mm. Lumene, Essie, Rimmel, Hansen, Mavala jne. mutta paras merkki tähän mennessä kokeilluista on OPI. Vaikka hinta on korkea, niin pullo on isompi kuin muilla, lakka kestää hyvänä viikon ja yleensä jo yhdellä lakkauskerralla saa peittävän, tasaisen tuloksen. Yleensä ostelen netin alennusmyynneistä kun OPIa saa kolme kahden hinnalla. Bangerheadissa on myös aika usein hyviä tarjouksia, sieltä olen pari ostanut alle kympin kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän