Oho! Lidliin meni 50e.
Prismaan menee aina vähintään 70e. Käyn vain kerran viikossa kaupassa viikon ruokalistan kanssa. Leipää haetaan lähikaupasta lisäksi.
Miten noin iso ero?! Meitä kaksi aikuista ja teini.
Kommentit (14)
Kaikkihan sen ti9etää että Lidl on halvempi.
No eihän nys sentään rismaa halevempaalaa vie ollakkaa.
Koska sieltä ei saa kaikkea ja laadustakin tulee tingittyä
Prismassa maksat bonusjärjestelmän ylläpidosta. Lisäksi Lidl nyt on vaan halvempi, mikä on hyvä, koska jää sitten rahaa muuhun.
Aika paljon Lidlireissuksi, mutta ilmeisesti edelleen vähemmän kuin muualla. Hyvä niin.
Pärjäättepä halvalla! Minulla meni jo tänään tiistaina yli 50 euroa ruokaan, eilenkin meni rahaa ruokaan ja tulee menemään vielä lisää tällä viikolla. Ja niin, elän yksin ja olen nainen. Mutta urheilen ja syön tosi terveellisesti, suosin luomua jonkin verran ja sitä rataa.
Minulla meni viimeksi 75 euroa Lidliin ja tänään 45 Prismaan. Kappas vaan, kun se loppusumma tuntuu riippuvan ihan siitä, mitä sinne ostoskärryyn keräilee.
Kieltämättä paljon Lidlin reissusta, mutta nytkö vasta huomasit, että Lidl on halvempi kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Pärjäättepä halvalla! Minulla meni jo tänään tiistaina yli 50 euroa ruokaan, eilenkin meni rahaa ruokaan ja tulee menemään vielä lisää tällä viikolla. Ja niin, elän yksin ja olen nainen. Mutta urheilen ja syön tosi terveellisesti, suosin luomua jonkin verran ja sitä rataa.
Ja luulet, että mitä kalliimpi ruoka, sitä terveellisempi :)
Seuraavalla kerralla käy Smarketissa, menee vaan 30 euroa samoihin ostoksiin.
Harvoin käynyt Lidlissä kun on aina mennyt herkkuostoksiksi. Nyt kurvasin listan kanssa Lidliin kun lähelle avautui uusi ja viereinen Prisma on heikentynyt. Aina joku remontti, vesivahinko, valikoimien pienennys ym menossa. Saan myös ääs-ryhmän hlöalet jotka ei ruokaostoksissa kylläkään paljoa auta.
Ja ihan samoja perusostoksia tein. Maitoa, leipää, vihanneksia, hedelmiä, lihaa, viiliä, juomia ym. Heräteostoksiakin tuli pari.
Paljonko saat Lidliltä tästä aloituksesta?