Miksi mies kehuu muita naisia minun kuulteni?
Voisiko joku kertoa, miksi mieheni kehuu muiden naisten ulkonäköä ääneen minun kuulteni? Esim. katselee korostetun ihaillen ja huokaillen, innostuen (wowwow, huhhuh, jne.) tai arvioiden (mjaa, ei paha) naisia facebookissa tai telkkarissa. tai kommentoi kauniita kasvoja tai upeaa vartaloa. Minulle tulee aina sellainen olo, etten tiedä, miten reagoida. Oikeastaan tulen surulliseksi, itse olen ihan tavis enkä mikään poseeraaja. Itsetuntoni kärsii, tekisi mieli laittaa säkki päälle. Osaako joku kertoa, mikä voisi olla kommentoinnin tarkoitus?
Kommentit (23)
Oman lääkkeen syöttäminen moukkamaisille ja törkeille miehille on hauskinta ja antoisinta puuhaa mitä tiedän.
On todella tyydyttävää nähdä röyhkimyksen ja sikailijan epäuskoinen ja järkyttynyt ilme.
Munkin mies kehuu muita naisia ja mäkin voin kehua muita miehiä. Paitsi se on enemmän sellaista, että kivat hiukset, vaatteet yms. Kyllä muakin ärsyttäisi jos oikeen huokailisi muiden perään.
Mutta ei pidä myöskään olettaa, että kaikki parisuhteessa olevat pitäisivät vain sitä omaa kumppania kauniina ja muut olisivat rumiluksia. Jos on hyvä itsetunto, niin pystyy hyväksymään sen faktan, että mies/nainen pitää muitakin viehättävinä. Ja kyllä se oma kumppani on yleensä omissa silmissä se kaikkein kaunein, eikä muut vie voittoa vaikka olisi minkänäköisiä :)
Siinähän kehuu. Jos joku muu kiinnostaa menköön sinne mulla on myös muitakin ottajia. Ei suhde perustu toisen pakottamiseen tai että pitäisi olla valmiina kun tinasotilas. Perustan palvelemisen pitkään suhteeseen joka onnmolemmin puolista eikä näyttöä ennen kuin edes tiedän että mitä saan miehestä mun motivaatio laskee tollasesta kakan kuuntelemisesta että kokeilla voi ja todeta että toisen loukkaamisena kusee omaan nilkkaan.