Miksi mies kehuu muita naisia minun kuulteni?
Voisiko joku kertoa, miksi mieheni kehuu muiden naisten ulkonäköä ääneen minun kuulteni? Esim. katselee korostetun ihaillen ja huokaillen, innostuen (wowwow, huhhuh, jne.) tai arvioiden (mjaa, ei paha) naisia facebookissa tai telkkarissa. tai kommentoi kauniita kasvoja tai upeaa vartaloa. Minulle tulee aina sellainen olo, etten tiedä, miten reagoida. Oikeastaan tulen surulliseksi, itse olen ihan tavis enkä mikään poseeraaja. Itsetuntoni kärsii, tekisi mieli laittaa säkki päälle. Osaako joku kertoa, mikä voisi olla kommentoinnin tarkoitus?
Kommentit (23)
Muistuttaa akkaa paikastaan. Että jos et pidä minua tyytyväisenä niin mulla on kyllä muitakin ottajia, jotka ovat sinua nätimpiä ja osaavat vaikka mitä temppuja suullaan.
En viitsi kysyä mieheltä, kun sanoo tietenkin vaan, ettei tarkoita sillä mitään...
Moi ap.
Toi on aika romuttavaa joo. Mies teki niin suhteemme alussa. Muutaman kerran jälkeen sanoin suoraan että nyt riitti, että jos ollaan yhessä ni loppuu toi kommentointi. Kerroin miltä se minusta tuntuu. Loppui siihen paikkaan. Siitä on jo seitsemän vuotta.
Itse olen tehnyt tuota koomisesti välillä nyt sen seitsemän vuotta ja mies on hiljaa. Näin meillä 😁
Joten kerro että loukkaa. Itseäni oli petetty, niin kerroin sen. Että siksi erityisen ikävää.
Jos ei lopu, niin älä jää mieltäsi pahoittamaan. Kommentointi on myrkkyä, jos molemmat ei oo messissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun kysyä sitä mieheltäsi, eikä täältä
Sinäkö aina laitat tämän tai vastaavan vastauksen, pitäiskö sun pysyä pois koneelta, niinpä.
Haluaa osoittaa, että maailma on täynnä upeita mimmejä mutta sinä olet heitäkin parempi, koska hän ei ole noista muista kiinnostunut.
Mikä tässä on pahaa? Kehumme oman mieheni kanssa yhdessä kauniita ihmisiä. Mieheni on komea, itse olen ulkonäöltäni rumempaa mallia. Mikä silti estäisi positiivisen kommentoinnin? Pelkäänkö, että mieheni lähtee näitten poseerajien matkaan? No en. Musertuuko itsetuntoni jos kehumme kauniita ihmisiä? Ei. Olen sinut itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on pahaa? Kehumme oman mieheni kanssa yhdessä kauniita ihmisiä. Mieheni on komea, itse olen ulkonäöltäni rumempaa mallia. Mikä silti estäisi positiivisen kommentoinnin? Pelkäänkö, että mieheni lähtee näitten poseerajien matkaan? No en. Musertuuko itsetuntoni jos kehumme kauniita ihmisiä? Ei. Olen sinut itseni kanssa.
Jatkan vielä tähän, että miksi et vain sanoisi siihen perään että "on kyllä kaunis" tms. Minusta ihmisten kehumisessa ei ole mitään väärää. Pahempi tilanne olisi mielestäni jos miehesi kommentoisi kaikkien ulkonäköä vain negatiivisesti ja haukkuisi. Kertoisi vähän miehen ilkeydestä.
Rupea sinäkin huokailemaan komeiden miehien perään oikein kovaan ääneen.
En oikeastaan ajattelekaan, että siinä on mitään pahaa, mutta minusta se tuntuu pahalle. En tiedä, mitä sanoa ja mikä kommentoinnin tarkoitus on.
Itse en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen. En
katsele toisia miehiä sillä silmällä. Tykkään tietenkin mieheni ulkonäöstä, koska rakastan häntä. En kaipaa myöskään huomiota muilta miehiltä. En pukeudu tai poseeraa provosoivasti, kuten nämä naiset, joita mies kommentoi. Joskus mietin, pitäisikö minun siis olla sellainen, erilainen...en osaa...
Miehesi käyttäytyy tosi törkeästi. Itse en voisi mieheltäni hyväksyä tuollaista käytöstä. Hän pitää naisia jonain seksiobjekteina, eikä kunnioita sinua tai näitä näkemiään naisia. Kysy häneltä mitähän ne naiset mahtaisi olla mieltä hänen ulkonäöstään, että kuvitteleeko hänellä olevan varaa näihin naisiin? Ja sitten voit myös kehoittaa häntä painumaan siitä sitten näiden naisten seuraan ja jättää sinut rauhaan hakeutumaan kunnollisten, sinua arvostavien miesten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miksi mieheni kehuu muiden naisten ulkonäköä ääneen minun kuulteni? Esim. katselee korostetun ihaillen ja huokaillen, innostuen (wowwow, huhhuh, jne.) tai arvioiden (mjaa, ei paha) naisia facebookissa tai telkkarissa. tai kommentoi kauniita kasvoja tai upeaa vartaloa. Minulle tulee aina sellainen olo, etten tiedä, miten reagoida. Oikeastaan tulen surulliseksi, itse olen ihan tavis enkä mikään poseeraaja. Itsetuntoni kärsii, tekisi mieli laittaa säkki päälle. Osaako joku kertoa, mikä voisi olla kommentoinnin tarkoitus?
Onko sul huono itsetunto? En väitä olevani paras mut tiedän olevani hyvä!
Törkeää käytöstä ja ilkeää. Olette kai eri genreä. Tottakai hänellä on sanoma tuossa. Itse alkaisin joko kommata upeita miehiä tai mieluummin kerätä kamppeitani. Kaikkea ei tarvitse niellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö aina laitat tämän tai vastaavan vastauksen, pitäiskö sun pysyä pois koneelta, niinpä.
No eikö olisi helpompi puhua ihan sille miehelle??
Vai onko kiva kerjätä haukkuja miehelle?
En olis kuuna päivänä tuollaista miehimystä ottanut riesakseni :D Muistutan kyllä itsekin miestäni joskus, että hänellä on aika unelmakimpale kainalossaan, ja että muitakin ottajia olisi, mutta en koskaan noin törkeästi ja dissaavasti. Mieheni myös on kultakimpale, eikä hän koskaan kommentoi ketään, ei hyvässä eikä pahassa. Siitä oikean miehen tunnistaa. Jätä tommoinen luuseri, ei hän ikeasti edes ketään muuta saisi kuin sinut, tossukan. huonoitsetuntoinen möllykkä on hän. Sinä sen sijaan olet ihana nainen, jolla ottajia piisaa, ja sitähän miess pelkää, että huomaat tämän joku päivä ja hän jää yksin. Toteuta tuo jo mieluiten tänään. Sinulle on vielä hyvä mies jossain tarjolla <3
Oma ensimmäinen poikaystäväni oli tuollainen. Kehui muita naisia ja juuri tuollaiseen omasta mielestäni hieman inhottavaan sävyyn esim. "Ei paha" ja jopa "panisin". Tätä teki siis nimenomaan minun seurassani, katsoessaan some naisia ja televisiota. Pahimmalta tuntuivat kehut yhteisistä tutuistamme. Minua hän ei koskaan kehunut. Ihan selvää kiusantekoahan se oli näin vuosia jälkeenpäin ajateltuna, harmi etten itse osannut siihen silloin suhtautua. Hän halusi lytätä itsetuntoni maanrakoon ja onnistui siinä lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Oma ensimmäinen poikaystäväni oli tuollainen. Kehui muita naisia ja juuri tuollaiseen omasta mielestäni hieman inhottavaan sävyyn esim. "Ei paha" ja jopa "panisin". Tätä teki siis nimenomaan minun seurassani, katsoessaan some naisia ja televisiota. Pahimmalta tuntuivat kehut yhteisistä tutuistamme. Minua hän ei koskaan kehunut. Ihan selvää kiusantekoahan se oli näin vuosia jälkeenpäin ajateltuna, harmi etten itse osannut siihen silloin suhtautua. Hän halusi lytätä itsetuntoni maanrakoon ja onnistui siinä lopulta.
Mulla oli tuommonen poikaystävä joskus teininä. Itse olin tavis ja poikkis vähän semmonen kovis ja hyvännäköinen. Kehui kaikkia muita tyttöjä paitsi minua. Tuntui pahalta ja en tiennyt mitä pitäisi vastata, tai miksi niin korostetusti kehui. Oli jotenkin rikkinäinen ja epävarma persoona. Olisinpa osannut laittaa hänelle luun kurkkuun.
Mun n.30v mies teki tätä aluksi kun oltiin vasta tavattu. Linkkasi seksikkäitä naisten kuvia mulle, kommentoimatta välttämättä mitään. Kehui kaupungilla jonkun pyllyä tms. Välillä kysyin että miksi lähettelet mulle naisten kuvia ja kehut muita naisia. Aina vastaus oli vaan että "ai ootko mustasukkainen? ei tarvii olla". En saanut ikinä kunnon vastausta ja selkoa asiaan.
Yksi niistä syistä, miksi en ole suhteessa. En kestäisi tuollaista käytöstä keneltäkään, en sekunttiakaan. Toleranssini huonolle käytökselle on tasan nolla. Mieti hyvin tarkkaan, että haluatko olla suhteessa tuollaisen ajattelemattoman mäntin kanssa, joka tahallaan yrittää provosoida sinua.