Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa ostaa kameraan objektiivi?

Vierailija
11.07.2017 |

Minulla on Cano 600D johon haluaisin mahdollisimman suuriaukkoisen objektiivin ( 1 piste jotain).

Mahdollisimman halvalla toivoisin selviäväni :D

Eli mistä? Joku tietty kauppa tarjouksineen? Jokin paikka jossa myydään käytettyjä? Ebay?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen valokuvaajien kirppikseltä ja Torista löydät käytettynä varmaan  helpoiten /edullisimmin, muista vaan tarkistaa että putki on yhteensopiva kameraasi ennen ostoa (kaikki kamerat ja putket eivät käy yhteen, vaikka olisivatkin kyseiselle merkille: kaikki canon-kiinnityksellä olevat putket eivät käy kaikkiin canonin malleihin 100% jne)

Vierailija
2/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Rajala. Vaihto ja takuu ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.jotain objektiivit eivätole edullisia tai siis halpoja edes käytettyinä, uusista puhumattakaan. Eikö 2.8 riitä? Kyllä nekin ton sun rungon kanssa pelittää aika hämärässä, kun säädät herkkyyden korkeaksi.

Selvitä ekana, mitä objektiivia haet. Sitten hakuun ko. objektiivi ja tilaa halvin. Uusissa hintaseuranta ja muut. Rajalan sivuillakin kantsii käydä, siellä on joskus ihan hyviä tarjouksia ja myös käytettyjä.

Vierailija
4/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö polttovälillä ole merkitystä? Etsitkö kalansilmää vai pitkää teleä vai jotain siltä väliltä? Tarvitko makroa? Ton kun selvität itsellesi niin siitä ryhmästä voit alkaa etsimään valovoimaisinta kukkarosi kestävää objektiivia.

Vierailija
5/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvitin ensin (arvosteluja lukemalla) minkä objektiivin halusin. Sitten etsin netistä, mistä sen saa halvimmalla.

Mun tapauksessa myyjä oli Digitarvike oy, joka toimii Oulussa, mutta verkkokauppa toimitti Etelä-Suomeen. Olikohan vielä ilman toimituskuluja, takuu tietty mukana.