Tiukkaa dieettiä noudattavat salirobotit on maailman tylsimpiä
Elämä pyörii lihasten ympärillä. Pumppaa jumppaa humppaa. Ruokavalio on grammalleen ja just tiettynä aikana. Päässä ei tunnu pyörivän muuta kuin pari pähkinää jotka on sinne eksynyt annoksesta. Maailman tylsimpää seuraa kaikki elämäntapa pingottajat joiden elämä on pelkkää treeniä ja ruokavaliota.
Kommentit (34)
On niillä mielessä porkkanatikutkin. Ja belfiet.
Jos arki pyörii treenien ja ruoka-annosten ympärillä ei siihen muuta sovikkaan. Mistä ihmisellä riittäis puheenaiheita kun elämässä ei tapahdu yhtään mitään.
Jaa. Läskit kaverit sen sijaan on hyvää biletysseuraa, koska ei tarvitse pelätä, että baarista löytynyt kiinnostava ihminen kiinnostuisikin heistä. Läskit myös pistävät shown päälle tylsinä hetkinä ja tarjoavat juotavaa, jotta heistä pidettäisiin. Loistokavereita!
No onneksi sun ei tarvitse olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Niitä tuskin sun mielipiteesi asiasta edes kiinnostaa.
Itsensä palvominen on sairasta ja narsisimin huipennus. Sama kun pitää olla perse kireänä niissä salihousuissa jopa ulkoillessa.
Kulkisitte seuraavaksi perseet paljaina niin kaikki näkisivät ne selluliitit ja makkarat mitä kuitenkin löytyy.
Tunnen yhden salihirmun joka on 2 vuotta syonyt parsakaalia, riisiä ja kanaa joka päivä, 2 kertaa päivässä. En muista mitä söi aamiaiseksi, joku protesiinipirtelö se taisia olla. Oli kuulemma tarkasti laskettu optimiruokavalio, ja on tosiaan noudattanut tuota pilkuntarkasti (olin juhlissa joissa kaivoi ne kana-parsakaali.riisinsä rasiasta). Itse varmaan olisin kuin perseeseen ammuttu karhu jos 2 vuotta pitäisi joka ikinen päivä syödä samaa ruokaa.
Onhan tämä tuttu huomioon otettava ongelma mistä selviää kaikki suomen suurimmat ongelmat mitkä heijastuu koko maapallolle tai vaikuttaa pikemmin. Ei tölläisestä virheestä minnekkään muualle mennä kuin töihin mikä nyt onkaan tämän klassisen elastinen.
On se hurjaa, jos menee salilla tunti päivässä.
Keskivertomimmalla menee telkkarin äärellä kolme.
Onhan siinä jotain todella narsistista että ihminen keskittyy palvomaan omaa kroppaa ja kaikki pyörii sen ympärillä. Katse ei nouse omasta navasta.
Toisaalta ymmärrän ajatuksiasi ja tuntemuksiasi. Silti erilaisuutta on meidän kaikkien siedettävä. Jotkut ihmiset haluaa olla tuollaisia ja he saavat olla sellaisia. Ei sinun tarvitse lähteä tällaiseksi kehonrakentaja tai fitness ihmiseksi, jos et halua. Saat tehdä elämässäsi ihan sitä mitä itse tahdot. Ja niin saavat muutkin, myös tuollaiset kuvailusi kaltaiset. Älä tee toisten tekemisistä itsellesi ongelmaa. Hyväksy itsesi sellaisena, kuin olet, ehdoitta, niin sitten sinussa ei enää herää mitään voimakasta vastustusta sali-ihmisten seurassa. Ei sinun silti tarvitse heidän seuraan hakeutua, jos et halua.
En itse ole mitenkään fitness, mutta jotenkin ihailen itsekuria.
Millä rahalla/ajalla tuollaista treeniä edes tehdään? Luulisi, että jos käy töissä, ei jää aikaa treenata. Ainakaan, jos perhettä on. Jos ei käy, niin millä rahalla se treenaaminen ja safkat maksetaan?
Kellä siellä päässä pyörii mitäkin. Ei ihminen kovin moneen asiaan pysty keskittymään.
Ei tässä kyllä tarvi mitään tiukkaa diettiä vetää kun treenaa lujaa sen 3-4 kertaa viikossa ja siihen aerobiset ja muut ulkona hengailut päälle. Kaikki sulaa kyllä. Eihän siitä helvetin parsakaalista, riisistä ja kanasta saa edes tarpeeksi kaloreita jos on kulutus kohdallaan.
Mieluummin olen maailman tylsin kuin sairastun kakkostyypin diabetekseen. Lähellä oli, mutta väistin luodin
Kana, riisi ja parsa ei maksa paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kyllä tarvi mitään tiukkaa diettiä vetää kun treenaa lujaa sen 3-4 kertaa viikossa ja siihen aerobiset ja muut ulkona hengailut päälle. Kaikki sulaa kyllä. Eihän siitä helvetin parsakaalista, riisistä ja kanasta saa edes tarpeeksi kaloreita jos on kulutus kohdallaan.
Ei itsestä huolehtiminen ole tylsää, mutta itsellänikin on joskus käynyt mielessä että "salirobotit" varmaan ovat. Sellaiset, joiden elämä pyörii täysin salin ja ruokavalion ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla/ajalla tuollaista treeniä edes tehdään? Luulisi, että jos käy töissä, ei jää aikaa treenata. Ainakaan, jos perhettä on. Jos ei käy, niin millä rahalla se treenaaminen ja safkat maksetaan?
Minä käyn töissä sekä meillä on perhe. Minä syön ns. puhdasta ruokaa suurimmaksi osaksi ja salikorttini maksaa 45e kuukaudessa, siellä voi käydä klo 5-24.00 välillä.
Salille herään tuossa 5 jälkeen, mies ja lapsi jäävät nukkumaan ja ovat aamupalalla kun tulen kotiin. Onhan tämä aika pyöritystä, mutta sen arvoista niin jaksan itsekin paremmin ja saan omaa aikaa. Minä en jaksa laskea kaloreita, huolehdin vaan että syön terveellisesti ja säännöllisesti.
Mutta siis yleisesti, jos treenaa tottakai pitää ruokavalion olla kunnossa ja jollain tapaa edes katsoa mitä suuhun laittaa. Muuten se kaikki olisi aika hyödytöntä.
N24
Oletko ikinä edes tavannut yhtäkään? Ihan silleen kasvotusten.