Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikotaan tabuja

Vierailija
11.07.2017 |

Eli asioita joita on vaikea myöntää ja sanoa ääneen.Aloitan:Kuolleesta ei saa puhua pahaa:Minun edesmennyt äitini oli minulle rakas mutta teki silti paljon virheitä.Ajattelen hänestä tänä päivänä hyvinkin realistisesti.Läheisen kuolemasta pääsee muutenkin paremmin eteenpäin kun ei tee kuolleesta pyhimystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei saa puhua, että naisen euro on 110 senttiä, jos se lasketaan, niin kuin FEMM (EUn naisten oikeuksien ja tasa-arvon valiokunta sanoo). Valiokunnassa on 31 naista ja 4 miestä.

Vierailija
2/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärin perusteella voi luokitella ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisrotujen välillä on älykkyyseroa

Vierailija
4/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan sensuuri on naurettava. Olkaa hyvät.

Vierailija
5/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on huonot anarkistit.

Vierailija
6/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleista vain hyvän puhumisen ja kehitysvammaisten ympärillä olevan "Ovat niin ihania, aitoja ja aurinkoisia ihmisiä"-kliseen myönnän. Mummo-vainaani oli täysin kylmä ja kyyninen kusipää ja tiedän monia vammaisia, jotka ovat rasittavia ja ilkeitä ihmisiä.

Sitten on tämä "kun äiti saa omaa aikaa, niin hän ikävöi lapsiaan". Itse saan tällaista aikaa ihan turhan harvoin (kerran tai kaksi vuodessa päivän tai pari kerrallaan, lapset alle kouluikäisiä) ja nämä lapsivapaat päivät on MAHTAVIA! Ikävä ei ole tullut kertaakaan, kun on oikeasti niin paljon kivaa tekemistä; nytkin öljysin terassin, sulattelin ja pesin pakastimen, kävin ravintolassa syömässä jne. En ole koskaan ollut ikävöijä muutenkaan. En minä lapsiani kadu, mutta rakastan omaa rauhaa, jota saan tällä hetkellä liian harvoin.

Vierailija
7/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nautin hiekkakakkujen tekemisestä ja siitä että pienen lapsen kanssa saan laskeutua hänen tasolle."

Vierailija
8/8 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen,päivittäinen  Av-palstalle kirjoittaminen jo  sinänsä kertoo kirjoittajan elämässä jotain olevan ns. 'vinksallaan'...