Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin piski hyökkäsi mun hihnassa olevien kissanpentujen kimppuun!

Vierailija
11.07.2017 |

Olin ulkoiluttamassa muutaman kuukauden ikäisiä kissanpentujani kerrostalon pihalla. Naapurilla on ikävä tapa tullessaan lenkiltä koiran kanssa metsästä, antaa koiran juosta kotiin vapaana loppumatkakin. Koska se on niin "kiltti"! Ymmärrän että metsässä pitää vapaana mutta ei yleisillä alueilla.
No, piski näki jo kaukaa pennut ja säntäsi täyteen juoksuu ja haukkui raivoisasti. Sain napattua pennut syliin ja molemmat tarrautuivat minuun kun koira tuli lähemmäs, toinen kiipesi päälaelle niin että päänahka meinasi irrota. Piski hyppäsi minua vasten ja haukkui kuin syötävä. Sellainen rottiksen kokoinen sekarotuinen musta rakki. Omistaja nauroi! Ja sanoi että taitaa kissat kiinnostaa! Minulla jalat ja kädet tärisee vieläkin, pennut ovat juuri oppineet kulkemaan hihnassa ja nyt en uskalla enää lähteä niiden kanssa ulos. Uskon että jos tuo rakki olisi saanut kissan hampaisiin, siitä olisi tullut ravistelua, niska poikki ja kuolema. Saatana että vituttaa tuollaiset ihmiset!?!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kerran käynyt niin, että naapurin vapaana juokseva koira hyökkäsi oman pikku koirani kimppuun, joka oli kytkettyä omalle pihalleni. Potkaisin hyökkäävää rakkia päähän niin kovaa, että se jäi maahan makaamaan tajuttomana. 20v potkunyrkkeilyä takana niin jalasta lähtee potkut pikkasen eri voimalla ja tekniikalla kun tavan tallaajalta.

Hetken aikaa luulin, että hyökkääjä rakki kuoli, mutta kyllä se siitä muutaman minuutin päästä heräsi ja häntä koipien välissä jolkutteli tiehensä. Ei ole kyseistä rakkia omalla pihallani näkynyt sen jälkeen enää. Enkä tiedä tuliko rakille aivoverenvuotoa tai muuta, mutta eipä ole minun ongelmani vaan sen kuka päästää vaarallisen rakkinsa vapaaksi hyökkäilemään muiden koirien päälle muiden pihoilla.

Vierailija
22/22 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin alkaa taas harjoitella potkukunyrkkeilyä... vain alkeet on hallussa salilta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi