Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui seksitaitojani parhaalle ystävälleni

Nöyryytetty
11.07.2017 |

Olin ihastunut mieheen, ja hän ehdotti tapaamista kahvilassa. Hänkin vaikutti ihastuneelta, piteli kädestä ja antoi pikkupusuja. Hän pyysi minua kotiinsa. Juttelimme ja söimme olohuoneessa, kunnes hän vei minut makuuhuoneeseen ja teki aloitteen seksiin. Illemmalla hän halusi hieroa minua, mikä johti uudelleen seksiin, taas hänen aloitteestaan.
Myöhemmin hän sanoi ystävälleni, ettei tykännyt minusta, koska olin huono sängyssä. Hän ei kuulemma tuntenut mitään. Kysyin häneltä, miksi ylipäätään harrasti seksiä kanssani. Hän väitti, että se oli MINUN tahtoni, ja että halusi vain tehdä minut iloiseksi.
Saan kylmiä väreitä tuosta miehestä. :( Mitä joku saa tuollaisesta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait kahvin ja 2x seksiä. Mikä tässä on se ongelma?

M

Haha! Se, että en saanut kunnioitusta.

Ap

Vierailija
22/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuitenkin että muna nousi vaikka olit niin huono!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lohduttanut täältä AV:lta joskus lukemani lause:

"Tuon jälkeen mies olisi minulle kuin koiranpaska naapurin tontilla; iljettävää, mutta sinänsä merkityksetöntä."

:')

Ap

Vierailija
24/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kahvilla ja annat heti persettä. Silläkö luulit saavasi kunnioitusta? Älä. Anna. Ekana. Iltana. Ikinä.

Vierailija
25/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kahvilla ja annat heti persettä. Silläkö luulit saavasi kunnioitusta? Älä. Anna. Ekana. Iltana. Ikinä.

Hahhah, me naisetkin ollaan seksuaalisia olentoja ihan siinä missä miehetkin, ihan turha tulla jankuttamaan tota samaa vanhaa paskaa.

Ps. Olemme tunteneet 3 vuotta.

Vierailija
26/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
27/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, me naisetkin ollaan seksuaalisia olentoja ihan siinä missä miehetkin, ihan turha tulla jankuttamaan tota samaa vanhaa paskaa.

No hyvinpä tunnet. Toivottavasti et "tunne" enää toista kolmea vuotta.

Vierailija
28/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun ymmärsin, että sä et halunnut seksiä?

Vierailija
29/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesiko mies?

Jos laukesi niin ei se kauhean huonolta voinut tuntua?

Vierailija
30/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä tuli mieleeni yhdenlainen ihmis-/miestyyppi...

hyvän kaverini mies loukkaantui minulle, kun en lämmennyt yrityksille (WTC?? !!) ja tästä kostoksi kertoili pitkin ja poikin mun yrittäneen paikata häntä. että niin... välit kaveriini olivat tän jälkeen oudot, nyttemmin kokonaan poikki, koska "yritin hänen miestään". ja ikää pitkälle yli 30, kohta 40...

Vierailija
31/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikata on tietenkin yhtä kuin pokata..

t edellinen

Vierailija
32/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun ymmärsin, että sä et halunnut seksiä?

Halusin kyllä häntä, mutten ilmaissut sitä hänelle mitenkään kun en halunnut kiirehtiä juttua.

-Ap

Vierailija
33/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä tuli mieleeni yhdenlainen ihmis-/miestyyppi...

hyvän kaverini mies loukkaantui minulle, kun en lämmennyt yrityksille (WTC?? !!) ja tästä kostoksi kertoili pitkin ja poikin mun yrittäneen paikata häntä. että niin... välit kaveriini olivat tän jälkeen oudot, nyttemmin kokonaan poikki, koska "yritin hänen miestään". ja ikää pitkälle yli 30, kohta 40...

Miten WTC liittyy aiheeseen?

Vierailija
34/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Laukesiko mies?

Laukesi kyllä molemmilla kerroilla.

Ap

Vierailija
35/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Laukesiko mies?

Miehen laukeaminen ei kulje käsikädessä sen kanssa onko seksi hyvää. Mies voi laueta jo housuihinsa. Niin hyvääkin saattaa saada.. ;) 

Se on sitten eri pallopeli saako nainen. 

Minä ihmettelen miten te päädytte puhumaan jonkun kolmannen osapuolen kanssa seksistänne. Ehkä se mies ajatteli että panee seuraavaksi sitä toista naista. 

Ehkä se tossukka mies kannattaa nostaa sivuun ja naisten harrastaa seksiä keskenään, tai ainakin sen mahdollisuudesta. Sekin olisi varmasti nautinnollisempaa kuin kuunnella ton tossukan juttuja seksistä. 

Vierailija
36/51 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Laukesiko mies?

Miehen laukeaminen ei kulje käsikädessä sen kanssa onko seksi hyvää. Mies voi laueta jo housuihinsa. Niin hyvääkin saattaa saada.. ;) 

Minä ihmettelen miten te päädytte puhumaan jonkun kolmannen osapuolen kanssa seksistänne. Ehkä se mies ajatteli että panee seuraavaksi sitä toista naista. 

Ehkä se tossukka mies kannattaa nostaa sivuun ja naisten harrastaa seksiä keskenään, tai ainakin sen mahdollisuudesta. Sekin olisi varmasti nautinnollisempaa kuin kuunnella ton tossukan juttuja seksistä. 

Ystäväni mainitsi minut heidän jutellessaan, jolloin mies päätti kertoa tämän asian. Sitten väitti että sanoi sen kännissä ja läpällä. Oli miten oli, kusipää.

Ap

Vierailija
37/51 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Laukesiko mies?

Ystäväni mainitsi minut heidän jutellessaan, jolloin mies päätti kertoa tämän asian. Sitten väitti että sanoi sen kännissä ja läpällä. Oli miten oli, kusipää.

Ap

Juu, miksi korjata tälläisiä asioita?

On parempi heittäytyä mukaan tyhmyyteen ja alkaa heittää jotain tyhmempää.

Olipa outo tyyppi.

Vierailija
38/51 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jatkaa elämääsi ilman kyseistä moukkaa. Ja ketoa ystävällesi, ettei se mieskään nyt niin taitava ollut kuin ehkä itse kuvittelee...

Mistä sinä tiedät, oliko se mies taitava vai ei? Ei ap kertonut...

Ihan sama M ltä kumpikaan oli... on asiatonta levitellä kahdenkeskisiä intiimejä asioita. Fiksu ihminen ei reposele ja pitää nuo asiat omanaan.

Typerys se, koka repostelee. Totuuden tietää van se pari. Nainen on voinut olla hyvä, mutta mies mustamaalaa. Ja mitä se edes muille kuuu, että millaista seksiä oli tai ei ollut?

Miksihän edes tuon asian tuo julki?

Moukkamaista.

Aapeen ei kannata yhtään häpeillä. Krs jutuillaan kyllä itse itsensä alentaa. Minua ei ainakaan tuon jälkeen kiinnostaisi tippaakaan moinen "hidalgo 🤥👀🙄 Jätä omaan arvoonsa. Näit onneksi heti, ettei kannata panostaa.

Vierailija
39/51 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait kahvin ja 2x seksiä. Mikä tässä on se ongelma?

M

Haha! Se, että en saanut kunnioitusta.

Ap

Voi että, siskojen on edelleen yhtä vaikeaa ymmärtää, että miehen kunnoitus naista kohtaan syntyy aivan muista asioista. Mies tekee aloitteen, koska miehen kuuluu tehdä aloite. Ei parinkymmenen vuoden minkä lie aallon feminismi tuota voi muuttaa. Jos nainen lähtee heti miehen mukaan, mies näkee tällaiset naiset aina hieman erilaisina kuin sellaiset, jotka ovat oikeasti itsenäisiä ja vahvoja ja pystyvät odottamaan ainakin sen muutaman kerran. Ei tuo välttämättä mikään kriteeri ole, se riippuu siitä hakeeko mies vaimoa vai jotain muuta. Nykyään monilla konkken-reppunaisilla on sellainen ajatus, että milloin tahansa nainen päätyy sänkyyn ja lopputulos ei ole miellyttävä, naisella oli aina oikeus tehdä mitä tahansa hän tekikään. Tottakai oikeutta ja vapautta on ihan riittämiin, mutta asioilla on vaikutukset joihin ei mikään oikeus tai vapaus päde.

Mutta siis en näe ite aapeen tilanteessa mitään muuta kun että idioottiäijä.

Vierailija
40/51 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Laukesiko mies?

Ap

Juu, miksi korjata tälläisiä asioita?

On parempi heittäytyä mukaan tyhmyyteen ja alkaa heittää jotain tyhmempää.

Olipa outo tyyppi.

Koska se oli pelkkä tekosyy? Ei hänkään halua korjata välejä, turha sitä väkisin on yrittää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi