Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui seksitaitojani parhaalle ystävälleni

Nöyryytetty
11.07.2017 |

Olin ihastunut mieheen, ja hän ehdotti tapaamista kahvilassa. Hänkin vaikutti ihastuneelta, piteli kädestä ja antoi pikkupusuja. Hän pyysi minua kotiinsa. Juttelimme ja söimme olohuoneessa, kunnes hän vei minut makuuhuoneeseen ja teki aloitteen seksiin. Illemmalla hän halusi hieroa minua, mikä johti uudelleen seksiin, taas hänen aloitteestaan.
Myöhemmin hän sanoi ystävälleni, ettei tykännyt minusta, koska olin huono sängyssä. Hän ei kuulemma tuntenut mitään. Kysyin häneltä, miksi ylipäätään harrasti seksiä kanssani. Hän väitti, että se oli MINUN tahtoni, ja että halusi vain tehdä minut iloiseksi.
Saan kylmiä väreitä tuosta miehestä. :( Mitä joku saa tuollaisesta?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hän halusi tehdä sinut iloiseksi, jos tästä farssista pitää jotain hyvää etsiä. Mutta on kyllä törkeä ukko, tuskin itsekään oli mikään seksin ammattilainen.

Vierailija
2/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekö muka ei olisi halunnut harrastaa seksiä? Tuosta tuli sellainen kuva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hän halusi tehdä sinut iloiseksi, jos tästä farssista pitää jotain hyvää etsiä. Mutta on kyllä törkeä ukko, tuskin itsekään oli mikään seksin ammattilainen.

Ei edes halunnut, kunhan käänsi asian niin että on itse ollut fiksu & filmaattinen ja ap surkea & säälittävä. Näitä riittää. Ensin ollaan erittäin aloitteellisia ja jälkikäteen mangutaan, että en olisi edes halunnut, enkä halua nähdä enää kun nainen on tuollainen seksinvonkaaja. Juu ei kukaan pakottanut.

Vierailija
4/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes halunnut, kunhan käänsi asian niin että on itse ollut fiksu & filmaattinen ja ap surkea & säälittävä. Näitä riittää. Ensin ollaan erittäin aloitteellisia ja jälkikäteen mangutaan, että en olisi edes halunnut, enkä halua nähdä enää kun nainen on tuollainen seksinvonkaaja. Juu ei kukaan pakottanut.

Just näin! Yritti saada itsensä kuulostamaan paremmalta.

-ap

Vierailija
5/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jakelit itseäsi noin äkkiä? Olisit vähän tutustunut, olisit säästynyt tuollaiselta.

Vierailija
6/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halunnut seksiä, niin miksi sitä harrastettiin kahdesti?

Vierailija
7/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että on yllättävän paljon naisia, jotka välttävät seksialoitteen tekemistä viimeiseen asti, koska pitävät sitä miehen tehtävänä tai varjelevat omaa mainettaan? Osa miehistä ei aina halua seksiä, mutta tekevät sen aloitteen, koska heidän kokemuksensa mukaan nainen sitä kuitenkin odottaa.

Vierailija
8/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulitko iloiseksi?

Vierailija
9/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa elämääsi ilman kyseistä moukkaa. Ja ketoa ystävällesi, ettei se mieskään nyt niin taitava ollut kuin ehkä itse kuvittelee...

Vierailija
10/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jatkaa elämääsi ilman kyseistä moukkaa. Ja ketoa ystävällesi, ettei se mieskään nyt niin taitava ollut kuin ehkä itse kuvittelee...

Mistä sinä tiedät, oliko se mies taitava vai ei? Ei ap kertonut...

Vierailija
11/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi jakelit itseäsi noin äkkiä? Olisit vähän tutustunut, olisit säästynyt tuollaiselta.

No miksi mies jakeli itseään niin äkkiä?

Vierailija
12/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein valittelevat, etteivät naiset tiedä mitä haluavat. Se taitaapi todellisuudessa olla juuri toisin päin.

Vierailija
13/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halunnut seksiä, niin miksi sitä harrastettiin kahdesti?

Tätä kysyin mieheltä, en saanut vastausta. Tapaaminen ilman seksiä olisi ollut ok minulle, mutta sytyin hänen aloitteistaan. Oma mokansa.

-Ap

Vierailija
14/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tulitko iloiseksi?

Olin jo iloinen ennen seksiä. Olisin ollut iloinen myös ilman seksiä.

Vierailija
15/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin ammattilainen? :D

Vierailija
16/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein valittelevat, etteivät naiset tiedä mitä haluavat. Se taitaapi todellisuudessa olla juuri toisin päin.

Eiku se on tismalleen noin! Tämä tapaus ei liity väitteeseesi mitenkään. Mies varmaan tiesi heti alusta lähtien mitä halusi ja sen myös saikin. Ap:llä tässä muuttui mielihalut.

Vierailija
17/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, oliko se mies taitava vai ei? Ei ap kertonut...

Noh, aluksi ajattelin että hän oli ihan hyvä. Mutta nyt kun ajattelen... esileikin aikana hän hinkkasi sormellaan eestaas nivusta, mikä ei tuntunut miltään vaan oli lähinnä hämmentävää. Aktin aikana hän käänsi päänsä ja katseli ulos ikkunasta...

-Ap

Vierailija
18/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on tarve häpäistä nainen seksin jälkeen. Seksiä on harrastettu ensin yhteisymmärryksessä, mutta miehellä on tarve saada naiselle tunne, että nainen on halpa kun antoi. Kyse on alistamisesta ja kontrolloimisesta. Minun seksuaalisuuteni on oikein ja tervettä, sinun väärin ja sairasta.

Ap:llä ei ole tässä asiassa mitään hävettävää, eiköhän se ystäväkin ajatellut että hitto mikä sika kun rupeaa seksijutuista puhumaan. En itse ainakaan suostuisi edes kuuntelemaan jos joku kaverin sikamies alkaisi heidän sänkyasioista keskustelemaan minun kanssani. Sanoisin ihan suoraan tuollaiselle että ystäväni on rakas ja tärkeä minulle, sinä et.

Vierailija
19/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan puhuu lämpimikseen. Varmasti halusi itsekin kun kerran uusinnankin halusi.

Vierailija
20/51 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kahvin ja 2x seksiä. Mikä tässä on se ongelma?

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi