Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ja kyllästyttää miehen vähäinen kiinnostus seksiin

Vierailija
11.07.2017 |

Taas yli viikko mennyt eikä miehen suunnalta elettäkään että tekisi mieli ja että koko seksi edes kävisi mielessä, viimeksi mies on tehnyt aloitteen vajaa kaksi kuukautta sitten.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka joku kerta tyydyttäisit vaan miehen niin jos siitä innostuisi. Esim otat suihin ja nielet tms.

Ei todellakaan, varmasti entistä vähemmän koska ajattelisi entistä enemmän olevansa velkaa esim nuolennan joka ei yhtään sitä kiinnosta. Enkä itsekään halua yhtään kertaa tyydyttää vain miestä - mitä itse siitä saisin? Ap

Mitäkö siitä ITSE saisit? Voi pyhä jeesus.

Niin. En ole vailla tilaisuuksia tyydyttää miestä saamatta itselleni mitään, vaan olen vailla seksiä jossa kumpikin haluaa tyydyttää toista. Mies on saanut orgasmin 99,9 seksikerroistamme 10 vuoden aikana, minä ehkä 85% joten en ole miehelle tyydytystä velkaa. Ap

Vierailija
22/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet? 

Että on stressiä. Itse olen pari aloitetta tehnyt sen toukokuun puolivälin jälkeen ja on suostunut mutta ei tässä itseään kovin haluttavaksi tunne ja omatkin halut alkavat laskea. Ap

No, niin nyt teidän pitää sitten keskittynä niihin stressin syihin ja lähteä helpottamaan ja purkamaan niitä. Ihan tuntevan ihmisen se mieskin on, eikä mikään kone jonka pitäisi vahvan kestää kaikki ja olla aina valmiina. Se mies elää samaa arkea kuin sinäkin.

Luuletko etten mitään ole asian eteen tehnyt? Samaa arkea tosiaan, mutta miehellä on oikeus olla haluamatta seksiä? Kun minun halujani arki ei vie? Ja tilanne on jatkunut niin kauan tällaisena että alkaa tuntua jo oikeutetulta ulkoistaa koko seksi jottei vastentahtoisesti nunnana joudu elämään. Ap

Miehellä on tosiaan oikeus olla halumatta seksiä siihen ei voi ketään pakottaa, mutta seksittömyyteen kylläkin on voinut kautta aikojen. Kyllä he te voitte avoimestia suhteesta keskustella, tai seksin ulkoistamisesta, etkä sinäkään taida kädetön olla ja tuolla on tavaton määrä liikkeitä, jotka myy apuvälineitä. Iso tyttö ottaa nyt vaan vastuuta siitä omasta seksuaalisesta vapaudestaan. Ja jos se seksi on arkea tärkeämpää ainahan voi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydätte näitä haluttomia ihmisiä? Minusta aseksuaalina tuntuu, ettei niitä ole missään.

Ei mies ole "haluton ihminen" - kun suhde oli tuore, halusi monta kertaa päivässä. Tarpeeksi aikaa ja lapsia niin enpä enää sytytä. Ap

Juuri kerroit syyn olevan stressi, etkä sinä. Lopeta se uhrautuminen ja ota teille aikaa. 

On meillä aikaa, mutta ei minulla ole yksin velvollisuutta esim järjestää lapsille hoitajaa koska mies on halunnut lapsia alunperin vielä enemmän. Ap

Voi eikä nallekarkit mene elämässä tasan?

Vierailija
24/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ap paljoakaan rakastaa miestäsi. Muista että voit muuttaa vain itseäsi ja omaa toimintaasi. Se että oletat että mies hankkii lapsenvahdin ei varmaan vähennä miehen stressiä. Sitäpaitsi seksiä voi harrastaa vaikka lapset on kotonakin. Minkäikäiset lapset teillä on?

Vierailija
25/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka joku kerta tyydyttäisit vaan miehen niin jos siitä innostuisi. Esim otat suihin ja nielet tms.

Ei todellakaan, varmasti entistä vähemmän koska ajattelisi entistä enemmän olevansa velkaa esim nuolennan joka ei yhtään sitä kiinnosta. Enkä itsekään halua yhtään kertaa tyydyttää vain miestä - mitä itse siitä saisin? Ap

Mitäkö siitä ITSE saisit? Voi pyhä jeesus.

Niin. En ole vailla tilaisuuksia tyydyttää miestä saamatta itselleni mitään, vaan olen vailla seksiä jossa kumpikin haluaa tyydyttää toista. Mies on saanut orgasmin 99,9 seksikerroistamme 10 vuoden aikana, minä ehkä 85% joten en ole miehelle tyydytystä velkaa. Ap

Tän on pakko olla pirun huono provo? Ei kukaan voi ihan oikeasti noin ajatella?

Vierailija
26/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat haluta seksiä enemmän, joten eikö tuolla logiikalla siitä huolehtiminen ole sitten sinun vastuullasi?

Vierailija
27/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla isompia ongelmia kuin seksi. Todellakin itse nautin, kun saan tehdä hyvää rakastamalleni ihmiselle ja näen että hän nauttii siitä. Ei seksi ole mitään vaihtokauppaa ja kiristystä vaan hyvää oloa ja nautintoa puolin ja toisin.

Niin, mitä nyt vain viimeisen 3 vuoden aikana mies on saanut esileikkinä suuseksiä 60% kerroista ja minä saanut yhtään mitään esileikkiä ehkä 10% kerroista niin älä ala väittää etten muka miehen eteen seksissä olisi tehnyt mitään! Ap

Vierailija
28/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla isompia ongelmia kuin seksi. Todellakin itse nautin, kun saan tehdä hyvää rakastamalleni ihmiselle ja näen että hän nauttii siitä. Ei seksi ole mitään vaihtokauppaa ja kiristystä vaan hyvää oloa ja nautintoa puolin ja toisin.

Niin, mitä nyt vain viimeisen 3 vuoden aikana mies on saanut esileikkinä suuseksiä 60% kerroista ja minä saanut yhtään mitään esileikkiä ehkä 10% kerroista niin älä ala väittää etten muka miehen eteen seksissä olisi tehnyt mitään! Ap

Oletko puhunut tästä miehelle? Useimmiten kun tekee toiselle hyvää, toinen alkaa tehdä sitä vastavuoroisesti itselle.

Vierailija
29/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on muutenkin lyhyt aika. Ja mitä se haittaa kumpi tekee aloitteen? Ei elämä ole mikään kilpailu.

Vierailija
30/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole iso ongelma ettei miestä kiinnosta lämmitellä minua jos kiinnostaisi edes panna ja sen aikana tyydyttää. Ap

Oletko puhunut tästä miehelle? Useimmiten kun tekee toiselle hyvää, toinen alkaa tehdä sitä vastavuoroisesti itselle.

Vierailija
31/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt itsesi eteen mitään esim. puhunut sille miehellesi? Ei se seksielämäsi ainakaan yksin kiukuttelemalla parane tai laskemalla prosentteja kuka teki mitä milloinkin tai jätti tekemättä vuonna -95

Vierailija
32/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täältä poistettiin mun kommentti, jossa oli että viikko on lyhyt aika ja mitä väliä kumpi tekee aloitteen.

Vierailija
33/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojalle kiitos oma mies tulee hellimään ja suukottelemaan ja pitämään muutenkin hyvänä kun haluaa seksiä. Toki tekee tuota muutenkin mutta jotenkin se vaan on erilaista mistä huomaan että ahaa miehellä muutakin mielessä kun romantisointi.

Meillä on vain noita helliä haleja ja pusuja. No tiedän ainakin että tuo rakastaa minua. Onko tämä miesten haluttomuus kauhean yleistä kun harvasen päivä täällä on keskustelu?

Vierailija
34/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojalle kiitos oma mies tulee hellimään ja suukottelemaan ja pitämään muutenkin hyvänä kun haluaa seksiä. Toki tekee tuota muutenkin mutta jotenkin se vaan on erilaista mistä huomaan että ahaa miehellä muutakin mielessä kun romantisointi.

Meillä on vain noita helliä haleja ja pusuja. No tiedän ainakin että tuo rakastaa minua. Onko tämä miesten haluttomuus kauhean yleistä kun harvasen päivä täällä on keskustelu?

Ei ole yleistä. Äänekäs vähemmistö jne.

Vierailija
35/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yleistä. Äänekäs vähemmistö jne.

Eihän lähes puolet ole kuin äänekän vähemmistö.

Vierailija
36/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jotain muuta. Älä pyöri tämän asian ympärillä, muutakin on maailmassa. Suurin osa ihmisistä elää selibaatissa.

Vierailija
37/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlaisessa suhteessa aikoinaan. Nyt ollaan jo erottu. Eipä auttanut mikään. Olin tosi kaunis ja haluttava ja hyvässä fyysisessä kunnossa. Jos seksihalut ei kohtaa, niin en näe sihteella tulevaisuutta. Valitettavasti. Se tulee aina olemaan se juttu. Onneks mulla on nykyisin mies joka haluaa yhtä usein

Voiham toki olla, että teillä on ohimenevää, mutta onhan se... ikävää!

Vierailija
38/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tarjota miehelle Äityliinin herkkuruokia. Ne saavat seksihalut heräämään.

http://www.vauva.fi/comment/28012372

Vierailija
39/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla on tosiaan yhteys testosteronin määrään.

Vierailija
40/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttää. Miestä kyllä kiinnostaa seksi, mutta hänen aloitteensa ovat sellaisia että sanoo "haluaisin pi**ua", tai että "voisit vähän imaista". Joskus jos oikein innostuu, saattaa ihan laittaa käden mun housuihin ja vähän hinkata. Minä en kiihotu tuollaisesta. Mies ei tee mitään mutta olettaa että minä teen.

Joo! Miten vaikeaa on alkaa silittelemään ja hiplailemaan ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin?? Olen sanonut miehelle tästä ja vastaus on "en osaa" tai "en jaksa koko yötä silittää" koko yötä?? Pari minuuttia! Täytyy varmaan itsekkin sanoa "en jaksa koko yötä imeä / en osaa" josko tajuaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi