Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomon mielestä on ihan normaalia sairastaa kerran kahdessa kuukaudessa

Vierailija
11.07.2017 |

Flunssaa, mahatautia jne. Mitä jos itsekin...?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lasten takia pois töistä melkein joka kk. Itseni takia ehkä joka toinen tai joka kolmas vuosi

Vierailija
22/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jokaisen kokeilla vaikka vuoden verran kunnon migreenin kanssa elämistä. Saisi vähän näkökulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin näitä saikuttajia, siis että miten se tauti aina iskee samaan tyyppiin. Itsellä voi mennä kymmenenkin vuotta ilman ainuttakaan sairaslomapäivää. Enkä kyllä ole kotonakaan sairas. Enkä elä mitenkään erityisen terveellisesti vaan ihan normaalia elämää. Kynnys jäädä kotiin olisi kyllä myös erittäin korkealla ja ei se ole sankaruutta vaan korkeaa moraalia.

Vierailija
24/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta sitten keskivaikea masennus. Ennen siitä seurannutta sairauslomaa sain kuusi lääkärin todentamaa flunssaa neljässä kuukaudessa. Vastustuskykyni oli silloin todella huono. Masennuksen takia olin sairauslomalla kolme kuukautta. Tuon jälkeen en ole ollut lainkaan sairauslomalla.

Vierailija
25/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin näitä saikuttajia, siis että miten se tauti aina iskee samaan tyyppiin. Itsellä voi mennä kymmenenkin vuotta ilman ainuttakaan sairaslomapäivää. Enkä kyllä ole kotonakaan sairas. Enkä elä mitenkään erityisen terveellisesti vaan ihan normaalia elämää. Kynnys jäädä kotiin olisi kyllä myös erittäin korkealla ja ei se ole sankaruutta vaan korkeaa moraalia.

Tunnen perheen, jossa pari lasta ja vanhemmat. Lapsetkin teini-ikäisiä. Heillä aivan jatkuvasti joku pöpö jyllää, milloin ollaan vatsataudissa, milloin flunssa kiertää perheen pariin otteeseen. Sairastelua on jotakuinkin kerran kuussa per perheenjäsen. Voi olla huonoa vastustuskykyäkin, mistäs sitä tietää. Itsekin sairastelin usein ennen, mutta se loppui lapsen syntymän kanssa samoihin aikoihin. Silloin alkoi kiinnostaa terveellinen ruoka, riittävä d-vitamiinin saanti ja muu hygieniasta huolehtiminen. Pesen kädet saippualla kun tulen kotiin tai vessasta ja pumppaan kansi kiinni. Kuulema minulla on tosi hyvä vastuskyky, kun voin heilläkin käydä huoletta flunssa-aikoina, enkä saa mitään tartuntoja. Mystisesti se on käsienpesulla vissiin parantunut sitten. Tiedän, koska vietän paljon aikaa perheen äidin kanssa, että heillä ei ole niin justiinsa tuo käsienpesu. Yleisessä vessassa käydessäkin pesaistaan kädet avaamalla hana ja sulkemalla se. Toinen käsi saattaa lipsahtaa veden alta.

Vierailija
26/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Itse en ole ollut edes flunssassa moneen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän