Onko olemassa tavallisten ihmisten blogeja?
Nuukailua ja vinkkejä miten reissata pikkurahalla sekä ihan tavallisia kuvia, tavallisista ihmisistä? Linkkejä ja vinkkejä otetaan vastaan!
Kommentit (22)
Mulla on, mutta en aio tehdä someitsemurhaa laittamalla blogini linkkiä tänne :D
Fit you too, sopivasti köyhäilyä, mutta hyvällä tavalla.
Mutsis on
Etsi ihan itse, suurin osa blogeista ON tavallisten ihmisten kirjoittamia. Mm. sivustoilta Blogivirta ja Blogit löytyy luetteloita erilaisista blogeista, siitä vaan lukemaan. Omaani en anna julki! ;)
Vierailija kirjoitti:
Etsi ihan itse, suurin osa blogeista ON tavallisten ihmisten kirjoittamia. Mm. sivustoilta Blogivirta ja Blogit löytyy luetteloita erilaisista blogeista, siitä vaan lukemaan. Omaani en anna julki! ;)
. Pyydettiin linkkejä,varmasti a p on jo etsinyt
Mullakin on blogi, just budjettireissailua, harrastuksia ja arkea, vähän kosmetiikkajuttuja ja sen sellaista. Mutta en koskaan ikinä laittaisi blogini linkkiä tänne, se on sama asia kuin oikein kerjäisi paskakommentteja kommenttiboksin täyteen :D
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on blogi, just budjettireissailua, harrastuksia ja arkea, vähän kosmetiikkajuttuja ja sen sellaista. Mutta en koskaan ikinä laittaisi blogini linkkiä tänne, se on sama asia kuin oikein kerjäisi paskakommentteja kommenttiboksin täyteen :D
mikä idea pitää blogia, jos ei halua sille lukijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun blogillani on lukijoita. He ovat löytäneet blogini ihan itse, koska ovat kiinnostuneita kirjoittamistani aiheista. En kaipaa sellaisia "lukijoita", joiden ainoa tarkoitus on vain ruotia ja arvostella blogiani sosiaalisessa mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kirjoittaja haluaa lukijoiksi ihmisiä, jotka löytävät blogin itse aiheen perusteella, ei ketä tahansa spämmääjäkiusaajaa Suomen suosituimmalta trollipalstalta.
Epäilen ettet itsekään hae treffiseuraa kirjoittamalla puhelinnumerosi rautatieaseman seinään, vaan haluat vähän rajata kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Pyydettiin linkkejä,varmasti a p on jo etsinyt
Jos on tuolta etsinyt, eikä muka ole löytänyt, niin ei voi kun ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitys vauva-av:lla ei ole ainoa tapa saada lukijoita. Mutta takuuvarmin keino saada paha mieli.
Saippuakuplia ja pupunkorvia.
Ei taatusti pintakiiltokuvia, koska ei muutenkaan ole kuvia. Tavallinen nainen, tavallinen blogi, aiheet putkahtelevat päähän siitä, mitä milloinkin on elämässä tullut vastaan.
Ymmärrän hyvin, ettei haluta laittaa blogien osoitteita tänne, ei ole kiva jos oma kaveri saa satoja rumia kommentteja tai haukkumisketjun av:lle sen takia että yrittää antaa jollekin luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Saippuakuplia ja pupunkorvia.
Ei taatusti pintakiiltokuvia, koska ei muutenkaan ole kuvia. Tavallinen nainen, tavallinen blogi, aiheet putkahtelevat päähän siitä, mitä milloinkin on elämässä tullut vastaan.
.
Tämä oli kiva, kiitos. -ei ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on lukijoita. Vähän, mutta laadukkaita lukijoita, jotka jättävät kivoja kommentteja ja jotka kirjoittavat itse saman tyylisiä blogeja. Tältä palstalta en haluaisi mainetta, koska aika pian saisin sulkea blogini paskavyöryn vuoksi. En ole paksunahkainen.
Blogini on mulle muuten enimmäkseen päiväkirja. Ihan sama vaikkei sitä lukisi kukaan, mutta saanpahan sinne kauniit kuvat ja kuulumiset helposti talteen!
oisko 90% "tavallisten" ihmisten kirjoittamia mutta näistä osa naristeja tai huijaavat blogissaan elämänsä olevan ei-tavallista kun näyttävät vain parhaat päältä. Varakkuutta on helppo huijata. Eräskin lastenvaateputiikki joutui lopettamaan osasyynä kun blogistit palauttelivat aina vaatteet takaisin sen jälkeen kun olivat kuvanneet ne muksujensa päällä "meidän uusi välikausivaatetus" Postikulut paukkuivat yrittäjälle.
Turha sanoa, että minulla on blogi mutta hähhäää en anna linkkiä. Pakko nostaa itseään esiin silti?
but im human, sosetta ja sotkua, tavallista hassumman näköisiä ihmisiä noissa blogeissa, mutta symppiksiä :)