Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystäväni tekee jotain, minkä itse tuomitsen. Kyse suhteesta avioliitossa olevaan mieheen.

Vierailija
10.07.2017 |

Yksi läheinen ystäväni on vähitellen harrastuksen merkeissä tutustunut varattuun mieheen ja heillä on nyt intiimi suhde. Pelkään totisesti että ystäväni saa siipeensä ja särkee taas sydämensä. Miehen vaimo tietää asiasta ja he ovat käsittääkseni eroamassa. Molemmilla on lapsia. Tiedän että ei ole edes minun asiani, mutta kuinka moni tässä vielä kärsii ja miten minä voisin ystävääni hieman potkia oikeaan suuntaan? Onko kellään kokemusta? Vai katseletko draamaa hiljaa vierestä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä ystävä on pettänyt monta kertaa eri miesystäviään. Itse en hyväksy pettämistä, mutta silti sellainen periaate, etten puutu muitten valintoihin. Toki voi asiasta mainita, että ei nyt ollut taas se paras vaihtoehto, mutta yleensä noi on sellaisia että kyseinen henkilö tietää sen jo itsekin, niin ei siinä muiden saarnoja kaipailla.

On kyllä kaikista tapauksista jo jäänyt kiinni, ja erohan siinä on tullut..

Vierailija
22/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki aikuisia ihmisiä. Älä sekaannu, jos et halua paskaa niskaasi. Viestintuoja myös näissä tilanteissa ammutaan aina. Voithan tietysti todeta, että heistä puhutaan paljon selän takana, mutta tuskin tuolle tielle lähteneet siitä välittävät. Turha kuitenkaan moralistin viittaa asetella harteillesi ystävän edessä. Hän ei sua tule kiittämään. Vaikka miten juorut kiertäisi ja häneltä menisi ns.maine. Itse asiassa mieshän tässä on kusipää, hän tuskin on suhdetta vastustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ystävä taitaa asua Satakunnassa?

Vierailija
24/26 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ystävä taitaa asua Satakunnassa?

Mistä tiesit? Tunnetko?

Vierailija
25/26 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne etenee Ap??????

Vierailija
26/26 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mulla on naimisissa oleva kaveri, joka pettänyt miestään kohta 10v ajan. Välillä olivat erossa, koska nainen ”halusi olla yksin”, ei tiennyt mies asioiden oikeaa laitaa. Nyt ovat taas yhdessä.

Mun mielestä ällöttävää ja 2-naamaista. Säälittää ettei mies tiedä mitään. Ei me oikein kavereita olla enää, en ole ikinä kommentoinu sen kummemmin.

Ymmärrän ihan hyvin että ihastuu muihinkin välillä, on niitä itsellänikin. Mut kokonainen kaksoiselämä on jotenkin kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi