Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa vaate/kenkämerkkejä joiden tuotteiden kestävyyteen ja laatuun olette olleet tyytyväisiä

Vierailija
10.07.2017 |

Itselläni oli noin 30€ maksaneet Kéddo -merkiset talvi/syyskengät jotka kestivät lähes päivittäistä, kovaa käyttöä monta vuotta ilman mitään erityistä hoitamista tai varomista.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista Nanso, R-collection ja Didriksonin vedenpitävät takit. Kesävaatteissa parasta laatua olen saanut ostamalla Etsysta Latviassa perheyritysten tekemiä kauniita pellavavaatteita, todella laadukasta kangas ja ompelu.

Kengistä en osaa sanoa, sillä saman merkin sisällä on kokemuksia sekä huippukestävistä että todella pian atomeiksi räjähtävistä jalkineista.

Vierailija
22/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panama Jack -talvikengät ovat pysyneet hyvänä nyt pari talvea lähes päivittäistä käyttöä aina syksystä kevääseen.

Asicsen juoksulenkkarit omaan jalkaani täydelliset ja kestäneet käyttöäni aina mainiosti, en ole kuitenkaan aktiiviurheilija.

Vaatteista ei mikään merkki, se on hirveän työn takana että löytää sekä kauniin että kestävän vaatteen. Metsästän helmiä halpakaupoista, koska en enää halua maksaa ylimääräistä merkkivaatteista. Ne kun eivät ole sen kestävämpiä kuin halpiksetkaan. Nypyt, langanpätkät ja värien haalistuminen iskevät samalla tavalla halpaan ja kalliiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis lankata niit kenkiä edes joskus niin alkaisi kestää.

Vierailija
24/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trickers kengät. FoxCreek leathet nahkatakki.

Vierailija
25/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Merrell merkkiset kengät ja tosi hyvät ovatkin!

Takeista Áhkká on hyvä merkki, kestäviä ja laadukkaita takkeja, sekä tosi tyylikkään näköisiä.

Samoiten takeista myös Icepeak, sekä North Ice ja North Sky takit joita tilasin ennen aina Erätukusta. Aivan huippuja!

Vaatteista Zizzi

Vierailija
26/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nuo Lidlin vaatteet ovat olleet ylläri hinta- laatusuhteeltaan.Tuskin vuosia kestää mutta tuolla hintaa jos ja kun on jo kymmeniä pesuja kestänyt niin hyvä juttu.

Mulla on useita Lidlin leggingsejä ja kun ei ihan samaa paria koko ajan käytä niin kestävät vuosia. Samoin alushousut. Uskomaton laatu.

Vierailija
27/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkipaita Peter Hahnin oma merkki, myös Anna Aura-paitis.  Kalliita ovat kuitenkin hintansa arvoisia.

Vierailija
28/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nuo Lidlin vaatteet ovat olleet ylläri hinta- laatusuhteeltaan.Tuskin vuosia kestää mutta tuolla hintaa jos ja kun on jo kymmeniä pesuja kestänyt niin hyvä juttu.

Mulla on useita Lidlin leggingsejä ja kun ei ihan samaa paria koko ajan käytä niin kestävät vuosia. Samoin alushousut. Uskomaton laatu.

Minulla taas Lidlin mikrokuituleggingsit nyppääntyivät luokattoman näköisiksi muutamassa päivässä.

Vierailija
29/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteissa Adidas on hyvä. Laukuissa Chanel ja kengissä Jimmy Choo.

Vierailija
30/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondin ja Merrellin kengät. Marimekon kangasvaatteet, ei trikoo. Luhta.

Vierailija
31/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonin lenkkarit ja ulkoilukengät. Lesti sopii leveälle jalalleni ja kengät kestävät ja pohjat pitävät.

Adidakset ja Niket myös yleensä ok.

Luhdan trikoopusero (puuvillaelastaania) on ollut iloinen yllätys, ostin sen kirppikseltä uudenveroisena ja se on kestänyt pari vuotta ahkeraa käyttöä ja pesua, vaikka rintamuksessa on jokin hillitty hilekuvio. Vieläkään en henno luopua siitä.

Torstain, Raiskin, Haltin ja Icepeakin ulkoilu- ja toppavaatteet.

Nanson trikoovaatteet.

Marimekkokin on ollut ok.

Puman collegepuserot.

Lee Cooper-farkut.

Vierailija
32/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengistä hyviä kokemuksia ainakin El naturalista ja Merrell.

Vaatteista nousee ekana mieleen Uniqlo.

Vierailija
33/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät: Vagabond, Docker's, Niken lenkkarit ja Sokoksen oma merkkiset bikerit.

Vierailija
34/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon laukku oli mulle tosi iso pettymys. Väri hankaantui pois ja vajaan vuoden käytön jälkeen se oli niin rönttönen ettei sitä kehdannut käyttää.

Sasta ja fjällräven ulkoiluvaatteista. Ja repuista yllätys yllätys prisman retki sarjan reppu. Se oli myös käyttömukavuudeltaan ja taskuiltaan minun tarpeisiini sopiva kesti 6 v. lähes päivittäistä käyttöä ja pesin sitä jopa koneessa.

Nyt kun oisin tarvinnut uuden, oli malli hiukan muuttunut ja vetoketjut ihan surkeat. Kauppaan jäi.

Sail & skitä käytän paljon koska on minun vartalolle sopivia malleja.

T- paidat Kapp Ahlin basic mallistoa. On vaan niissäkin laatu huonontunut

Vierailija
35/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingin kengät sekä lapsilla että aikuisilla tosi kestävät ja monet mallit voi pestä myös koneessa.

Vierailija
36/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Itselläni on edelleen käytössä Seppälästä viime vuosituhannen lopussa 20 markalla (alennusmyynnissä) ostettu urheilutakki. Pestykin monen monta kertaa, kestää ja kestää vain.

- Samoin minulla on pari Mexxin villaneuletta, jotka on ostettu viime vuosituhannen lopussa. Kestäneet käytössä jokseenkin virheettöminä, mitä nyt välillä tullut nyppyä, jotka olen poistanut. En tiedä, saako Mexxiä enää mistään.

- Esprit:n paidat ovat minulla kestäneet hyvin, farkut eivät niinkään

- Ralph Laurenin vaatteet ovat kestäneet hyvin

- Myös Odd Mollyn vaatteista on hyvä kokemus

- Ted Bakerin vaatteista pidän, mutta laatu ei ole vastannut hintatasoa

- HM:n kengät ja osa t-paidoista taas on ollut aivan kertakäyttökamaa (eivät tosin ole paljoa maksaneetkaan)

Vierailija
37/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merrellin sandaalit ovat olleet käytössä toistakymmentä vuotta. Keen toinen hyvä sandaalimerkki, vaikka kestivät 'vain' 8 vuotta. 

Lidlin vaatteiden hinta/laatusuhde on positiivinen yllätys. Tosin aina kokeilen kangasta ennen ostamista, joskus on huonolaatuistakin. 

Vierailija
38/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebagon vaatteet ja kengät, Barbourin öljykangastakit, Niken urheilutekstiilit, Joutsen untuvatakit. Jotain hyviä yksittäisiä vaatteita omistan Twist&Tangolta, Tiger of swedeniltä, Day birger & Mikkelseniltä, Hunkydorylta.

Vierailija
39/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset Masi Companyn farkut.

Käytän vain niitä ja ovat erittäin kestäviä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Masi_Company

Vierailija
40/51 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengistä Timberland, joka tuntuu kestävän ja kestävän. Myös Clarks.

Vaatteista (lähinnä talvitakeista) ihan ehdottomasti Marc O'Polo. Hinnakkaita, mutta kestävät sitten vuodesta toiseen hyvinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme