Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tavata enää anoppiani koskaan!

Vierailija
31.03.2006 |

On aina ollut minulle inhottava ja piikikäs. Olen ymmärtänyt sitä kun kärsii mielenterveysongelmista, mutta nyt meni vain yli kun rupesi pojallenkikin äksyilemään! (ei siis hänen lapsenlapsi).

Mieskin oli tosi pahoillaan, mutta eihän se sen syytä ole, mutta masentaa silti kun en mitään pahaa ole hänelle tehnyt 8edes ajatellut), mutta nyt en vain enää jaksa : (

Onko kukaan muu laittanut " bänks" anopin kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on periatte, että veri ei ole vettä sakeampaa. Teot ovat arvostustemme perusta.

Vierailija
2/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s. pitäiskö kirjoitta anopille kirje ja selittää miksi en halua enää olla tekemisissä (sitä vähääkään mitä ollaan)?

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilivelvollisuus sinulla on tekemisistä ja tekemättä jättämisistä anopillesi. Pidä vuoden tauko yhteydenotoissa (myös lastenlasten) ja katso, miltä sitten näyttää.

Vierailija
4/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntää sen vain sinua vastaan =(

Vierailija
5/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anopit ovat niin usein ilkeitä miniöilleen? Oman anoppini syynä saattaisi olla epäonnistunut avioliitto ja sitä kautta takertuminen omiin aikuisiin poikiinsa. Oletteko te miettineet mikä on teidän anoppinne huonon käytöksen selitys? Itse tulen yleensä helposti toimeen ihmisten kanssa ja olenkin ihmeissäni mikä oikeuttaa mieheni äidin arvostelemaan ulkonäköäni, ruoanlaittotaitojani ym.

Vierailija
6/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tässä parisuhteessa. Anopillekin olen aina ollut kiva, tehnyt herkut pöytään, kuunnellut sairaskertomukset, hymyiilyt, käyttäytynyt jne. En tiedä miksi hän on niin ilkeä ihminen, kaikkea kun ei voi laittaa ihan mielialan piikkiinkään.

Lisäkis hän on ollut kammottava äiti miehelleni, että etoo se ihiminen niin valtavasti! Järkyttävä narsisti. : (

Tahtoo pois sen ihmisen elämästä, jotta voisi hengittää paremmin!

T.ap

Vierailija
7/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruttusta rumaa pläsiä.

Vierailija
8/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon erittäin miellyttämishaluinen ihminen, mut johonki se raja piti vetää.

Mies onneks myöski mun puolella (samoin appiukko) joten eipä oo paljo mun elämään vaikutatnu etten sen noita-akan kans oo tekemisis :)

Vierailija
9/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää sellanen että tarvis tykätä toisten sukulaisista yms...

sen miehen/naisen kanssa olette yhdessä ette niiden vanhempien tai sisarusten.

Ei niitä nyt vaan voi valita ne tulee kaupan mukana mutta ei se tarkota sitä että niistä tarvii tykätä/olla tekemisissä.

En mäkään ole voinut valita siskoani ja mei ei olla tekemisissä ei meillä mitään riitaa ole koskaan ollut mutta ei meillä ole mitään yhteistäkään niin miks sit pitäs väkisin olla tekemisissä?

Mä en tajuu?

Vierailija
10/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamiset kun aina vain piikitteli,arvosteli ja ilkeili.

En mennyt edes hautajaisiin, oma poikansakaan (siis mieheni) ei mennyt kuin pitkin hampain, ja isänsä takia.

Vierailija
11/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei pysty hyväksymään minua , koska olen vain ihan tavallinen duunari.

Hän kohtelee minua todella alentuvasti ja osoittaa aina käytöksellään, että minä olen alempaa kastia!

Vierailija
12/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli se viimeinen juttu se, että anoppi alkoi levitellä ilkeitä ja valheellisia juoruja mun vanhemmista, mikä aiheutti heille (meidän väleihin aivan viattomille) paljon mielipahaa. Epäsopua oli ollut ennenkin, mutta olin aina katsonut läpi sormien, kun ei anopin mielipide niin jaksa minua vaivata. Olin jättää kokonaan tapaamiset ja muut, mutta muutin mieleni miehen takia. Hän tahtoo velvollisuudesta välillä tavata äitiään, mutta ei tahdo mennä sinne ilman minua, koska juttelu on silloin kuulemma aivan pelkkää sitä, että äiti vihjailee siitä, kuinka jokainen avioliitto ei ole tarkoitettu kestämään, mies suuttuu ja heille tulee riitaa. Kun minä menen mukaan kaikki teeskentelevät nätisti ja istuvat puhumassa säästä sen puoli tuntia...

Vierailija
13/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan et naiset saattaa ottaa liiankin herkästi itseensä kun omista lapsista on kyse.

Vierailija
14/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että pitäiskö esim. kirjoittaa hänelle kirje, että miksi olen tähän päätynyt, ettei ihmettele jatkossa miksi emme kutsu enää tai jos mies käy niin miksi käy yksin tai vain toisen lapsen kanssa?

Nähdään 2-3 kertaa vuodessa tai siis ollaan nähty (asuu vähän kauempana).

Oliskos kirje hyvä?

T.ap

Vierailija
15/15 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anoppi siihe, että joo-joo on tai ei,mitä sitten? Ja muutenkin oli niin pöyristyttävää käytöstä, kaikki mitä minä sanoin niin piti piikitellä," niin, just just, vai niin, no kuka sitä nyt" siis tätä tasoa on hänen ulosanti.

Sanonut suoraan, että lusmuan kotona, yhteinen lapsemme 1v.. (ei tiedä, että minä olen poikaansa varakkampi). jne.

Tälläinen on anoppini..

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä