Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hlvetti siinä on ettei sitä wc-pöntön kantta osata laskea alas??!!!

Vierailija
06.07.2022 |

Oikeasti todella kuvottavaa kun lentelee ne hiukkaset ym. ilmaan kun sen vetää ja hajut kanssa ja sitten haisee koko lähihuoneet kun jätetään vielä ovi auki?? Mistä hemmetistä tuollainen tapa on opittu, eikö kotona ole opetettu alkeellisiakaan käytöstapoja?! Ja vaikka tästä kuinka kommentoisi nätisti tai kovemmin ei mene kalloon. Huom, ei koske pelkästään miehiä, julkisia vessoja siivonneena naisten vessat on kanssa välillä kuin pommin jäljiltä, ravintoloita en halua edes mainita tässä.

Pakko avautua johonkin kun menee hermot ihmisten sotkuisuuteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieti miten ihmiskunta on vaan sitkeästi elossa vaikka kaikkea pöpöä sitä siellä ja täällä.

Vierailija
2/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättynyt Turun lomalla, kuin uskomattoman puhtaita yleiset vessat oivat joka paikassa.Ei paperia lattialla, ei muutakaan törkyä missään. Aivan kjuin juuri siivottuja. 

Ruissalon campingilläkin tosi puhdasta!

Tämän mainitsi etelä-Euroopan turistit, että Suomessa puhtaat yeiset tilat niin kaduilla ,toreilla kuin yleisissä käymälöissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niin paljon! Eikä tosiaan ole mikään sukupuolikysymys, vaan ihan meidän molempien pitää laskea se kansi ennen kuin vetää vessan. Siksi se kansi on siinä.

Vierailija
4/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät vieläkään ole ymmärtäneet suuruuttasi ja tapojesi oikeellisuutta.

Ja vaikka kuinka jaat viisautesi valoa he eivät vieläkään tottele.

Turhauttaahan se.

Vierailija
5/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen tätä. Joka kerta, kun työpaikalla menen (naisten) vessaan, niin kansi on auki. Kotona on aina kiinni, koska lapsenikin osaavat sen sulkea ilman eri kehotusta. Ei se kansi mikään koriste ole.

Vierailija
6/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi joku haluaa vetää sen vessapöntön kansi ylhäällä. Sieltä ne pissa- ja kakkapisarat lentelee sitten. 

Vierailija
7/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän kärjellä aina potkaisen sen alas ja nostan ylös samoin. Näppärää ja hygieenistä.

Vierailija
8/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku haluaa vetää sen vessapöntön kansi ylhäällä. Sieltä ne pissa- ja kakkapisarat lentelee sitten. 

Jos ne tarkistaa jäikö pönttöön mitään jälkiä ja unohtavat laittaa sen takaisin kiinni?

Vierailija
9/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko postata kuvasi. Voisin siten ajatella sinua AP siivoamassa mällejäni lattialta, kun seuraavan kerran runkkaan julkisen vessan lattialle paskalla istuessani. Lopuksi aina heitän paskapaperit pyyhittyäni lattialle ja jätän pöntön vetämättä ja sylkäisen vetonuppiin.

Vierailija
10/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en milloinkaan laske sitä pöntön ylempää (koko)kantta alas, ja minua kiukuttaa kaikki idiootit, jotka niin tekevät.

Kun joku AP:n kaltainen vajaapää on niin tehnyt, niin aina siihen joutuu koskemaan kun ei sitä kengän kärjelläkään tuppaa saamaan nostettua, ja kun se on apposen auki, näkee jo kaukaa missä kunnossa pönttö on ja osaa suunnistaa toiseen koppiin jos siinä on asioinut edeltävänä asiakkaana joku AP:n hengenheimolainen joka pelkää puolestaan koskea huuhtelunappiin niin että hän on jättänyt seuraavan tulijan suureksi iloksi sontakuormansa pönttöön "kun on todella kuvottavaa painaa nappia".

Mutta on se yksi tapa harrastaa kiusaa ja henkistä väkivaltaa tuokin mitä AP tekee, että laskee sen kannen alas, vaikka kukaan ei voi käyttää sitä pönttöä, ei istualtaan eikä seisaaltaan kannen ollessa alhaalla, ja siinä on silloin kumpaa tahansa olevalle sukupuolelle aina yksi ylimääräinen ja turha toimenpide välissä ennen asialle pääsemistä.

Minä en ymmärrä mitä varten se kansi siinä edes on. Ja vielä sitä pitäisi käsillään hyväillä joka kerta AP:n mielihyväksi?

Toivottavasti sen kannen turhuuteen ja peräti haitallisuuteen havahdutaan joskus laajemminkin niin että se ymmärretään poistaa kokonaan kaikista pöntöistä ja uudet aletaan valmistaa ilman sitä.

Laske Sinä AP vaikka housuihisi jos et vessaan uskalla mennä.

Tuo AP:n valituksen aihe on taas näitä ns. milleniaalien uusia, 2000-luvun ongelmia. 1900-luvulla sentään ihmiset osasivat ja uskalsivat käydä WC:ssä.

Vierailija
11/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen suljen vetämisen ajaksi. Sitten nostan ylös ja katson, pitääkö vetää uudestaan.

Vierailija
12/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:

Minä ainakaan en milloinkaan laske sitä pöntön ylempää (koko)kantta alas, ja minua kiukuttaa kaikki idiootit, jotka niin tekevät.

Kun joku AP:n kaltainen vajaapää on niin tehnyt, niin aina siihen joutuu koskemaan kun ei sitä kengän kärjelläkään tuppaa saamaan nostettua, ja kun se on apposen auki, näkee jo kaukaa missä kunnossa pönttö on ja osaa suunnistaa toiseen koppiin jos siinä on asioinut edeltävänä asiakkaana joku AP:n hengenheimolainen joka pelkää puolestaan koskea huuhtelunappiin niin että hän on jättänyt seuraavan tulijan suureksi iloksi sontakuormansa pönttöön "kun on todella kuvottavaa painaa nappia".

Mutta on se yksi tapa harrastaa kiusaa ja henkistä väkivaltaa tuokin mitä AP tekee, että laskee sen kannen alas, vaikka kukaan ei voi käyttää sitä pönttöä, ei istualtaan eikä seisaaltaan kannen ollessa alhaalla, ja siinä on silloin kumpaa tahansa olevalle sukupuolelle aina yksi ylimääräinen ja turha toimenpide välissä ennen asialle pääsemistä.

Minä en ymmärrä mitä varten se kansi siinä edes on. Ja vielä sitä pitäisi käsillään hyväillä joka kerta AP:n mielihyväksi?

Toivottavasti sen kannen turhuuteen ja peräti haitallisuuteen havahdutaan joskus laajemminkin niin että se ymmärretään poistaa kokonaan kaikista pöntöistä ja uudet aletaan valmistaa ilman sitä.

Tuo AP:n valituksen aihe on taas näitä ns. milleniaalien uusia, 2000-luvun ongelmia. 1900-luvulla sentään ihmiset osasivat ja uskalsivat käydä WC:ssä.

1900-luvulla monikaan ei ollut WC:tä nähnytkään.

Vierailija
13/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:

Rölleilysi on huvittavaa luettavaa mutta vain hetken.

Vierailija
14/14 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sen aina huomaa, jos vessa on vedetty kansi auki eikä vain tarkistettu jäikö jälkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä