Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas aiheuttu mopoautoilija ylimääräsiä tykytyksiä

Vierailija
10.07.2017 |

Olin tulossa töihin ja ihan loppumatkasta tuossa on sellainen suora pätkä missä on näkyvyys aina hyvä. Nopeusrajoitus 80 ja vaihtuu vähän matkan päässä 60. Edessäni näkyi mopoauto ja oon tosi maltillinen kuski ja ajelin rauhasas lähemmäks ja kun edessäni oli se täysi suora tienpätkä tyhjänä niin olin lähdössä ohi, mutta mitä tekee mopoauto - yhtäkkiä se vemppaa siihen vasemmalle kaistalle. Ja sitten taas takaisin. En tiedä nukahtiko se kuski vai mitä hoinotti ympäriinsä siinä. Onneksi en ehtinyt vielä lähteä ohittaan. Mutta säikähdys oli melkoinen.

Miten kukaan ostaa tuollaisia lapsilleen? Sinne se olis jääny mun autoni alle se mopoauto ja vaikkei se mun syyni olis ollukaan niin minä sen syyllisyyden kanssa olisin elänyt.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aiheutti reilusti ylinopeuttava ohittelija ylimääräsiä tykytyksiä, kun oli tulossa töihin. 

Kun suhteutetaan mopoautojen määrä autoilijoihin niiden aiheuttama riski on huomauttavasti vähäisempi. Tai peuroihin, yms. 

Suhteutettuna se riski mopoautoilla on moninkertainen vrt. autoilijat tai tavalliset mopoilijat.

https://www.trafi.fi/filebank/a/1322207626/67f92a4e0a78f2c4dbd192c5fcc9…

Vähän vanhaa tietoa jo tuo, mutta tilastokeskuksen sivuilta löytyy ajankohtaista dataa ihan taulukkomuodossa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla