Coolshop kokemuksia?
Katsoin yhtä tuotetta Coolshopista. Onko kokemuksia, kannattaako tuolta tilata?
Kommentit (47)
Että toimiiko?
Tilaus tehty 30.4.21. Toimitus luvattu 3-5pvä. Rahaa maksettu sisään yli 300€. Useisiin sposteihin on tullut pari englanninkielistä selitystä - laivausongelmia?
Odottelen tilaustani, jonka toimitusaika oli 2-3 päivää, mutta joka vielä 8 päivää tilauksen tekemisestä ei ole edes Postilla asti. Kauankohan tässä pitää vielä odotella...
Anteeksi. Mun moka. Avautumiseni koski Coolsnow kauppaa. Ei Coolshoppia. Pahoittelut! En pääse enää poistamaan viestiä.
Sama tilanne minulla. SUPlaudan tilasin 10.5., viesti 13.6. Lähetys valmiina lähtöön. Ja vielä odotan. Sähköposteja olen lähettänyt asiakastukeen kymmeniä, mutta vastaukset ympäripyöreitä ja aina samoja. Ei Coolsnow:lle.
Täällä myös ongelmia. Tilasin sup-lautapaketin huhtikuussa ja lopulta se saapui juuri ennen juhannusta. Tuotteet olivat kyllä sellaiset, mitä piti. Mutta muutaman kokeilukerran jälkeen toinen lauta räjähti rikki reunan liimauksesta aivan itsestään. Toisesta taas liima irtoaa, eikä sitä uskalla nyt käyttää. Sähköpostiin ei ole tullut vastausta. Onneksi kuitenkin maksu on Klarnan kautta ja ovat olleet hyvin ymmärtäväisiä ja luvanneet apua myös, jos toimittaja ei suostu hyvitykseen. Mutta kesän suppailut tais nyt meiltä jäädä😡. Eniten ottaa kaaliin, että edelleen mainostavat samaa 3-5 päivän toimitusta.
Suppilija ilman lautaa kirjoitti:
Anteeksi. Mun moka. Avautumiseni koski Coolsnow kauppaa. Ei Coolshoppia. Pahoittelut! En pääse enää poistamaan viestiä.
Eikös tuo lie samaa puljua🤔
Tilasin ennakkoon tuotteen, joka oli määrä julkaista seuraavana päivänä. Kun päivä koitti, luki sivulla, ettei tuotetta olekaan varastolla ja saapuu vasta arviolta n. viikon kuluttua. Todennäköisesti ennakkotilauksia oli sitten paljonkin, kuka tietää. Mutta mielestäni ei pitäisi ilman varoituksia myydä, jos ei tuotetta kerran riitä :d
Vierailija kirjoitti:
Tilasin ennakkoon tuotteen, joka oli määrä julkaista seuraavana päivänä. Kun päivä koitti, luki sivulla, ettei tuotetta olekaan varastolla ja saapuu vasta arviolta n. viikon kuluttua. Todennäköisesti ennakkotilauksia oli sitten paljonkin, kuka tietää. Mutta mielestäni ei pitäisi ilman varoituksia myydä, jos ei tuotetta kerran riitä :d
Ja kuten pahoin pelkäsin, viikko meni ja nyt sivulla luki, että arvioitu saapumispäivä (varastolle) olisikin 15.10. HAH! Peruin tilauksen, jolloin sain sähköpostin sen onnistumisesta, jossa valehdeltiin, että minun ei tarvitse tehdä mitään, sillä maksua ei ole veloitettu kortilta. Maksu oli veloitettu kortilta :D Että nyt pitää jahdata aspaa ja toivoa ettei rahat menny siinä sitten.
Ostan itse paljon Coolshopista leffoja. Todella hyvä ostopaikka leffa keräilijälle ja ilmainen toimitus on iso plussa. Asiakaspalvelu loistava, vahva suositus "kanttis asiakkaalta"
Coolshop kokemuksia - http://ibright.lv/coolshopfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Eli toimitusajat ovat pitkiä ( saa nähdä tuleeko ollenkaan)
Ihan onnistunut ostos, edullinen hinta ja nopea toimitus. Tein tilauksen keskiviikkona 26.1.22, tilaamani tuotteet tuli postiin 31.1.22 joten nopeaa oli toiminta.
Hyvä ja erittäin luotettava kauppa. Välillä ollut ongelmia toimituksissa johtuen Suomen postista, joka takkuilee kaikkien netistä tilattujen tuotteiden osalta, mutta kaikki tuotteet tulleet aina perille. Suosittelen.
2-3 päivää luvattiin toimitusajaksi. 8 päivää mennyt eikä ole vielä edes postissa...
EI KANNATA TILATA.
Lähettävät paskaa tavaraa, joka ei toimi. Myyjään kun ottaa yhteyden lupaavat lähettää tilalle uuden tuotteen jota ei koskaan tule.
Toimitusajat venyvät luvatusta aika paljon, nyt mennyt jo 12 päivää maksamisesta. Asiakas palvelua EI SAA KIINNI ( 4 viestiä lähetetty ja EI VASTAUSTA ).
Onkohan yrityksen avainhenkilöt kartalla omasta toiminnasta ja lupauksista joita antavat????
Asiakasmielipidekysely tuli jo..... tilatut tavarat ei....jokainen varmasti osaa arvata mitä ko. kyselyyn vastasin.
Älkää tilatko, eivät lähetä tavaroita! Itse odotellut 1,5 kuukautta. Eivät vastaa sähköposteihin. 120e meni taivaan tuuliin!
Oli hyvä kauppa joskus 10 vuotta sitten, en ehkä nykyään uskaltaisi tilata kun muuttunut oudoksi.
Kannattaa välttää! Ostin täältä kalliin tuotteen ja myöhemmin löysin vastaavan tuotteet halvemmalla toisesta liikkeestä. Eivät maksa erotusta vaikka löytäisit oikean tuotteen joka kuuluisi hintatakuun piiriin.
Muistelisin tilanneeni tuolta kylpyammeen, tuli kohtalaisessa ajassa perille ja oli hyvä.