Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hyvät neuvot kalliit. Tyttäreni kuvittelee että isänsä työkaveri on rakastunut häneen

Vierailija
09.07.2017 |

Tämä mies on 34-vuotias ja tosiaan mieheni (ja tytön isän) työkaveri, ovat samassa firmassa töissä. Tyttö on 20-vuotias ja aloittaa syksyllä opinnot ammattikorkeassa. Hänhän on ihan harhainen. Kaikki tietävät että eivät aikuiset miehet rakastu parikymppisiin tyttöihin.

Viisaat neuvot kaikuvat kuuroille korville. Jos yritän edes vihjailla miehen haluavan pelkkää seksiä, tyttö suuttuu ja väittää minua ennakkoluuloiseksi ja ahdasmieliseksi. Rakkaus ei kuulemma katso ikää. En tiedä enää mitä voin tehdä... Onko olemassa jotain viranomaistahoa joka auttaisi? Tämä on niin sairasta!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, uskottavuus ei ihan parhainta luokkaa. Tuollaista ei voisi ikinä tapahtua oikeassa elämässä, siis että 34-vuotias aikuinen mies oikeasti rakastuisi 20-vuotiaaseen pikkulikkaan. :D 

Vierailija
2/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. 

Vierailija
4/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: ehdotat työkaverista tytölle sugardaddya. Best of the both worlds! :)

Vierailija
5/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku  kateellinen kun tytär meni ja ihastui jollei peräti rakastunut samaan mieheen, kuin mahd. itsekin on. - Vai mistä tämä sama purkaus jo 57 kerran? - Olisi tilanne ollut helpompi kenties kestää, jos tyttäresi olisi ihastunut vaikka 36 vuotiaaseen naiseen. Vai kuinka?  - - Yhtä kaikki kumpikin osapuoli on jo aikuinen ja mitä vikaa kesäromanssissa, joten unohda se mustasukkaisuus,   

Vierailija
6/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se tyttö siitä äidilleen puhuisi. Huono .

Vierailija
7/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä firma? Sijaitseeko ihan porvoon keskustassa?

Vierailija
8/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lobotomia, et voi elää todellisuudessa kun vieläkään et hyväksy, että tyttärellä on jo oma elämä, mihin et voi vaikuttaa.

Vierailija
9/14 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo, uskottavuus ei ihan parhainta luokkaa. Tuollaista ei voisi ikinä tapahtua oikeassa elämässä, siis että 34-vuotias aikuinen mies oikeasti rakastuisi 20-vuotiaaseen pikkulikkaan. :D 

Ja miksi ei voisi tapahtua? Itse olen 22v ja mies 35v. Ihan tosissaan ollaan molemmat. 

Vierailija
10/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ei voisi tapahtua? Itse olen 22v ja mies 35v. Ihan tosissaan ollaan molemmat. 

Koska siltä yhdeltä skitsolta sarjapostaajalta putoaisi elämältä pohja pois jos ne sadatkaan postaukset ei riittäisi muuttamaan totuutta.

Vierailija
11/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Ihana suhde, jollaisen haluaisin itsekin elää ja kokea vielä kerran uudelleen.

Vierailija
12/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää katkeran kilttimiehen porvoo-jutut alkaa olemaan aika väsyttäviä...

Vierailija
13/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ole Ikis? Vai missaanko jotakin...

Vierailija
14/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää ole Ikis? Vai missaanko jotakin...

Tämä on ihan klassinen Ikis, se ei pysty muuttamaan ikäeroja. Mies on aina 34 ja nainen 20 tai 21.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi