Ovatko Natalia Oona ja Daniel eronneet?
Kommentit (158)
Mä kysyin Natalialta onko hän saanut jo oman asunnon Helsingistä vai missä asuu mutta ei julkassut koko kommenttia...
Taitaa asua isovanhemmilla Helsingissä? tai jossain vanhempien omistamassa asunnossa
Oonko ainut jonka mielestä nata näyttää paremmalta uusien huulten kanssa? Kasvot paremmin tasapainossa. Ei näytä niin ”kolkolta” ja nenä näyttää pienemmältä kun huulissakin enemmän muotoa.
En ymmärrä, miksi joku pilaa ulkonäkönsä näin kuten Natalia tekee. Selailisi instakuviaan jonnekin vuoteen 2015, kun hänellä oli vaaleat hiukset ennen tummennusta. Hän näyttää niin raikkaalta ja kauniilta niissä kuvissa, nyt on kuin varjo entisestään. Hänen huulitäytteet ym. eivät todellakaan kaunista häntä. Nyt on taas vaaleat hiukset mutta naama on niin kolkon, kylmän ja tyhjän näköinen kuin ikinä voi olla! Ikävää, että ihmiset sokeutuvat näin ulkonäölleen. Vai lienenkö minä vanhanaikainen, kun en näe mitään kaunista tai raikasta hänessä nyt. Enkä todella sano pahalla, toivon hänelle kaikkea hyvää.
Ihan järkyttåvää, mitä tehnyt kasvoilleen, huh huh. Tyttöraukka...
456 kirjoitti:
Taitaa asua isovanhemmilla Helsingissä? tai jossain vanhempien omistamassa asunnossa
Vuokra-asunto Jätkäsaaren Saukonpaadenrannassa...
Vierailija kirjoitti:
456 kirjoitti:
mistä tämä tieto
Aikalailla on postaamiset vähissä. Blogista oon saanut kuvan, että aika menee viiniä ja kuohuvaa maistellessa, jonka lisäks sit vaan pyörii noissa blogitapahtumissa. Toivottavasti pääsee vielä siihen samaan motivaatioon blogin kanssa, mikä hänellä oli Tukholmassa asuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
456 kirjoitti:
mistä tämä tieto
muakin kiinnostaa
Ei vastaa kyselyihin asumisesta blogissa, miksei voisi tuota kertoa? :D
Asuukohan yksin?
VArmaan aika kallista
Nataliasta on tosiaan tullut jotenkin tunkkainen
Se on jonkun "atzmonin" kanssa yhdessä, en tiedä ketä tarkoittaa. Helsingin blogijuoruissa luki.
Tietääkö kukaan mitään tosta uudesta?
Vissiin aika rikas kun kävivät pari päivää veneilemässä kreikassa ja kohta puolaan häihin, koko ajan ulkona syömässä ja drinkeillä yms.
Tuolle kaikelle on nimikin - nimittäin ” maailman vanhin ammatti”...
Mulla ei oo jodelia ja asun varmaan väärällä alueella, mitä siellä puhutaan?
Siis onko nuo huulitäytteet? Luulin, että vain poseeraa tolleen huulet törröllään. Mutta jos ovat normaalisitkin tuollaiset niin auts..