Ovatko Natalia Oona ja Daniel eronneet?
Kommentit (158)
justhan muuttivat uuteen asuntoon
Vierailija kirjoitti:
Natalia mainitsi kommenteissa ettei pidä blogia enää työnään. Mitäköhän se sitten mahtaa pitää työnään? Ei se vissiin mitään muutakaan tee
kysyin tätä kahteen otteeseen, julkaisi kommentit mutta ei vastannut. muihin samojen postausten kommentteihin vastasi, skippasi vaan noi.
En ymmärrä, mitä kiinnostavaa jonkun nobodyn suhdeasioissa on muille kuin tirkistelijöille. Tunnistatko/tunnustatko olevasi tirkistelijä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä kiinnostavaa jonkun nobodyn suhdeasioissa on muille kuin tirkistelijöille. Tunnistatko/tunnustatko olevasi tirkistelijä?
Aika monia kiinnostaa. Monilla bloggaajilla on satoja ja tuhansia seuraajia.
En ole ikinä erityisemmin "pitänyt" nataliasta (tai ollut pitämättä, neutraali asenne), mutta silti sympatiat hänelle. Ei todellakaan ole helppo tilanne, tuntuu että hän on aika hukassa elämänsä kanssa.
Muutin itse 20v tukholmaan, mutta ehdin rakentaa elämäni (ystävät, opiskelut, asunto) ennen poikaystäväni tapaamista. Ero tuli, mutta jäin tietenkin jatkamaan elämääni. Nyt 4 vuotta myöhemmin asun toisen miehen kanssa yhdessä täällä edelleen.
Ymmärrän natalian tilanteessa, ettei ulkomaille jäämiseen ole oikein mitään syytä, jos suhde loppunut. Hänen kannattaisi ehkä rakentaa jonnekin koti ja elämä, joka ei olisi toisesta ihmisestä riippuvainen. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää!
Kuvittelin, että hänellä olisi jo ollut jonkinlainen oma elämä luotuna Tukholmaan... Siinä taas nähtiin miten pintaa blogit ovat. Teennäistä hehkutusta kunnes kulissit kaatuvat.
Nata vaikuttaa ihan symppikselle naiselle, mutta ehkäpä hänenkin olisi syytä jo aikuistua ja miettiä, josko esimerkiksi opiskelu olisi järkevä vaihtoehto tulevaisuuden kannalta. On niitä tietysti monia muitakin teitä, mutta jollakin tavalla kannattaisi jo rakentaa jonnekin "oma pysyvämpi elämä". Tuulista on varmasti jatkossakin, jos pelkästään miesten perusteella on koko elämä rakennettuna.
Lopettamassa? Vissiin ihan hukassa elämänsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Lopettamassa? Vissiin ihan hukassa elämänsä kanssa
Luulen kans, mut mitä muuta tekis?
Ilmeisesti kiire lähtö on tullut Tukholmasta :( blogissa oli ettei ollut edes ehtinyt kertomaan paikallisille kavereilleen sieltä lähdöstä...
podcastin perusteella ei mikään kovin ruusuinen ollut tuo edellinen parisuhde..
Kävin katsomassa vanhoja kuvia ja nykyisiä ja järkytyin :O en draamahakuisesti, vaan surullisena katselin..
"Mä voin rehellisesti sanoa, että olin todella epäterveessä parisuhteessa viimeiset kaksi vuotta. Ne ajat mitkä oli hyviä, oli oikeasti super hyviä ja taas ne huonot oli sitten vähintään yhtä huonoja. Ja se oli täysin syy siihen miks voin niin huonosti. Sinä päivänä kun astuin Arlandalla koneeseen Helsinkiä kohti tammikuun alussa, tuntui kun mun hartioilta olisi tippunut tuhat kiloa. Eikä tää ollut ensimmäinen kerta kun lähdin Arlandalta koneella tavarat pakattuina, mutta tällä kertaa mä tiesin että tämä oli nyt oikeasti tässä. "
Mitäköhän tuossa parisuhteessa on sit oikeasti ollut? Aika rohkeasti kirjoitettu kun kaikki tuon exänkin tietää
Oikeesti Natalia please lopeta tuo huulten täyttäminen!! Irvokkaan näköistä.
up