Gallup: Mihin törsäät/tuhlaat??
Kommentit (7)
Ostelen jatkuvasti jotain lehtiä, kotimaisia ja nykyisin myös ulkomaisia. Osa toki tulee postin mukana..
mies niistä aina marmattaa.
saa menemään aika kivasti rahaa verrattuna perusperunaan ja makarooniin - ruokakaupassa en laskeskele juustojen ja kasvisten hintoja.
Muuten menee ulkoiluvaatteisiin ja -kenkiin, farkkuihin (en ole siis Stella80) :)), kenkiin, yleensä vaatteisiin...pojan vaatteisiin, onneksi pojalle shoppailua olen vähän osannut rajoittaa, kun ei se ehdi edes pitää kaikkia vaatteitaan kun kasvaa niin kovaa vauhtia.
tämä on vähän tyhmä juttu, mutta en halua ladata musaa netistä, koska en silloin voi olla varma, että muusikot itse saavat osuutensa musiikkinsa myynnistä... Aina kun menen levykauppaan, päätän että ostan vain yhden, mutta yleensä mukaan tarttuu siinä 10 levyä... Tosin osa on usein alennusmyynnistä.
lasten vaatteita tulee ostettua aika paljon.. itse olen laukku- ja kenkäfriikki. laukkuja löytyy kymmeniä, samoin kenkiä.. viimeisin ostokseni bootsin tyyppiset kengät ja maksoin itteni kipeeksi.
miehelle tulee ostettua merkkivaatteita.
myös astiat ovat heikkouteni.. ikeasta tarttuu mukaan aina kattauksiin jotain uutta. tuhlaan myös erilaisiin servietteihin.
Ruuassa ei säästetä vaan syömme hyvin.
Elämä on kallista, mutta kuluttamallahan se markkinatalous pyörii....
Vaatteisiin ja ruokaan vain harvoin.
- hyvä ruoka (-parempi mieli), juustot erityisesti
- viini, viski
- kukat, ostan kukkivia noin 600 eurolla vuodessa, lisäksi viherkasvit ja ulos menevät
- kampaaja 10 x 100 ¿ /vuosi
- hieroja (ei pysy muuten kunnossa)
- vaatteet ja kengät
- tyynyt, päiväpeitot, matot, huovat ym. sisustusjutut
Joidenkin mielestä ehkä ruokaan. En katso hintoja ruokaostoksilla vaan ostan laadukasta, kotimaista, ekologista ja luomua. Muuhun ei sitten rahaa juuri menekään. Kaksi kertaa vuodessa ostan jotain vaatteita tai kenkiä.