Vierailija

Jos on niin voit lopettaa tuon jankuttamisen syy siihen miksi kukaan ei halua olla kanssasi ei ole se että olisit "kiltti" vaan se että olet todella rasittava vauvapalstalla ruikuttaja!

Noin! Nyt ole hyvä ja sulje tämä sivu lopullisesti ja hanki elämä! Kiitos!

• ylös 119
  • alas 19

Sivut

Kommentit (102)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yksi mutta ei ainoa kiltti

Minun lisäkseni on ainakin joku toinen. Eli ette nyt voi tuudittautua siihen että kyseessä olisi joku marginaalinen yhden kiltin miehen "ristiretki". Se näyttää vain olevan todella monelle suomalaiselle tiukka paikka kun heidän välillä jopa sadistinen asenteensa kilttejä miehiä kohtaan tuodaan ns. framille.

• ylös 17
  • alas 70
Vierailija

Joo se taitaa olla tämä pieni ja siro mies :D Joka inisee ettei kelpaa kellekkään :D

Tosi rasittava narisija. Ja naiset on niin valikoivia ja esittävät vaikeasti tavoiteltavaa :D

Joo, en jaksaisi tuollaista vikisijää hetkeäkään, mutta varmaan hieman vajaa joten annettakoon hänelle anteeksi. Ei ole oppinut pelaamaan pleikkaa niin pitää vauva-sivulle kirjoitella :D

• ylös 59
  • alas 5
Vierailija

Muutama alkoholisti noita jsnkkaa selitykseksi juomiselleen. Naisten vika että tänäänkin pitää ryypätä.

• ylös 55
  • alas 3
Vierailija

Ainakin toivon, että tämä on vain yhden ihmisen jankutus. Olisi surullista, jos kymmenet ihmiset tuhlaisivat elämäänsä ja tällaisia kauniita kesäpäiviä typerään jankutukseen.

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

Karkea kielenkäyttö ja solvaukset ovat alkoholistimiehen tunnusmerkkejä. Myös itsekeskeisyys kuuluu samaan ilmiöön.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutama alkoholisti noita jsnkkaa selitykseksi juomiselleen. Naisten vika että tänäänkin pitää ryypätä.

Tämä kilttimies on täysin raitis eli meitä on useita

• ylös 8
  • alas 33
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin 30% miehistä kannattaa MGTOW-aatetta ja luku on kasvussa.

Ehkä palstan miehistä
Oikeassa elämässä kukaan ei ole moisesta kuullutkaan

• ylös 68
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hesari nosti aiheen uudestaan esiin. Lukekaapas "kilttimiehet" ihan ajatuksella.

http://www.hs.fi/nyt/art-2000002738736.html

Mukava kundi haluaa palkintoseksiä normaalista käytöksestä

Osa miehistä kertoo itselleen satua, että naiset torjuvat heidät, koska he ovat liian mukavia

En ole tilaaja, joten en pääse lukemaan, mutta tuskin teksti kuvaa tilannetta kovin totuudenmukaisesti. Samaa höpöä kuin palstalla eli pyritään selittämään miten epäkiinnostava kilttimies ei oikeasti olekaan kiltti tai mukava, jotta voidaan järjellä perustella seksuaalisen kiinnostuksen puute

• ylös 8
  • alas 70
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari nosti aiheen uudestaan esiin. Lukekaapas "kilttimiehet" ihan ajatuksella.

Osa miehistä kertoo itselleen satua, että naiset torjuvat heidät, koska he ovat liian mukavia

En ole tilaaja, joten en pääse lukemaan, mutta tuskin teksti kuvaa tilannetta kovin totuudenmukaisesti. Samaa höpöä kuin palstalla eli pyritään selittämään miten epäkiinnostava kilttimies ei oikeasti olekaan kiltti tai mukava, jotta voidaan järjellä perustella seksuaalisen kiinnostuksen puute

Lainauksia:

ELLIOT RODGER EI MIELESTÄÄN saanut seksiä sen takia, että oli liian mukava. Hän kärsi mielestään nice guy -syndroomasta. Myös jotkut mieleltään terveet miehet kertovat itselleen samaa satua.

Näin se menee:

1) Naiset eivät kiinnostu minusta.

2) Miksi? Minähän olen tosi mukava.

3) Tämän täytyy johtua siitä, että naiset eivät pidä mukavista kundeista.

Satu jatkuu seuraavasti:

Olen tytöille kohtelias ja ystävällinen. Kun heillä menee huonosti, olen valmis kuuntelemaan heidän murheitaan. Olen kiltti, ihana ja otan tytön tunteet huomioon. Ja silti hän ei halua mennä kanssani sänkyyn! Hän haluaa mennä sänkyyn väkivaltaisten ääliöiden kanssa! Tytöt sijoittavat minut friend zonelle, ystävyysvyöhykkeelle, ja pitävät minua ystävänä eivätkä potentiaalisena seksikumppanina.

--

Nice guy ei ajattele, että kohteliaisuus ja ystävällisyys ovat tavallisia ihmisten kanssakäymiseen liittyviä asioita, jotka eivät velvoita ketään seksiin. Naisesta ei välttämättä ole viehättävää, että toinen on kohtelias vain siksi, että saisi laittaa peniksensä hänen sisäänsä. Mukava mies huijaa, eikä haluakaan olla ystävä. Hän haluaa palkintoseksiä siitä, että käyttäytyy kuin normaali ihminen.

Mukavat kundit valittavat, että heidän itsetuntonsa on aivan maassa, koska he eivät saa tyttöystävää. Mitä vielä! Heidän itsetuntonsa on rautainen. Kun naiset haluaisivat poikaystävän tai seksiä, mutta eivät saa, useimmat etsivät syitä itsestään: olen liian ruma, liian ujo, liian tyhmä tai liian jotain muuta. Kukaan heistä ei valita, että "vitsi, olen niin kaunis ja upea, mutta jotain syystä miehet haluavat deittailla vain kamalia naisia". Kun nice guy ei saa kumppania, hän ajattelee, että olen aika mahtava tyyppi, mutta naisia eivät kiinnosta mahtavat tyypit, koska naiset on sillä tavalla rikki, että ne tykkäävät nilkeistä.

--

Kuulostaa aika samalta mitä nämä palstan "kilttimiehet" täällä jankkaavat.

• ylös 101
  • alas 4
Vierailija

Tuo artikkelihan on monta vuotta vanha. Mutta joo, olen 40-vuotias nainen, ja elämässäni harrastanut seksiä elämässäni neljän miehen kanssa. Minuun ihastuneita on varmasti ollut kymmeniä. He ovat olleet mukavia, ja minä olen ollut heille mukava. Seksi kanssani ei ole palkinto mukavuudesta, vaan merkki halusta sitoutua vakavasti. Sori, kaikki friendzonetetut.

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sitä, ettet sinä ja muut kitisijämiehet ole tippaakaan seksuaalisesti kiinnostavia, ei tarvitse kenenkään teille selitellä saati anteeksi pyytää. Niin huonossa jamassa tämä yhteiskunta ei ole, että naisten pitäisi teidät pakolla huolia.

• ylös 49
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin 30% miehistä kannattaa MGTOW-aatetta ja luku on kasvussa.

Minäkin kannatan, siis sivusta, hyvä jäbät!

Mutta en toimi itse niin.

Olen kiltti, naiset kiinnostuu, käyn kerran pari kuussa deiteillä, voisin juosta siellä koko ajan jos alentaisin rimaa. Kannatan kilttimiehiä ja vastustan ilkeitä av-mammoja.

M37

• ylös 7
  • alas 28
Vierailija

Ei ole ainoa.
Ja teoria on kyllä laajalti tunnustettu miesten keskuudessa muutenkin. Siis tuo että kilttinä ei naisrintamalla juuri pärjää.

• ylös 5
  • alas 38
Vierailija

Sekin on kyllä huvittavaa, että jotkut idiootit uskovat ihan täysillä, että palsta kuhisee miehiä. Voi hohhoijaa. Jos laitan tämän viestin perään "terveisin MIES", niin olenko sitten mies? Kokeillaan.

Terveisin
MIES

• ylös 38
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.