Onko peniksen koko ikinä yllättänyt sinua? Hyvässä tai pahassa mielessä
Siinähän se kysymys tulikin. Heteromiehenä aihe on vaikea, olen vain nähnyt "löysiä" peniksiä saunassa yms, ja kovia vain aikuisviihdesivustoilla, joihin ei välttämättä kannata verrata omaansa kun ne näyttelijät on varmaan valittu juurikin sen kookkaan peniksen takia siihen kameran eteen. Sen sijaan naiset, joilla on ollut useampi seksikumppani osaavat sanoa jonkinlaista arviota mikä on "tavallinen", mikä taas "poikkeuksellinen" jne. Aihe varmasti kiinnostaa muitakin miehiä.
Kommentit (79)
Exän penis yllätti. Hän käytti tiukkoja farkkuja ja penis oli suuri sekä levossa, että seisokissa.
Nykyinen käyttää väljiä farkkuja ja alussa kuvittelin, että penis oli lepotilassa ihan normikokoinen kunnes myöhemmin ymmärsin, että se oli puoliseisokki ja penis todellisuudessa pieni.
Nykyisen penis seisokissa 10 cm pitkä ja se kasvaa 3 cm kun imen sen juhlakuntoon. Tämä oli yllätys, että imeminen vaikuttaa näin.
Se oli yllätys, että ison munan kanssa voi harrastaa seksiä useammassa asennossa eli seksi monipuolisempaa. Pieni muna ei ylty esim. Lusikassa.
Sekin yllätys kuinka iso merkitys naisen lihastyöllä on omaan orkkuun. Saan orkun aina. Jopa kun mies on jo tullut ja muna jo puolilöysä. Harrastan joogaa ja pilatesta.
Kokemusta on sekä pienistä, että isoista peniksistä. Pienin oli seisokissa ehkä 5 cm ja kyllä himokkuuteni katosi. Isoin oli jo niin suuri, että sattui.
Tykkään enemmän isohkosta, mikä juuri ja juuri mahtuu suuhun ja hieman kiristää yhdynnässä..
Se tuntuu upealta, kun pituus ja paksuus on mallia "jämäkkä".
Ehkä suurin yllätys on ollut se, miten pieniä keskivertopenikset lopulta ovat (siis isoihin verrattuna).
Kokemuksia on kertynyt n. 20 miehen kanssa. Eka kerta kohta 30v sitten oli kivulias ja ikävä, miehellä oli sellainen keskivertoa huomattavasti ohuempi mutta normipituinen. Siinä yllätti lähinnä se että vei homman loppuun asti vaikken halunnut. Sen jälkeen tullut vastaan varmaan lähinnä keskikokoisia, +- pari cm. Oikein hyviä. Nykyisellä miehellä on sellainen vissiin sienimalli? Eli terska on keskivertoa paksumpi ja isompi. Tuntuu ihanalta, en tiedä johtuuko siitä vai miehestä ja hyvästä kemiasta.
Kyllä yllätyin kolmekymppisenä, kun mittasin sen. Edellinen mittaus oli joskus teininä ja luulin olevani hyvää keskitasoa. Meni kuitenkin viisi senttiä yli keskimitan.
Useamman kerran on yllättänyt se, miten peniksen koko valokuvassa ja luonnossa onkin täysin erilainen. Esim. hoikalla miehellä kalu voi näyttää itseasiassa kuvassa aika isoltakin, vaikka oikeasti olisikin aika pieni. Tämä siis tullut esiin sellaisissa tapauksissa, joissa ensin ollaan vaihdettu valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yllätyin kolmekymppisenä, kun mittasin sen. Edellinen mittaus oli joskus teininä ja luulin olevani hyvää keskitasoa. Meni kuitenkin viisi senttiä yli keskimitan.
Elikkä sulla on noin 10cm pitkä. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä sulla on noin 10cm pitkä. Onnittelut!
Kateutesi häikäisee jo heti aamusta.
Joskus nuorena naisena yllätyin kun yhdellä miehellä erektion ja sen normiversion välinen kokoero oli todella erikoisen iso. Muistan todella hämmästyneeni kuinka paljon sen kaverin penis kasvoi. Ihanan yön vietin hänen kanssaan, ja väitän että sain häneltä ehkä elämäni parasta suuseksiä. Toiset osaa todella hoitaa naisen myös muuten kuin peniksellä
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran on yllättänyt se, miten peniksen koko valokuvassa ja luonnossa onkin täysin erilainen. Esim. hoikalla miehellä kalu voi näyttää itseasiassa kuvassa aika isoltakin, vaikka oikeasti olisikin aika pieni. Tämä siis tullut esiin sellaisissa tapauksissa, joissa ensin ollaan vaihdettu valokuvia.
Tämä on muuten 100% totta. Itsellä on 14/12, mutta näyttää kuvissa huomattavasti suuremmalta kun olen hoikka. Ja näin ollen menee naisille kuin väärä raha ennen ensimmäistä tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä deittailin monster-dick miestä muutaman kerran. Kun tunsin miestä hyväillessä että mikä siellä housuissaan pullotti niin oli pakko vetäistä siellä baarissa ollessa äkkiä huiviin parit väkevät shotit kun tiesi mitä vonkaletta tulossa, että rentoutui sen verran myöhemmin jottei jännittänyt alapäätä liikaa! En ole koskaan kiihottunut dickin näkemisestä niin paljon kuin tuolloin, olin litimärkänä pelkästä katselusta.
Noin 25cm+, hoikalla 190cm pitkällä miehellä. Sillä täydellisen muotoisella dickillä sai tajunnan vievät emätinorkut ja klitorisorkut samaan aikaan. Vastaavaa en ole koskaan kokenut.
Sellainen tunne että olin kalassa ja sain niin isoon vonkaleen että olisi seksin lisäksi myös tarve ottaa valokuvia siitä joka asennossa, muuten ei kukaan usko. Kokemus verrannollinen miehiin ja kalastuskuviin että kuka sai isoimman ;D
Taidat olla melkoinen megatussu jos tarvitset about 1,5L limsapullon v ttuusi ennen kuin laukeat. Onkohan kaapeleita poikki pään ja pillun väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Koko ei nyt sinänsä ole tärkeää ellei nyt ihan ääripäähän kuulu (isoon tai pieneen), mutta yksi merkittävä ero on, että osa miehistä laukeaa ihan OIKEASTI 20 sekunnissa, valtaosa kestää 3 minsaa ja se yksi painaa vartin putkeen jonka jälkeen asennon vaihto ja toinen vartti perään. Humalassa laukeaminen on hitaampaa ja ns. toinen kierros kestää myös pitempään kuin eka. Joskus miehellä ei ota eteen sitten millään vaikka ikää alle 30, johtunee stressistä / jännityksestä / kännistä yms, on normaalia.
n25
Sinulle koolla ei ole merkitystä, mutta minulle sillä on aivan äärimmäisen paljon merkitystä. En saa kunnon orgasmia väärän kokoisella peniksellä. N32
Vierailija kirjoitti:
Naisen vagina on kiihottuneena todella elastinen eli sillä koolla ei ole ihan kauheasti väliä jos ei edusta ihan ääripään esimerkkiä. Oman kokemukseni mukaan hoikilla miehillä vaikuttaisi olevan suurempi penis kuin "isommilla" miehillä, vai johtuisiko lantion rakenteesta, että se penis on enemmän "ulkona", vaikea selittää...
No tottakai sillä on väliä :D Ei minulla ainakaan liian pieni penis osu tarpeeksi syvälle eikä liian ohut tuota samanlaista orgasmia kuin paksu.
Taas näitä. Omat tärkeimmät mittani ovat 193cm ja 98kg. Suhteellisen lihaksikas, enemmänkin jäntevä. Entisen jääkiekkoilijan paksut reidet. Näillä ulkonäköseikoilla on saanut hyvin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yllätti että oikeasti voi olla niin pieni...
Tämä on se ikävä totuus mitä miehet eivät halua kuulla.. Niitä on ihan oikeasti prinssinakin kokoisia erektiossa ja sitten pitää teeskennellä että juu normitilanne vaikka samalla miettii päässään että mikä tuo on
Tämä. Kerran on tullut vastaan ihan aito mikropenis. On jotenkin ihan absurdi tilanne muka yrittää olla normaalisti kun ei tietenkään halua tuhota koko miesparkaa. Lisäksi muutaman kerran on tullut vastaan ihan vain veskivertoa huomattavasti pienempi, joka on ollut sitten pettymys. Esimerkiksi viimeisin kundi kenen kanssa tapailtiin oli tosi kiva tyyppi, ja sitten kun kävi ilmi että on aika niukasti varusteltu, niin kyllä se vaivasi. En tässä mitään tarkkoja mittoja osaa heitellä, mutta jos käsihoitoa antaessa koko käden käyttö tuntuu eksessiiviseltä ja homma hoituu luontevammin 2 sormea+peukalo -tyylillä, niin ei se kyllä hirveästi lämmitä.
Pari kertaa olen päässyt kokeilemaan isompaa, joten osaan kertoa että ei sekään ideaali tilanne ole kun tuntuu että paikat repeää ja kohdunkaula on mustelmilla. Kaikista paras mitä tähän mennessä olen saanut oli ehkä 14cm ja tosi hyvän mallinen. Sitä oli aidosti ilo työstää.
Pienet yllättävät negatiivisesti ja isot positiivisesti. Onneksi pienten penisten luota pääsee nopeasti pois.
Sekin on yllättänyt miten pienet penikset suomalaisilla miehillä keskimäärin on. Keskikoko on hyvin hyvin pieni ja ennen kaikkea ohut. Onneksi on löytynyt niitä kunnon kokoisiakin.
On. Pari tosi pientä penistä nähty ja oikeastaan meni kaikki halut siinä kohtaan. Nuoruudessa silloisella poikakaverilla oli tosi iso, niin iso, etten uskaltanut ryhtyä yhdyntään. Meni suu- ja käsipeliksi. Yhdellä miesystävällä ei niin pitkä, mutta järkyttävän paksu! Sepä ei sitten mahdu suuhun ollenkaan.
Nyt uutena vuotena tapasin mukavan miehen. Lähdimme hänen luo jatkoille ja päädyimme sänkyyn. Luoja paratkoon ajattelin kun näin hänen kalunsa, paksu ja pituutta paljon. Hän nuoli minua kunnes tulin ja minä mietin kuinka tuo mahtuu minuun ottaessani suihin. Suihinoton jälkeen kun mies oli tullut suuhuni otimme drinkit ja huilasimme hetken. Menimme sänkyyn ja sanoin varovasti sitten. Mies lupasi ja otti liukuvoiteen esiin ja laitoi reippaasti sitä minuun sekä varrelle. Hän alkoi työntyä sisääni luulin pilluni halkeavan mutta hetken kuluttua hän oli pohjassa minun ulvoessa jo ensimmäistä orgasmia. Hän aloitti hitaat rytmikkäät työnnöt syvälle sisääni, en voinut kun ulista niin nautinnollista oli kivun ja kiiman sekamelska. Sitten hän käänsi minut kontille ja ajattelin hyväluoja. Hitaasti hän painui takaapäin taas pohjaan minun huutaessa kun hinaaja orgasminkourissa. Hän nai minua useaan kertaan yön aikana. Aamulla en meinannut päästä ylös niin kipeä oli alapääni ja lantionseutu. Jäin koukkuun tähän mieheen ja tapailemme nykyään seksinmerkeissä. Aivan ihanaa vaikka valtava penis. Liinu 28.
Tuo lienee sinun kokemuksesi. Minulla on kokemusta vain yhdestä miehestä ja hän kestää yleensä puolestatunnista tuntiin. Monen tunnin sessiotkin onnistuu hyvän kumppanin kanssa ja pikapanoista hän ei välitä. Tuo mies olen minä.