Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peniksen koko ikinä yllättänyt sinua? Hyvässä tai pahassa mielessä

Vierailija
09.07.2017 |

Siinähän se kysymys tulikin. Heteromiehenä aihe on vaikea, olen vain nähnyt "löysiä" peniksiä saunassa yms, ja kovia vain aikuisviihdesivustoilla, joihin ei välttämättä kannata verrata omaansa kun ne näyttelijät on varmaan valittu juurikin sen kookkaan peniksen takia siihen kameran eteen. Sen sijaan naiset, joilla on ollut useampi seksikumppani osaavat sanoa jonkinlaista arviota mikä on "tavallinen", mikä taas "poikkeuksellinen" jne. Aihe varmasti kiinnostaa muitakin miehiä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vagina on kiihottuneena todella elastinen eli sillä koolla ei ole ihan kauheasti väliä jos ei edusta ihan ääripään esimerkkiä. Oman kokemukseni mukaan hoikilla miehillä vaikuttaisi olevan suurempi penis kuin "isommilla" miehillä, vai johtuisiko lantion rakenteesta, että se penis on enemmän "ulkona", vaikea selittää...

Vierailija
22/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yllätti että oikeasti voi olla niin pieni...

Tämä on se ikävä totuus mitä miehet eivät halua kuulla.. Niitä on ihan oikeasti prinssinakin kokoisia erektiossa ja sitten pitää teeskennellä että juu normitilanne vaikka samalla miettii päässään että mikä tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vagina on kiihottuneena todella elastinen eli sillä koolla ei ole ihan kauheasti väliä jos ei edusta ihan ääripään esimerkkiä. Oman kokemukseni mukaan hoikilla miehillä vaikuttaisi olevan suurempi penis kuin "isommilla" miehillä, vai johtuisiko lantion rakenteesta, että se penis on enemmän "ulkona", vaikea selittää...

"Isommilla" miehillä häpykummun rasvakerros peittää osan peniksen varresta, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
24/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkä mies joten ajattelin että varmaan iso kalukin. Iso ja paksu, ei mennyt melkein ollenkaan sisään, sattui paljon ja piti lopettaa kesken. Muutaman kerran yritettiin mutta tuli sitten virtsatietulehdus kun paikat jotenkin repes vähän että hieman vuoti verta.

Yllämainittu käynyt 2 kertaa eri miesten kanssa joten tokalla kerralla tiesin heti että pissatulehdus kun verta vuos ja alkoi pissaaminen sattumaan.

Ja on ollut niin pieni pari kertaa että sormetus tuntuu enemmän. Ei mitään tuntemuksia kun mies sisällä. En tiiä onko olennainen mutta näissä joka kerta ollut aasialainen mies kyseessä. Mutta ei kaikilla aasialaisilla ole kuitenkaan pieni.

Vierailija
25/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yhdyntäni oli miehen kanssa jolla oli lähes 25cm pitkä ja todella paksu. Muistan edelleen kuinka järkyttynyt olin kun näin sen. Urheasti kestin ja mies oli hellä. Paikat oli kipeänä monta viikkoa ja vannoin etten enää ikinä harrasta seksiä.

Jälkeenpäin olen tavannut vain normaalikokoisia, pieniä en ollenkaan. Tuo redbull-tölkki voisi olla aika kuvaava mitta keskivertovehkeelle. :D Oman kokemuksen perusteella tuo vessapaperihylsy on hiukan liioiteltu paksuus keskivertokyrvälle.

Tapasin tuon "metrimelan" muutamia vuosia jälkeenpäin uudestaan. Ajattelin että se vain tuntui isolta kokemattomuuteni takia mutta väärässä olin. Järkyttävän iso ja ei seksistä voinut nauttia kun piti varoa koko ajan. Eihän se uponnut yhdynnässä sisälleni kuin puoliksi ja sitten jo tuntui että se tökkii keuhkoissa asti. Tämän kokemuksen perusteella ottaisin mieluummin keskivertoa pienemmän kuin isomman. :)

Vierailija
26/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta 7 eri miehen kanssa. 6 heistä kanssa seurustelin (ja yksi heistä on nykyinen mieheni) ja seksi sujui hyvin kaikkien heidän kanssa. Aika normaalin kokoisia heillä oli, 2 vähän normaaliksi mieltämäni skaalan pienemmässä päässä ja 2 siellä suuremmassa. Mutta se yksi, jonka kanssa en seurustellut ja jota en maininnut äskeisessä, se oli ISO! Siis todella järkytyin mielessäni kun sen näin. Uskomattoman pitkä ja paksu. Pelästyin todenteolla. Ei se seksi meinannut sen kanssa edes oikein onnistua. :D Se ei pystynyt edes pysymään niin kovana kuin nuo pienemmät penikset, oli varmasti niin paljon painoakin sillä.

Eniten tykkään mieheni peniksestä joka on mielestäni kivan paksu, tarpeeksi pitkä ja jotenkin ihanan mallinen :)

Vierailija
27/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbull tölkki mutta ohuempi on ihan hyvä analyysi omistakin mieskokemuksista joita ei nyt ihan kauhesti ole

Vierailija
28/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella suomalaisella on ollut melkolailla identtinen penis erektiossa, noin 14-15cm, vähän ylöspäin kaarella, vähän ohuempi kuin tuo wc-papruhylsy. Ulkomaalaisilla, esim briteillä ja ranskalaisilla on ollut tuo "käyryys" alaspäin.

Vierailija
29/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaran kokoinen ja mallinen on kaikkein yleisin, itselle ei ole tullut vastaan yhtäkään kunnon lenkkimakkaraa vaan isoin ehkä muuta sentti perus makkaraa isompi ja paksumpi, tosin pienimmät ovat olleen sitten tasoa prinssinakki, tosin niitä vain muutama tullut vastaan.

Vierailija
30/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt sellaiseen, joka oli lepotilassa tosi pienen näköinen mutta kiihottuneena kasvoi makkaran kokoiseksi. Toisaalta nuoruudesta muistan saunabileistä bongatun yhden yön hoidon jolla penis ei kasvanut kiihottuessaan vaan nousi vain pystyyn. Eli ei siitä lepotilasta voi oikein mitään päätellä..

Itseä harmittaa kun tiedän olevani aika löysä ja miehelläni on keskiveetoa pienempi. Mut ei voi mitään emme valinneet toisiamme alapään anatomian mukaan ;)

Löysyyteni tiedän siitä kun pimppini imaisi mukisemattta ja hillittömän orgasmin saattelemana peniksen, jonka omistajan kanssa kaverini yritti myöhemmin seurustella mutta homna kaatui siihen kun seksistä ei tullut mitään, koska ei kuulemma mahtinut kunnolla kaverini sisälle. Myötäilin vaan ja pysyin hiljaa kun kaverini avautui tästä enkä viitsinyt mainita järisyttävän mahtavasta seksikokemuksesta saman herran kanssa..

Ensinnäkin onnittelut: olet varmaan ensimmäinen nainen tällä palstalla, joka myöntää olevansa keskivertoa väljempi. Kyllä naisissa on eroja vähintään yhtä paljon kuin miehissäkin.

Miehiähän on ns. shower ja grower -tyyppisiä. Shower- tyyppisillä on levossa kookas, mutta ei kasva kovinkaan paljoa taistelukunnossa. Grower-tyyppiset taasen voivat kasvaa huomattavan paljon erektiossa. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Moni ei uskoisi silmiään, jos näyttäisin kuvat kylmän uinnin jälkeen vs. täydessä tangossa -> katkaravusta voi kasvaa hyvinkin varteenotettava, keskivertoa isompi meisseli. Shower -vehje olisi toki siinä mielessä kivempi, että saisi kaverit kateelliseksi saunassa ;)

Vierailija
31/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kerran kun (suomalaisen vaaleaihoisen) miehen kanssa aloimme puuhiin, niin hänen peniksensä oli todella tumma :D Ihan eri värinen kuin muu iho

Vierailija
32/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin joskus kymmenen vuotta sitten festareilla miehen joka oli alasti kaverinsa kanssa uimassa (ruis rock) ja tällä oli valehtelematta isompi penis (levossa) kuin olen ikinä nähnyt kenelläkään edes erektiossa. Miehen kaverilla oli uikkarit jalassa ja piti rannalla myyntipuhetta kaverinsa vehkeesta ympärillä oleville naisille :D olivat humalassa arvatenkin

Vierailija
33/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää antaa suuseksiä jos penis on todella nysä. Muutama tällainen tullut vastaan mutta harvinaista.

Vierailija
34/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että joillain on todella paljon esinahkaa, oikein roikkuu yli kun on lepotilassa ja kovana menee heittämällä terskan yli kun annan käsihoitoa

Vierailija
35/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen perushuiluntuhti on paras ja yleisin, vähän paksumpi niin avot.

Vierailija
36/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se kysymys tulikin. Heteromiehenä aihe on vaikea, olen vain nähnyt "löysiä" peniksiä saunassa yms, ja kovia vain aikuisviihdesivustoilla, joihin ei välttämättä kannata verrata omaansa kun ne näyttelijät on varmaan valittu juurikin sen kookkaan peniksen takia siihen kameran eteen. Sen sijaan naiset, joilla on ollut useampi seksikumppani osaavat sanoa jonkinlaista arviota mikä on "tavallinen", mikä taas "poikkeuksellinen" jne. Aihe varmasti kiinnostaa muitakin miehiä.

Minkä takia täällä surkutellaan peniksiä?

Olkaa iloisia omista pippeleistä, ei niistä tarvitse kokoajan kirjoitella, luottakaa itseenne, kyl pippelit kelpaa. Enemmän on siitä kiinni miten osaa käyttäytyä naisen kanssa. / wiljami

Vierailija
37/79 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työtä sairaanhoitajana ja sen ja omien seksikokemusten perusteella sanon, että suurin osa on sitä grillimakkarakokoa, kuten joku edellä jo totesi. Monta penistä on tullut nähtyä (teho-osastolla potilaat ovat usein miehiä ja tajuttomia).

Historian aikana mieleen on jäänyt kolme: eka seisokissa nähty penis 15v, kun minusta kiinnostunut kundi hillui housut polvissa kännissä leirintäalueella. Oli mykistävän kaunis näky.

Toinen on pikkiriikkinen prinssinakki yhdellä poikaystävällä. Kolmas potilaalla nähty esinahkaan kiinnitetty rengas (yäk).

Peniksen kokoon ei tule kiinnitettyä huomiota. Tärkeämpää on se, että tuntee naisen anatomian. Peniksen mittailun sijasta ota esim selvää missä on klitoris.

Vierailija
38/79 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat naiset, täällä lukiessa mietin ollako trolleja vai 15v (keskimäärin 15v tyttö/nainen ei ole kovin montaa pippee kokenut), mutta siis älkää dissatko lepotilan perusteella (edes he jotka haluavat kunnon kookasta), koska ei sillä löysällä ku kusta. Ja siis itse olen levossa nysäkulli ja aikuisten naisimmeisten kyllä luulisi tietävän ja nähneen sen mullistavan eron mikä on itselläni johtanut juuri ikäviin olettamuksiin varsinkin niille jotka aikuisten oikeesti odottavat sisäänsä tunteikasta kudosta mille veri voi tehdä ja ainakin minun tapauksessa tekeekin sen huipputempun eli 4-5x lepomitan ”hommissa” ja niinkuin exäni tapasi sanoa, että olen taikakikkeli, kun lyhytlahkeisia ei tarvi varoa, Jotta sieltä pääsisi vahingossa vilahtamaan mitään ja työn touhussa (mikäli ei ihan ääripäätä XXXL vaadi) niin voi jopa tehä kipiää jos nyt vähän liian rajusti ottaa ja survasee jäykän nuijan sisään ja jossen olisi omistaja niin aika uskomattomalta tuo ero kyllä näyttää levon ja jäykän välillä eli epäilys tulisi onkohan kyseessä sama värkki mikäli kuvat näytettäisiin kummastakin versiosta ;)) Aamen

Vierailija
39/79 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-senttinen mosterdicki pelästytti mutta samalla kiihotti ihan hitosti! Ulkomaisella miesystävällä paljastui sellainen lahkeestaan. Parhaat orgasmit koskaan, kestivät noin 15 minuuttia! Vertaan kaikkia peniksiä siihen nykyään! :( Valitettavasti.

Vierailija
40/79 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikatun miehen kanssa en heti tajunnut mitä pitäisi tehdä kun se esinahan liikuttelu on juuri se juttu miehille... no liikuttelin siinä kättä ylös-alas ilman että siinä vehkeessä mikään liikkui :D tuntui hölmöltä

Myös miesten silpominen pitäisi olla laitonta. Itseltänikin on nahka viety, ja tunto, eikä runkkaaminen onkistu kuten kumppanilla.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi