Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vantaan kaupungin vuokra-asunnoista (VAV-asunnot)

Vierailija
09.07.2017 |

Millaisia kokemuksia kyseisistä asunnoista? Ovatko yleensä missä kunnossa ja miten huolto ym. toimii?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tämä VAV talo on, missä remontti. Tuotu kotiin astia, miten ulostetaan?

Nyt uloste on levinny pitkin pihoja ja roskiskannet myös ja haju järkyttävä

Vierailija
22/26 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko VAV:lla yksikerroksisia rivitaloasuntoja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kokemuksia. Kamalia naapureita, asunnot huonokuntoisia ja kaikkein halvimpia mahdollisia materiaaleja käytetty. Varmaan arpa-peliä.

Kummallista. Mulla on rempattu keittiö uusiksi ja vesivahinkojen takia saanut aiempaa paremmat ja nätimmät laminaatit.

Olen vallan tyytyväinen. Talvella makkari vähän vilpoisa mutta muuta valittamista en asunnosta enkä naapureista keksi. Senpä takia olen tähän jämähtänytkin.

Vierailija
24/26 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä noin ihana paikka asua ? 

Siis VAV asunto?

Vierailija
25/26 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan! Miksei paikkoja mainita, joissa on VAV:n asunnoissa hyvä asua ja on KOTI, ettei tarvitse olla "lähtökuopassa" vaikeiden naapureiden vuoksi, jotka mm. eivät järjestyssäännöissä piittaa... Onko kiellettyä mainita asuinpaikka näillä palstoilla? 

Vierailija
26/26 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeita kokemuksia, jos laitat jostain ikävästä kokemuksesta viestiä/valituksen, se ei johda yhtään mihinkään eikä siihen edes vastata koska ns. kulttuurin rikastajat pesiytyneet toimistoon ja johtopaikoille. Loput on vaan siellä työssä.

Remontit on johdettu, aikataulutettu ja informoitu asukkaille erittäin surkeasti. Et saa A4 oviluukusta vaan pitäisi mennä kerhotiloihin kuulemaan suullisen infon jota voi sitten luistella mielensä mukaan niin pitkälle kuin tahtoo koska kaikki kanssakäynti on suullista. 

Läpi yön rokkaavat naapurit ei aiheuta mitään toimenpiteitä, vaan homma saa jatkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan