Kokemuksia Vantaan kaupungin vuokra-asunnoista (VAV-asunnot)
Millaisia kokemuksia kyseisistä asunnoista? Ovatko yleensä missä kunnossa ja miten huolto ym. toimii?
Kommentit (26)
Onko VAV:lla yksikerroksisia rivitaloasuntoja ?
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia. Kamalia naapureita, asunnot huonokuntoisia ja kaikkein halvimpia mahdollisia materiaaleja käytetty. Varmaan arpa-peliä.
Kummallista. Mulla on rempattu keittiö uusiksi ja vesivahinkojen takia saanut aiempaa paremmat ja nätimmät laminaatit.
Olen vallan tyytyväinen. Talvella makkari vähän vilpoisa mutta muuta valittamista en asunnosta enkä naapureista keksi. Senpä takia olen tähän jämähtänytkin.
Hei, missä noin ihana paikka asua ?
Siis VAV asunto?
Tosiaan! Miksei paikkoja mainita, joissa on VAV:n asunnoissa hyvä asua ja on KOTI, ettei tarvitse olla "lähtökuopassa" vaikeiden naapureiden vuoksi, jotka mm. eivät järjestyssäännöissä piittaa... Onko kiellettyä mainita asuinpaikka näillä palstoilla?
Aika surkeita kokemuksia, jos laitat jostain ikävästä kokemuksesta viestiä/valituksen, se ei johda yhtään mihinkään eikä siihen edes vastata koska ns. kulttuurin rikastajat pesiytyneet toimistoon ja johtopaikoille. Loput on vaan siellä työssä.
Remontit on johdettu, aikataulutettu ja informoitu asukkaille erittäin surkeasti. Et saa A4 oviluukusta vaan pitäisi mennä kerhotiloihin kuulemaan suullisen infon jota voi sitten luistella mielensä mukaan niin pitkälle kuin tahtoo koska kaikki kanssakäynti on suullista.
Läpi yön rokkaavat naapurit ei aiheuta mitään toimenpiteitä, vaan homma saa jatkua.
Missäpäin tämä VAV talo on, missä remontti. Tuotu kotiin astia, miten ulostetaan?
Nyt uloste on levinny pitkin pihoja ja roskiskannet myös ja haju järkyttävä