Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vain yksi tavoite elämässä: juoppoa ukkoa en ota.

Vierailija
09.07.2017 |

Juoppoa ukkoa en vaan ota.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et ota. Miksi siitä pitää edes kirjoittaa tänne?

Vierailija
2/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti rotunainen jolla on varaa mistä valita ja ottajia olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä tavoite!

T. Raitistunut alkkisakka

Vierailija
4/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassu tavoite olla tekemättä jotain...

Vierailija
5/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena sama,kriteeri, otan vain raittiin miehen tai olen ilman.Onneksi löytyi raitis ja urheileva mies 30 v.sitten.Sama edelleen.

Vierailija
6/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus on varmaan helpompi käsittää heidän, joilla on ja tai on ollut lähipiirissä juoppo(ja) kuin meidän, joilla ei ole (ydin)lähipiirissä juoppoja ole. - Itse kuulun myös niihin, jotka viisastelevat, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Mutta tietysti tässä on se riski, että saan olla lopun ikäänsä yksin.  

Vierailija
7/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, kukapa tahallaan ottaisikaan juoppoa puolisoa. Käykö sitten lyhyt, lihava, ruma, köyhä ja työtön tai edes joku näistä? Entä luonnevikainen, narsisti, väkivaltainen, ilkeä, tyhmä, pihi, tuhlari? Varmaan sinulla muitakin kriteerejä kumppanille on, eikö?

Vierailija
8/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, kukapa tahallaan ottaisikaan juoppoa puolisoa. Käykö sitten lyhyt, lihava, ruma, köyhä ja työtön tai edes joku näistä? Entä luonnevikainen, narsisti, väkivaltainen, ilkeä, tyhmä, pihi, tuhlari? Varmaan sinulla muitakin kriteerejä kumppanille on, eikö?

Aatteleppa ite. - Toisinaan sinkkuna minua kiusaa se, että välillä tuntuu sille, että osa kokisi paremmin kenestä olisi minulle oikein hyvin ja erinomaisesti puolissoksi. Tai kuinka on ongelma kun olen sinkku. Kun menee kuulemma: " hyvä ihminen hukkaan, jos on sinkku."  

Vierailija
9/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eI OLE VAIHTOEHTOA. Skitsofreenikkona et parempaa saa ja yksin et pärjää. Otettava on vaikka hakkaakin ;-(

Vierailija
10/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuostahan riittää loppuelämäksi tekemistä.

Vierailija
11/11 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eI OLE VAIHTOEHTOA. Skitsofreenikkona et parempaa saa ja yksin et pärjää. Otettava on vaikka hakkaakin ;-(

Näitä pareja on paljon. Ja kun hakkaajajuoppo häipyy, pupista haetaan seuraava ;-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän