Minulla on vain yksi tavoite elämässä: juoppoa ukkoa en ota.
Kommentit (11)
Olet varmasti rotunainen jolla on varaa mistä valita ja ottajia olisi.
Se on hyvä tavoite!
T. Raitistunut alkkisakka
Aika hassu tavoite olla tekemättä jotain...
Minulla oli nuorena sama,kriteeri, otan vain raittiin miehen tai olen ilman.Onneksi löytyi raitis ja urheileva mies 30 v.sitten.Sama edelleen.
Tämä avaus on varmaan helpompi käsittää heidän, joilla on ja tai on ollut lähipiirissä juoppo(ja) kuin meidän, joilla ei ole (ydin)lähipiirissä juoppoja ole. - Itse kuulun myös niihin, jotka viisastelevat, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Mutta tietysti tässä on se riski, että saan olla lopun ikäänsä yksin.
No hyvä, kukapa tahallaan ottaisikaan juoppoa puolisoa. Käykö sitten lyhyt, lihava, ruma, köyhä ja työtön tai edes joku näistä? Entä luonnevikainen, narsisti, väkivaltainen, ilkeä, tyhmä, pihi, tuhlari? Varmaan sinulla muitakin kriteerejä kumppanille on, eikö?
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, kukapa tahallaan ottaisikaan juoppoa puolisoa. Käykö sitten lyhyt, lihava, ruma, köyhä ja työtön tai edes joku näistä? Entä luonnevikainen, narsisti, väkivaltainen, ilkeä, tyhmä, pihi, tuhlari? Varmaan sinulla muitakin kriteerejä kumppanille on, eikö?
Aatteleppa ite. - Toisinaan sinkkuna minua kiusaa se, että välillä tuntuu sille, että osa kokisi paremmin kenestä olisi minulle oikein hyvin ja erinomaisesti puolissoksi. Tai kuinka on ongelma kun olen sinkku. Kun menee kuulemma: " hyvä ihminen hukkaan, jos on sinkku."
eI OLE VAIHTOEHTOA. Skitsofreenikkona et parempaa saa ja yksin et pärjää. Otettava on vaikka hakkaakin ;-(
No tuostahan riittää loppuelämäksi tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
eI OLE VAIHTOEHTOA. Skitsofreenikkona et parempaa saa ja yksin et pärjää. Otettava on vaikka hakkaakin ;-(
Näitä pareja on paljon. Ja kun hakkaajajuoppo häipyy, pupista haetaan seuraava ;-(
Tietenkään et ota. Miksi siitä pitää edes kirjoittaa tänne?