Millainen on tavoitetyylisi ja kuinka lähellä olet sitä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Tyylini on ajattoman klassinen ja elegantti joskin minimaalinen (ei printtejä, pitsiä, koristeita jne).
Mutta työ... olen sellaisessa paikassa töissä että sinne ei vaan mennä silkipaidassa tai merkkihuivissa koska varret revitään/syljetään päälle/heitetään joskus jopa ulostetta.
Haluaisin siis olla elegantti ja kaunis 24/7 mutta väkisin, 40h viikosta menee farkuissa ja hupparissa -> ei kovin hienoa mikä harmittaa todella paljon. Tulevaisuudessa alanvaihtoa (ehkä) tarhaan mutta ei sinnekään mennä silkkipaita ja korkkarit jalassa koska lapsetkin joskus sotkee (tosin PALJON vähemmän)...
Harmittaa koko juttu. Tuntuu että olen vaan feikaaja kun laitan lempipaidan päälle koska sitä tulee käytettyä ehkä kerran kuukaudessa.
Sama juttu. Olen tosi hikisissä hommissa joissa täytyy olla löysät, usein pestävät ja sporttiset vaatteet ja käytännössä tämä tarkoittaa: halva nuhjuiset verkkarit, hupparit ja lenkkarit.
Vapaa-ajalla olen myös sporttinen ja liikkuvainen joten sekin vaikuttaa tyyliinii´, joka on siis mukavuudenhaluinen ja sporttinen.
Todellisuudessa olen hyvin naisellinen, tykkään laittautua ja kaapit täynnä korkkareita... Ei vaan kauheesti tilaisuutta pukeutua siihen omaan naiselliseen tyyliin.
Miksi ostaisin mitään muuta, kuin sellaisia , joista pidän?
Kai ne kaikki sitten on mun tyylin mukaisia.
shamaanihan se
kaukana on onneksi
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyli on klassinen Sloane Square / English Country Style.
Maanläheistä, klassista ja tyylikästä. Barbour, Busnell, Burberry, Laura Ashley, Mulberry.
Olen kotiäiti/kartanonrouva Etelä-Suomesta.
Ihailen sua :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaisin mitään muuta, kuin sellaisia , joista pidän?
Kai ne kaikki sitten on mun tyylin mukaisia.
No rahan takia tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin klassisen ja grungen yhdistelmän, ehkä 70/30 suhteessa.
Kuulostaa kuumalta ysärivaikutteiselta muijalta
Mä olen jo siellä. Tyyli on kehittynyt teiniaikojen goottityylistä vähän käytännöllisemmäksi ja hillitymmäksi versioksi.
Nyt joku varmaan ulisee, että pitäisi pukeutua aikuisesti, mutta jos viihdyn esim. tennareissa, pillifarkuissa ja mustassa hakaneuloin koristetussa kangasrotsissa vielä päälle kolmekymppisenä, en näe syytä muuttaa sitä. Mua luullaan joskus punkkariksi vaikken edes kuuntele punkkia.
Totta kai sellaisiin tilanteisiin pukeudun siistimmin, joissa vaaditaan asiallisempaa tyyliä. Sellaisia tilaisuuksia on vaan todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyli on klassinen Sloane Square / English Country Style.
Maanläheistä, klassista ja tyylikästä. Barbour, Busnell, Burberry, Laura Ashley, Mulberry.
Olen kotiäiti/kartanonrouva Etelä-Suomesta.
Oletko oikeasti?
Haluaisin klassisen ja grungen yhdistelmän, ehkä 70/30 suhteessa.