Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tavoitetyylisi ja kuinka lähellä olet sitä

Vierailija
09.07.2017 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on tyylikäs ja ajaton street fashion trendikkäällä otteella. Olen siellä. Shoppailen kirppiksillä, teen itse ja panostan joskus rahallisesti uusiin laadukkaisiin vaatteisiin ja asusteisiin. Tyyliäni kehutaan usein ja neuvojani tyyliasioissa pyytävät sekä miehet että naiset.

Vierailija
2/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset ehkä hiukan kalliin näköiset vaatteet, jotka silti edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Kevyesti klassinen tyyli tilanteen mukaan.

Vaatteet voi olla merkkiä (ei saa näkyä) tai merkittömiä mutta aina edullisia, silti paljon kalliimman näköisiä. Tämän kesän löytö 2 upeaa kotelomekkoa yht 26€, parit juhlat on menty niillä ja monet kyselee mistä olen ne löytänyt:D

Alkusyksyn juhliin löysin keväällä kauan haaveilemani ihan tietyn tyylisen tummansinisen pitsimekon 35£ Englannista. Oli -70%. Ihan unelma! Löysin siihen myös siniset lakerikengät ja -laukun. Koko asu alle 100€

Vierailija
4/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko teillä meni oman tyylin kuntoon laittamisessa??

Vierailija
5/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuon tyylin alku on 90 luvun alusta ja silloisesta tv sarjasta Kuutamokeikka. Ihailin niitä pastellisävyisiä jakkupukuja ja silkkipaitoja. Siihen aikaan silkkipaitoja ja -alusvaatteita sai edullisesti ulkomailta ja keräsin niitä. Puvut ompelin itse kun rahaa ostamiseen ei ollut. Neuleasuja käytin myös paljon. Mulla oli jo slloin työ jossa piti pukeutua hyvin.

Aika nopeasti opin mitkä mallit käy omalle kropalle. Itseasiassa mulla on vielä 1 hame tuolta ajalta käytössä

3

Vierailija
6/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyli on klassinen Sloane Square / English Country Style.

Maanläheistä, klassista ja tyylikästä. Barbour, Busnell, Burberry, Laura Ashley, Mulberry.

Olen kotiäiti/kartanonrouva Etelä-Suomesta.

Vierailija
7/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boho street style. Löysin tyylini vasta 5-vuotta sitten. Viihdyn.

Vierailija
8/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crust punk, ketä kiinnostaa joku muka street style :D. Nolot aikuiset luulette olevanne muodikkaita.

Ja ne nykyajan asusteet, antakaan mun kaikki kestää. Kyllä sen pitää luotivyö olla.

Vierailija
9/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanläheistä, klassista ja tyylikästä. Barbour, Busnell, Burberry, Laura Ashley, Mulberry.

Mistä löysit tyylisi?

Vierailija
10/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun toisen pitäisi sanoa mikä sopii, yhtä kauan kuin ompelet uuden vaatteen noin periaatteessa.

Ehkä olen liian jäykkä vieläkin, en paljonkaan kokeile kovin räväköitä.

Vierailija
11/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Luulisin olevani siis aika lähellä :D

Vierailija
12/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit tyylisi?

Minä olen kasvanut siihen.

Vierailija
13/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Kevyesti klassinen tyyli tilanteen mukaan.

Vaatteet voi olla merkkiä (ei saa näkyä) tai merkittömiä mutta aina edullisia, silti paljon kalliimman näköisiä. Tämän kesän löytö 2 upeaa kotelomekkoa yht 26€, parit juhlat on menty niillä ja monet kyselee mistä olen ne löytänyt:D

Alkusyksyn juhliin löysin keväällä kauan haaveilemani ihan tietyn tyylisen tummansinisen pitsimekon 35£ Englannista. Oli -70%. Ihan unelma! Löysin siihen myös siniset lakerikengät ja -laukun. Koko asu alle 100€

Mistä liikkeistä löydät vaatteesi?

Vierailija
14/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage, tyttömäisyys, luonnonmateriaalit, kertakäyttökulttuurin vastustus. Näillä on menty jo parikymmentä vuotta, tosin tyttömäisyyttä olen vähän feidannut.

Lasten saamisen yhteydessä olen ollut aina pari vuotta vähän hukassa, mutta sieltä se oma perustyyli on aina noussut.

Vierailija
15/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annie Hall / Diane Keaton on tyyli-ikonini. Käytän ainoastaan yksivärisiä vaatteita; puuvillaa, pellavaa ja villaa. Rakastan paitiksia ja pitkiä housuja sekä ohuita neuleita.

Vierailija
16/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elegant with a twist. En löydä hyvää suomennosta tuolle. Pukeudun elegantisti mutta sitten lisäksi joku jippo.

Vierailija
17/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weetee-tyyli. Olen jo siellä.

Vierailija
18/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa että tuo on tavoitteeni ja myös tämän hetkinen pukeutumiseni. Ajan saatossa olen tyylini löytänyt.

Vierailija
19/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kunpa itse tietäisinkin, mikä on tavoitetyylini. Olen kuitenkin tunnepukeutuja ja vaatteetkin ovat sen mukaisia. Ensimmäisenä päivänä mulla voi olla täysin mustat goottivaatteet, mutta seuraavana saatan ilmestyä mummoni vaaleanpunaisessa villapaidassa.

Yhdistävä tekijä on hame. Niitä pidän melkein aina. Pari kertaa vuodessa vedän nahkahousut jalkaan.

Kaipa loppujen lopuksi tyylissäni arvostan korkealle mukavuuden, istuvuuden ja tyttömäisyyden. 

Vierailija
20/49 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaatteita joista pidän. Erilaisia. Yhdistelen niin että näyttää jokseenkin hyvältä tai ainakin ok:lta.