Poikaystävän mielestä en saa käyttää legginsejä, koska ne ovat nolot, ovatko?
Kommentit (35)
Ei ole nolot. Saat pukeutua niinkuin haluat. Poikaystäväsi ei määrää.
Eivät legginsit itsestään ole minusta nolot. Riippuu enemmänkin kuinka ne pukee eli mitä muuta on päällä.
Pöljän näköiset. Eikä niitä oikeastaan muualla onneksi nää, kuin Suomessa.
Katsele rauhassa millaisten asujen kanssa käytät legginsejä, miten ja minkä värisinä. Sinä päätät itse, mikä on noloa. Et ole poikaystäväsi edustaja tai käyntikortti. Otat hänet tietysti huomioon ja juttelet asiasta, mutta sinulla on oma näkemyksesi. Näkemykset voivat muuttua, mutta oman harkinnan jälkeen. Pyydä mielipiteille perustelu ja perustele aina myös itse.
Henkilökohtaisesti en antais kettujakaan miehen mielipiteestä. Toisaalta taas legginssit, jotka päättyvät pohkeeseen ja ovat sellaisia pitsilahkeisia ovat inhotusväristysasteikollani aika korkealla.
Sinä päätät itse omasta pukeutumisestasi. Poikaystävä toisaalta päättää itse omasta seurastaan. Henkilökohtaisesti käyttäisin legginsejä miehen mielipiteestä riippumatta.
Lainkaan ottamatta kantaa legginsien nolouteen tai muuhun niihin liittyviin esteettisiin kysymyksiin, niin jokainen päättää itse, mitä pukee päälleen vapaa-ajallaan (mielellään pois lukien tilaisuudet, jotka edellyttävät tietynlaista pukeutumista).
Nehän on muodikkaat, mallejakin löytyy useita. Toisin kuin Suomessa luullaan, leggareita käytetään muuallakin yleisesti.
Mies ei määrää sinun pukeutumista. Voit pukeutua vaikka jätesäkkiin jos haluat, mies ei voisiitä määrätä. Miehessä kyll muutakin vikaa jos alkaa määräilemään pukeutumisessakin. Määräileekö muissakin asioissa noin paljon?
Mietippä, kumpi on nolompaa: mustat legginssit ja tunika vai pelkät mikroshortsit hyllyvissä jaloissa?
Ainakaan hameen kanssa kesällä en kyllä käyttäisi,kuin korkeintaan kesämökillä illalla vähän hyttysiä vastaan. Hyvä konsti on muuten sumuttaa ennen niiden päällepukemista hiukan hyttysen karkoitetta (ja antaa toki kuivaa ensin ,koska se aerosolin ponnekaasun neste on kyllä ihan sinänsä aika ärhäkkää ainetta ihokosketuksessa, joten ei mitkään dödötkään välttämättä mitään terveellisiä ole eikäkaikille suositeltavia. Kuivaa esim. atooppista ihoa todella rajusti )
No joo mutt sellaiset etukäteen näin vähän 'hyttyssuojatut' leggarit oli kerran hameen kanssa kun iltapuolella viinimarjoja varjoisella puolella puutarhassa poimiessani,jossa kaikenlaiset hyttyset ja mäkäräiset viettää oikein 'orgioita paratiisissaan',mutta eipä käynyt ykskään kimppuun kinttuuni ja paljain jaloin oli mukava kävellä kesänurmella.
Eli ei niin huonoa,etteikö jotain pientä hyvääkin. Esim. vaikka nyt niistä paljon parjatuista. 'leggareistakin'
Vierailija kirjoitti:
Oisko burka hyvä?
Älä nyt, sehän olisi periaatteessa ihan hyvä työasu mehiläiskasvattajalle niitä hunajakennoja sieltä pöntöistä tyhjennettäessä...
Huoh. Jotkut miehet naureskelevat keskenään kun naiset pitävät epämukavia, mutta "niin nättejä" (korko)kenkiä, mutta mukavuusajattelu onkin sitten noloa.
Periaatteessa nolot, mutta jos on hyvä kroppa ja on miettinyt kokonaisuuden, voi menetellä.
Kropan pitää tietenkin olla sellainen, että sitä voi esitellä. Valitettavasti kuusikymppisetkin naiset kulkevat nykyisin sortseissa. Ihmiset eivät enää mieti, miten voi esiintyä.
Burkhaan vaan juu siskot kaikki pukeutumaan niin eipä tuu valitusta.
Noloa on ajatella mitä muut ajattelevat. Noloa on myös alistua puolison päätökseen omasta pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nolot. Saat pukeutua niinkuin haluat. Poikaystäväsi ei määrää.
Feminismivouhotus menee taas kerran terveen järjen edelle.
Poikaystävällä on tyylitajua. Sen kertomista tässä nyt vastustetaan feminismillä.
Jaahas,porukan mielestä on ok jos puoliso menisi ulos pelkästään tangat jalassa ja napapaita päällä
Jos ei ole kroppaa niin kyllähän ne vähän on.
Jos on timmi kroppa niin mainiota silmänruokaa.
M