"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"
Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Heh, juuri tuon takia en viestittele viikkoja!
Minä taas viestittelin kuukausia. Niin pitkään, että tiesin, ettei mies haluaisi olla ilman minua, näytän miltä tahansa. Side pysynyt jo 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä päädyn joskus sinkuksi ja niin epätoivoiseksi, että päätän kokeilla Tinderiä, kirjoitan sinne vaan suoraselkäisesti "Nätti semiläski neljääkymppiä lähestyvä ja luonteeltaan outo hörhö muija hakee seuraa, pidän tavallisesta muna pilluun -seksistä eri asennoissa 3-5 kertaa viikossa, toivon, että miehellä on pitkä tukka ja osaa kirjoittaessaan käyttää isoja alkukirjaimia ainakin erisnimien kohdalla, mielellään myös lauseen alussa. Yhdyssanojen osaaminen saa minut syttymään."
Veikkaan, että saisin ihan kivasti yhteydenottoja, kun en ole turhan kranttu iän suhteen. xD
En tiedä, kuinka tosissasi olit, mutta tällainen tyyli toimii Tinderissä todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä parku alkaisi, jos nainen sanoisi miehelle päin pläsiä: "Olet aika paljon lyhyempi kuin annoit ymmärtää." Nainen revittäisiin palasiksi täällä, jos kertoisi kommentoineensa noin. Ja monet miehet vielä valehtelevat pituutensa.
Mutta naiselle sitten saa täräyttää tuollaista päin naamaa ja ihmiset kehuvat.
Yksikään mies ei valehtele pituuttaan ihan siitä yksinkertaisesta syystä että sen pituuden näkee heti tavatessa. Aivan kuten sen tursuavan läskin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä päädyn joskus sinkuksi ja niin epätoivoiseksi, että päätän kokeilla Tinderiä, kirjoitan sinne vaan suoraselkäisesti "Nätti semiläski neljääkymppiä lähestyvä ja luonteeltaan outo hörhö muija hakee seuraa, pidän tavallisesta muna pilluun -seksistä eri asennoissa 3-5 kertaa viikossa, toivon, että miehellä on pitkä tukka ja osaa kirjoittaessaan käyttää isoja alkukirjaimia ainakin erisnimien kohdalla, mielellään myös lauseen alussa. Yhdyssanojen osaaminen saa minut syttymään."
Veikkaan, että saisin ihan kivasti yhteydenottoja, kun en ole turhan kranttu iän suhteen. xD
Ehkä hieman yllättävänä bonarina tuolla karsit myös pienimunaiset miehet pois, kun kerrot pitäväsi tuollaisesta seksistä. Itse en ainakaan uskaltaisi laittaa viestiä, koska olen treenannut muut tyydytystekniikat niin korkealle tasolle, mutta muna ei vaan riitä hyvän tuntuiseen jyystöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä parku alkaisi, jos nainen sanoisi miehelle päin pläsiä: "Olet aika paljon lyhyempi kuin annoit ymmärtää." Nainen revittäisiin palasiksi täällä, jos kertoisi kommentoineensa noin. Ja monet miehet vielä valehtelevat pituutensa.
Yksikään mies ei valehtele pituuttaan ihan siitä yksinkertaisesta syystä että sen pituuden näkee heti tavatessa. Aivan kuten sen tursuavan läskin.
Kyllä muuten valehtelevat. Ehkä toivovat, että nainen on niin pätkä, ettei huomaa eroa esim. 170 cm pitkän ja 178 cm pitkän välillä. Valehtelevat myös painonsa erittäin usein. Ilmeisesti omasta peilistä näkyy oikea adonis, eikä se lyhyt ja kalju pullukka jonka me muut näemme.
hm. Mä tapasin sinkkuna ollessani netissä tutustumaani mieheen jolle olin kertonut olevani normaalipainoinen. Treffeillä sain kuulla että "sä olet kyllä aika lihava mutta olen mä lihavampiakin pannut".
mä olen 165cm pitkä ja painoin silloin 56 kiloa. ja se mies ei todellakaan pannut mua...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä viestiä. Mikä järki on valehdella pituutensa? Jos mulle sanottaisiin, että olen lyhyempi kuin mitä annoin ymmärtää, niin en tod.näk. reagoisi asiaan mitenkään. Tai ainakaan ottaisi asiaa millään tavalla loukkaavana. Tosin koska en näe mitään syytä harhauttaa asiassa, niin tuskin noin todettaisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin profiiliini, että olen normaalipainoinen, mitä siis olen. Koko 38 yleensä. Joskus 36. Todella moni tivasi, kuinka paljon minulla on ylipainoa. Aluksi vastailin, että 3 kiloa ehkä voisi ottaa pois. Lopulta kyllästyin ja siirsin tivaajat syrjään. Miehet tuntuvat olettavaån, että nainen valehtelee painonsa. Treffeillä joku mies kutsui minua siroksi, mitä en kyllä ole, sillä olen aika lihaksikas korkeushyppääjä.
Mikä saa ihmisen yleensä vastaamaan mitään tuollaiseen kyselyyn?
Haparoivat ensiaskeleet deittailun ihmemaassa. No ei se kauaa kestänyt. Oma kulta löytyi kolmessa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten valehtelevat. Ehkä toivovat, että nainen on niin pätkä, ettei huomaa eroa esim. 170 cm pitkän ja 178 cm pitkän välillä. Valehtelevat myös painonsa erittäin usein. Ilmeisesti omasta peilistä näkyy oikea adonis, eikä se lyhyt ja kalju pullukka jonka me muut näemme.
Höpö höpö.
Kohta joku kuitenkin varovaisesti kysyy, että saisiko sitä kakkostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei valehtele :)) Mainitsin asiasta miehelle seuraavan kerran ensi treffiemme jälkeen kun palstalla viestiteltiin. Sain haukut päälle, kuulin olevani valehteleva narsisti. Siis halooo!
Mies oli tavatessamme lyhyempi minua. No ei se olisi kaatanut juttua, mutta tuon haukkumisen jälkeen viestit eivät liikkuneet, arvannette miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tunnustaa tällä palstalla suoraan valehtelevansa pituutensa. Perustelu: naiset ovat huonoja arvioimaan pituuksia, joten he ilmoittavat pituutensa sen mukaan mikä naiset arvioivat sen virheellisesti olevan. Eli jos mies on 170, hän sanoo olevansa 180 koska niin nainen lyhyempänä sen arvioisi. Ihan vakavissaan tuota selittivät...
Minä olisin varmaan sanonut, että kuvittelin minäkin sinua vähän harteikkaammaksi, mikä photoshop-versio sinulla on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka tosissasi olit, mutta tällainen tyyli toimii Tinderissä todella hyvin.
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Miehet kokevat olevansa kunnossa kiloineen ja ovat arvostelemassa naisia jos heidän tilansa on prikulleen sama kuin vastaavien miesten.
Tällä palstalla usein kirjoitetaan kuinka naiset ovat nirsoja miesten suhteen. Jos se vaan on niin, että naiset ovatkin realisteja :)))
Ainakin miehet valehtelevat myös ikäänsä, etenkin jos alkaa olla yli-ikäinen 30-40-vuotiaalle naiselle.
Vaikea sanoa tekevätkö naiset tätä, tosin minä vaihdoin ilmoittamani 100v omaan ikääni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä viestiä. Mikä järki on valehdella pituutensa? Jos mulle sanottaisiin, että olen lyhyempi kuin mitä annoin ymmärtää, niin en tod.näk. reagoisi asiaan mitenkään. Tai ainakaan ottaisi asiaa millään tavalla loukkaavana. Tosin koska en näe mitään syytä harhauttaa asiassa, niin tuskin noin todettaisiinkaan.
Jaa. Et varmaan ota loukkaavana sitäkään, jos joku läimäyttää sinua kasvoihin? Ihmettelisit vain, että et näe syytä tehdä noin?
En tiedä mikä on mennyt pieleen ihmisissä, jotka eivät loukkaannu loukkaaviksi tarkoitetuista kommenteista. Onko oman itsen arvostus vain ihan nollassa vai onko konfliktien pelko aivan suhteeton?
Jos täytyy valehdella pituuksia/painoja, niin selvästikään ei ole sinut oman kroppansa kanssa. Itseäänhän siinä ensisijaisesti huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Juuh, BMIn mukaan. Eli kun sujuvasti unohdetaan että miehillä on isommat lihakset, isommat luut, ja isommat elimet, niin saadaan tuollainen lopputulos.
Rasvaprosenttihan on kyllä tuntuvasti korkeampi naisilla.
Heti tärppäsi,missä tavataan?
pitkätukkainen duunarimies 41v