Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka on piilottanut Watsaupista läsnäolotietonsa?

Vierailija
08.07.2017 |

Minusta hiukan vainoharhaista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Minä olen piilottanut, eikä kukaan ole asiaa kommentoinut tai kysellyt. Melko yleistä tuttavapiirissäni.

Mitä sinä sillä tiedolla itsellesi teet? Kyttäilet muita?

Vierailija
2/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakasta touhua. Ikään kuin ketään kiinnostaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että niin voi tehdä.

Vierailija
4/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia, en koskaan tarkkaile edes tuota. Onko ap:lle tärkeä tieto?

Vierailija
5/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soitan kaverille, katon ensin onko hän kännykän äärellä. Jos ei ole pitkään aikaan ollut, niin en soita.

Ap.

Vierailija
6/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun soitan kaverille, katon ensin onko hän kännykän äärellä. Jos ei ole pitkään aikaan ollut, niin en soita.

Ap.

Täh? Kaikki ei näprää puhelinta jatkuvasti.  Minulla puhelin voi olla lähellä vaikkapa metrin päässä tai samassa huoneessa, mutta en käytä sitä. 

7/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli mustasukkainen kumppani niin oli pakko, muuten sai jatkuvia kyselyitä, kenen kanssa oikein silloin ja silloin kirjoittelin ja mitä .

Vierailija
8/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lähinnä, että keneltä sen haluavat piilottaa ja miksi. Just mustasukkainen parisuhde käy mielessä.

Mä en tiedä, että miksi, mutta jotenkin tuntuu henkilökohtaisemmalta viestitellä ihmisen kanssa, jonka paikallaolotieto näkyy.

Vierailija
9/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on mustasukkainen kyttääjä. Joudun olemaan tekemisissä yhteisen lapsen vuoksi. Oli aika, jolloin hän kuulusteli (turhaan kylläkin) että kenen kanssa olen viestitellyt illalla klo 23. Ei kiinnosta kuunnella tuollaista utelua. Olen poistanut myös lukukuittaukset.

Vierailija
10/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin lähinnä, että keneltä sen haluavat piilottaa ja miksi. Just mustasukkainen parisuhde käy mielessä.

Mä en tiedä, että miksi, mutta jotenkin tuntuu henkilökohtaisemmalta viestitellä ihmisen kanssa, jonka paikallaolotieto näkyy.

No mutta näkyyhän se jos juuri sillä hetkellä on paikalla. Eikö se riitä? Mitä ihmeen väliä on sillä onko joku ollut paikalla 16.47 vai 18.02?

Vierailija
11/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että siinä on mitään läsnäolotietoja.

Vierailija
12/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvi viestitellä kenenkään kanssa ja voi silti olla läsnä. Minä en kyllä ymmärrä miten tolla voi kytätä

Vierailija
13/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, mutta ärsyttää semmoset tyypit jotka katsoo paikallaoloa ja tulee puhumaan aina kun oon paikalla..

Vierailija
14/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sielunsukulainen. Pidän ihan siksi läsnäolotietoja pois koska mun Wappi piippaa muuten koko ajan enkä oo erityisen innokas viestittelijä. Tykkään soittaa jos on asiaa ja muutenkin pitää niin yhteyttä. Tuntuu, että kun läsnäolotiedot näkyy niin heti kun on aktiivisena, alkaa viestien tulva. En pidä myöskään lukukuittauksia päällä, koska en oo erityisen nopea vastaamaan viesteihin. Lähimmät ihmiset tajuaa onneks soittaa jos asia on kiireellinen vastata ja tietää tän mun viestivammaisuuden. Ei sillä, kätevä viestin toi on ja päivittäin sitä käytän silti. Mutta epäsosiaalinen mikä epäsosiaalinen.

Vierailija
15/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään, mutta ärsyttää semmoset tyypit jotka katsoo paikallaoloa ja tulee puhumaan aina kun oon paikalla..

Vähän niinku oikeessa elämässä =)

Vierailija
16/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisestä, joka kyttää toisen läsnäolotietoja?

Vierailija
17/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että läsnäolon jostain näkee mutten sitä mistä. Eli eipä oo tullu vahdattua miten se näkyy tutuilla.

Vierailija
18/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Todella outoa... minäkin saatan olla käyttämättä wa:a pariin päivään.

Soitan kaverille jos on asiaa, jos hän ei vastaa soitan myöhemmin uudestaan tai hän soittaa takaisin. Sillä ei ole mitään tekemistä wa:n kanssa. Ei pidä olettaa että kaikki ovat kyttiä kuten ap.

Mites jos jollain ei ole ollenkaan tätä wa:ta, uskallatko soittaa?

Vierailija
19/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällainen on todella ärsyttävää. Eikö voi vain lähettää viestiä ja toinen vastaa kun vastaa, ja sitten seuraava vastaa kun vastaa?

Vierailija
20/20 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia ongelmia ja ainakin jonkun tasoisia mt-ongelmia omaavat ihmiset tekevät noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan