Ärsyttää kun tv:stä tulee monta elokuvaa yhtä aikaa. Mitä sinä katsoisit?
Kun kohta yhdeksältä alkaa eri kanavilla elokuva, jota tekisi mieli katsoa. Tulee Häjyt, 2001 avaruusseikkailu, world trade center, Sakaali ja subilla Halloween - naamioiden yö. Mitähän sitä katsoisi? Taitaa mennä surffailuks.
Kommentit (27)
Ei ongelmaa. Mikään noista ei ole katsomisen arvoinen. Vähiten Häjyt.
Kaiki onnähry. Katson netflix sarjoja...no 2001 ois se valinta muuten...
Katsoisin varmaan Halloweenin, koska veikkaan, että sitä en ole nähnyt. Nuo muut on tullut katsottua muutamaan otteeseen. Älä ainakaan katso sitä WTC leffaa jos noista pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun on ollut darrapäivä ja haluan kohta alkaa sohvalle peiton alle pötköttelemään ja vaan katsomaan jotain. -ap
World Trade Center oli boooring. Odotin enemmän, koska 9/11 on niin kiehtova aihe.
Ja Selvityjät ja Miss Marple. Ja monelta se Kummisetä alko?
5: Jos tuo on tilanne, niin valitse kaikkein leppoisin ja "aivottomin" leffa.
MMMM on selkeästi laadukkain illan elokuvista. 2001 on klassikko, mutta sen on kaikki nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun on ollut darrapäivä ja haluan kohta alkaa sohvalle peiton alle pötköttelemään ja vaan katsomaan jotain. -ap
Sakaali oli ihan ok
Kummisetä III klo 23.10-2.20, aika myöhään...
Miss marple tietty. Ja tangokuningasfinaalikin käynnissä.
Avaruusseikkailua en ole itse nähnyt, mutta sitä on kehuttu niin paljon, että itse voisin katsoa sen nyt ihan sivistyäkseni. Tai sitten katsoisin Halloweenin ainakin kymmenennettä kertaa. Se on suosikkielokuviani, mikäli siis on se vanha ja alkuperäinen eikä mikään uusintaversio. Jos olisi hurjan väsynyt, valitsisin ehkä Halloweenin, koska Avaruusseikkailussa on käsittääkseni ajateltavaakin eikä aivoja voi aivan heittää narikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä 3 alkaa Häjyjen jälkeen nelosella. Olikohan 23:15? Sen ajattelin myös katsoa. Lisäksi Nymfomaani leffa alkaa jollain kanavalla. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku seuraa Selviytyjiä? :D Katsoin viimeksi kun oli menossa 2 tai kolmas kausi. Olivat Australiassa ja Afrikassa. :D -ap
Pistäisin kaikki menemään digiboxille ja katsoisin jokaisen, kun on sopivasti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darran puolelle kääntyy täälläkin, mutta ei niin pahasti, että noista jotain katsoisin. Luen mieluummin kirjaa peiton alla.
Kyl mä noista katsoisin Häjyt.
"Kummalliseksi mennyt tämä maailma. Ihimisiä kuoloo puukkoohin. Klopit ei osaa viiltää, ne tökkii. Nuoret flikat juo viinaa ja raavaat miehet syö salaattia!" :D
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä noista katsoisin Häjyt.
"Kummalliseksi mennyt tämä maailma. Ihimisiä kuoloo puukkoohin. Klopit ei osaa viiltää, ne tökkii. Nuoret flikat juo viinaa ja raavaat miehet syö salaattia!" :D
Muistatko mikä on pohjalainen esileikki? :D -ap
Olen kerran nähnyt tuon 2001-elokuvan ja mun mielestä se oli tekotaiteellista roskaa. Siis aivan käsittämättömän huono. Mä ajattelin kattoa tänään tuon MMMM-elokuvan.
Eiköhän ainakin osa noista elokuvista uusita jo heti ensi kuussa, suomalaiset kanavat tuntien.
Ps. Eikö tänään tule yhtään Poliisiopistoa tai Bond-leffaa?!