Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella miehellä on vessassa kanneton roskis?

Vierailija
08.07.2017 |

Eihän sellaiseen kehtaa laittaa käytettyjä siteitä...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ei ole roskista vessassa ollenkaan, koske niin miehiä, naisia ja perheitäkin :)

Vierailija
22/34 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voi olla niin vaikeaa jos vessassa ei ole kannellista roskista, tai roskista lainkaan? Sitten käärit ne roskasi paperiin ja laitat laukkuun. Miksi miehen, tai yhtään kenenkään tarvitsee ostaa roskista jos ei sitä itse tarvitse? :D

Tuota.. Miksi laukkuun eikä roskikseen? Jokaisella kuitenkin jossainpäin asuntoa on roskis. Eihän laukkua yleensä edes oteta mukaan vessaan, jos ollaan jonkun kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanneton tai kannellinen niin homo on. Itse en ole kaivannut 14 vuoteen. Huomaan vasta nyt, että toisilla on roskis vessassa.

Vierailija
24/34 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ketjua tästä samasta aiheesta pitää vielä tehdä?

Vierailija
25/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia jota en ymmärräxmieheiesät

Vierailija
26/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kannellisessa roskiksessa ei siteet haise... Salli mun nauraa!

Vierailija
27/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla ja menestyneellä.

Vierailija
28/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole vessassa roskista. Miksi olisi?

Vierailija
29/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies, ihminen hän siis on? Vaikea sanoa. Pitäisi kysyä niiltä, jotka hänet tuntevat.

Vierailija
30/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin roskis ei ole esteettisesti kaunis.

Ihan tosissaanko teillä on avoimessa roskiksessa verisiä siteitä? Kun vieras tulee kylään ja käy vessassa, se saa katsella veristä myttyä roskiksessa?

Vierailija
31/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä vessan roskiksessa ole kantta. Jos laitan sinne jotain haisevaa, suljen pussin samantien, vaihdan uuden ja kiikutan pussin ulos roskikseen tai jätän keittiöön odottamaan, että vien sen muiden roskien kanssa. En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat käytetyn siteen roskikseen ja antavat sen hautua siellä tuntikaupalla.

Vierailija
32/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin roskis ei ole esteettisesti kaunis.

Ihan tosissaanko teillä on avoimessa roskiksessa verisiä siteitä? Kun vieras tulee kylään ja käy vessassa, se saa katsella veristä myttyä roskiksessa?

Entä jos heittäisit ne pillurättisi jonnekin muualle kuin siihen avoimeen roskikseen? 

Vierailija
33/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen nainen käy menkkoineen panetuttamassa itseään niin vierailla miehillä että pitää roskia kursailla?

Vierailija
34/34 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole roskista vessassa. Koko kämpän ainoa roskis on kanneton ja sijaitsee keskeisellä paikalla käytävällä niin että sinne voi heittää helposti niin keittiössä, kylppärissä, kuin muissakin huoneissa syntyvät roskat. Olen kaksi akateemista tutkintoa omaava ja työelämässä kaikilla mittareilla menestynyt, vapaaehtoisesti vailla vakinaista parisuhdetta elävä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi