Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, etten enää humallu?

Vierailija
08.07.2017 |

Join eilenkin ihan tahallani humalahakuisesti. Vedin 4 ½ olutta ja 2 garagea. Aloitin noilla garageilla ja olinkin heti ekan tölkin jälkeen pöhnässä. Join sen toisen, jonka jälkeen menin saunaan tölkillinen olutta mukanani. Join aika reipasta vauhtia. Saunan aikana pää selvisi ja enkä enää humaltunut lainkaan koko iltana. Sama tapatui kolmella edellisellä kerralla. Juhannusviikonloppuna kävin baarissa ja olin koko porukasta selväpäisin. Olisin voinut vaikka itse hypätä auton rattiin, vaikka silloinkin join ainakin 7 annosta alkoholia.
Olen nainen, pituutta 172cm ja painoa about 77kg. Ennen olen humaltunut paljon vähemmästä määrästä alkoholia ja ollut välillä ihan pää sekaisin. Mitä on tapahtunut? Juon nykyisin 1-2krt/vko

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se toleranssi tuolla vauhdilla kasvaa. Sun pitää juoda enemmän, jos tahdot humaltua. Pohjiksi pullo viiniä ja siihen sitten päällese 7 olutta ja voin vannoa, että humallut.

Vierailija
2/3 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toleranssi kasvanut,hyvässä vauhdissa kohti alkoholismia.Tuo ei ole kohtuukäyttöä virallisen ohjeen eikä muunkaan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot liian vähän. Pullollinen viru valgea tekee sen tempun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi